וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא יובנטוס: "אין לנו ספק לגבי המאמן"

קובולי ג'ילי נתן גיבוי פומבי לראניירי אחרי ההפסד 2:1 לפאלרמו, במהלך שלא תמיד מבשר טובות. ספאלטי: "שילמנו על טעויות"

יובנטוס רשמה הערב (ראשון) את הפסד הבכורה שלה העונה, אבל הלחץ במועדון ובעיקר על המאמן קלאודיו ראניירי החל הרבה קודם לכן. למאמן האיטלקי הוותיק נותר רק לקוות שההפסד 2:1 לפאלרמו לא יהיה בבחינת הקש ששבר את גב הגמל, כשקבוצתו ממוקמת כעת רק במקום ה-11 וסופרת כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון.

ג'ובאני קובולי ג'ילי, נשיא יובנטוס, התגייס לעזרת מאמנו וניסה להרגיע את הרוחות כלפי חוץ. "אין לנו ספקות לגבי המאמן. זו תקופה קשה", הודה הנשיא, "אבל נעבור אותה ביחד אם נישאר מאוחדים מאחורי ראניירי".

"הפסד ביתי תמיד כואב, ובמיוחד כשזה מגיע לאחר שלוש תוצאות תיקו", אמר ראניירי המאוכזב, "רצינו את הניצחון והשחקנים נתנו את כל כולם, אבל פאלרמו ניצלה את המצב היחיד שלה במחצית השנייה כדי להשיג הכרעה". המאמן התייחס גם לדיבורים על יחסים בעייתים עם כמה מכוכבי הקבוצה. "בעיתונים כותבים שהשחקנים הוותיקים נגדי, אבל זה ממש לא נכון. חבל שאנחנו לא יכולים להשתמש בתוצאות כדי לנטרל כאלה פירסומים".

האקס של הביאנקונרי, פבריציו מיקולי, כבש את הראשון של פאלרמו והתפנה בסיום המשחק להתעסק בבעיות של היריבה. "ידענו שנוכל לנצל את העובדה שיובנטוס לא חווה זמנים טובים כרגע. זה ברור שיש להם בעיות, אבל אני משוכנע שהם יתגברו על כך באמצעות השחקנים והאנשים הנהדרים שסובבים את המועדון".

ברומא התסכול הולך וגובר

גם בבירת איטליה העניינים לא ממש רגועים, אחרי שהג'יאלורוסי נוצחו 1:0 בסיינה. היה זה הפסדה השלישי העונה של רומא, שנמצאת כרגע במקום ה-14 עם שבע נקודות בלבד.

"לא הצגנו את הגישה הנכונה במשחק", אמר מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, "התמודדנו מול קבוצה מאוד מאורגנת שהקשתה עלינו את החיים וגרמה לנו לשלם על טעויות. המחצית הראשונה הייתה לא רעה מבחינתנו, אבל ספגנו בסיומה. במחצית השנייה פשוט לא ניצלנו את הרגעים בהם הייתה אפשרות לעקוץ".

ספאלטי מצא לנכון לדבר גם על ההרחקה המיותרת שספג הבלם הצרפתי שלו, פיליפ מקסס, אחרי שספג שני צהובים תוך כמה דקות, כשהשני מגיע בעקבות מחאה כלפי השופט. "קורה לפעמים ששחקן לא מסכים עם השופט, ואז נגרר לתגובה שכזו", ניסה ספאלטי לתרץ עבור הצרפתי, "או שאולי היה זה סתם רגע של תסכול. גם זה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully