וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קלאודיו ראניירי, תתחיל לארוז

מעמדו של ראניירי ביובנטוס מעורער מאי פעם, אחרי הפסד ביתי 2:1 לפאלרמו. תיקו 0:0 למילאן מול קליארי האחרונה, רומא נוצחה בסיינה

בזמן שבאיטליה מנסים עדיין להירגע מהשער המבריק של זלאטן איברהימוביץ' לרשתה של בולוניה, נערכו היום (ראשון) שאר משחקי המחזור השישי, כשבמרכזם ניסיונו הנואש של קלאודיו ראניירי לשמור על משרתו. יכול מאוד להיות שזה סוף דרכו של קלאודיו ביובנטוס, בטח אחרי ההפסד הביתי 2:1 לפאלרמו והעובדה שעוד לפני המשחק עלו פירסומים בנוגע לסיום עבודתו.

מילאן, המעודדת מהשבוע המוצלח שעבר עליה, יצאה למשחק חוץ בקליארי וסידרה למארחת שלה נקודת ליגה ראשונה העונה אחרי 0:0 מאכזב. גם רומא ולוצ'יאנו ספלאטי לא יצאו מעודדים מהמחזור, אחרי הפסד 1:0 בסיינה שממשיך את חוסר היציבות של הג'יאלורוסי. לעומתה, פיורנטינה השיגה סוף סוף ניצחון חוץ, כשגברה 0:2 על קייבו החלשה. נאפולי נחלה הפסד ראשון העונה, 2:3 מול גנואה, שממשיכה להפיל את קבוצות הצמרת שמגיעות למגרשה. סמפדוריה, עם הפסד 4:2 בברגמו מול אטלאנטה, עדיין מחפשת ניצחון בכורה.

יובנטוס - פאלרמו 2:1

כשהוא יודע שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה להביא לסיום תפקידו ביובנטוס, הגיע קלאודיו ראניירי עם שחקניו למשחק בית מול פאלרמו הקפריזית. פבריציו מיקולי, אקס יובנטוס, לא התחשב במצבו של ראניירי וניצל הדיפה לא טובה של בופון כדי לכבוש מקרוב בדקה ה-24. מי אם לא אלסנדרו דל פיירו היה שם כדי להחזיר את יובה למשחק בכדור חופשי מדויק בדקה ה-38, אבל הרחקה מטופשת של סיסוקו הוציאה את האוויר מהמפרשים של הגברת הזקנה. רק לקראת הסיום הצליחה פאלרמו לנצל את יתרונה המספרי, כשלבאן מיקלידזה הגאורגי כבש מקרוב בדקה ה-81 וכנראה שלח את ראניירי לחתום בלשכה, למרות שבסך הכל מדובר בהפסד הליגה הראשון של יובנטוס.

קליארי - מילאן 0:0

הרוסונרי הגיעו במצב רוח נהדר למשחק החוץ בקליארי, אחרי ניצחון בדרבי מול אינטר במחזור הקודם ועלייה קלילה לשלב הבתים באופ"א באמצע השבוע. גם החזרה לכושר של שני שחקני הרכש, רונאלדיניו אנדריי שבצ'נקו, תרמה למוראל הגבוה בקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, אבל זה לא הספיק הפעם. למילאן היו את ההזדמנויות שלה להכריע את המשחק, אך האחרונה בטבלה, שהפסידה את כל משחקיה עד עתה וכבשה רק שער אחד, הצליחה לחלץ נקודה ראשונה בסיום. תיקו מאכזב למילאן, שממוקמת במקום התשיעי ורחוקה שלוש נקודות מלאציו המוליכה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

סיינה - רומא 0:1

הג'יאלורוסי חזרו מעודדים מניצחון החוץ בבורדו במסגרת ליגת האלופות, ורצו להמשיך את המגמה גם מול סיינה. אבל המארחים לא התחשבו ברצונות של רומא ומצאו את הרשת בדקה ה-45, משער של כוכב נבחרת ליכטנשטיין, מריו פריק. כל ניסיונותיה של רומא לחזור למשחק עלו בתוהו, ואם זה לא מספיק אז פיליפ מקסס וכריסטיאן פאנוצ'י ראו את הכרטיס האדום, במחזור עמוס מורחקים. וזהו כבר הפסדה השלישי של רומא העונה.

קייבו - פיורנטינה 2:0

שני הפסדי החוץ של פיורנטינה הלחיצו את המאמן צ'זארה פראנדלי, במיוחד כשאליהם התווסף התיקו המאופס מול סטיאווה בוקרשט בליגת האלופות. זדראבקו קוזמנוביץ' (32) הרגיע את מאמנו עם שער חוץ יקר, ושש דקות לאחר מכן הורחק סקארדינה המקומי, במהלך שלמעשה גמר את המשחק עבור החמורים המעופפים. אלברטו ג'ילארדינו (74) חגג את השני של פיורנטינה והראה שהוא בכושר נהדר.

גנואה - נאפולי 2:3

כשהיא עדיין ללא הפסד העונה, יצאה נאפולי למשחק חוץ קשה בגנואה, שכבר הפתיעה העונה את מילאן ורומא. הפתיחה הייתה של האורחים, שעלו ליתרון בדקה הראשונה משער של אסקיאל לאבצי הארגנטינאי ושכחו לרגע את ההדחה הכואבת מגביע אופ"א. אלא שגנואה לא ויתרה, והבלם היווני סוקרטיס החזיר אותה למשחק על סף המחצית. רפאלה פלאדינו סידר מהפך בדקה ה-52 מבישול של דייגו מיליטו המצוין. המוזמן הטרי לסגל נבחרת ארגנטינה המשיך לככב, כשנגח מקרוב את השלישי של גנואה בדקה ה-71. חרמן דניס, עוד ארגנטינאי, צימק לנאפולי שתי דקות אחר כך אבל לא מנע את הפסד הבכורה של הקבוצה מהדרום. גנואה סיימה את המשחק עם תשעה שחקנים, בעקבות ההרחקות של רוסי (55) וסוקרטיס (90).

אטלאנטה - סמפדוריה 2:4

המרדף של סמפדוריה אחרי ניצחון הליגה הראשון עדיין בתוקף. הקבוצה של וולטר מצארי הגיעה לברגמו ועלתה ליתרון משער של אנטוניו קסאנו בדקה ה-7. כאן נכנס לתמונה כריסטיאנו דוני, שבישל פעמיים לפלוקארי (35) ולגאריקס (39) שהפכו את התוצאה. פנדל של קסאנו בדקה ה-54 סידר שיוויון, אבל הרחקות של אקארדי ודסנה האורחים איפשרו לאטלאנטה לסיים את המשחק עם ניצחון, כשפלוקארי כבש את השני שלו (77) ודוני חתם את התוצאה (83).

במשחקים נוספים:

אודינזה - טורינו 0:2
לאודינזה: פאביו קוואליארלה (44 ו-77)

רג'ינה - קטאניה 1:1
לרג'ינה: אנדראה קוסטה (80). לקטאניה: מיקלה פאולוצ'י (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully