וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-אשדוד: דגו חוזר לעיר היהלומים

הקשר שנופה על ידי מתיאוס ונקלט באשדוד לפני שבועיים, ירצה להוכיח למאמנה של מכבי נתניה כי טעה. אומברטו יפתח בהרכב נתניה

אדיר טובול ויוסי אופיר, שסיימו לרצות עונש הרחקה בגין הכרטיס האדום שספגו במשחק ההפסד מול הפועל פתח תקוה במחזור הקודם, יחזרו להרכב מ.ס. אשדוד, שתתארח בשבת (19:30) אצל מוליכת הטבלה מכבי נתניה.


הקשר ברוך דגו, שהצטרף לפני כשבועיים לאשדוד, יפגוש את לותר מתיאוס, מאמנה של נתניה שזרק אותו מהקבוצה אחרי משחק ליגה אחד. דגו, שביקש לשמור על פרופיל נמוך ולא התראיין כל השבוע לקראת המשחק, ירצה מאוד להוכיח למאמנו לשעבר כי שחרורו המהיר היה מוטעה.


המגן רחמים צ'וקול, שהושעה מהקבוצה עקב הפרות משמעת, לא נמצא בסגל למשחק. צ'וקול יעמוד בשבוע הבא לועדת משמעת ואף צפוי להתאמן מספר ימים עם קבוצת הנוער של המועדון. צ'וקול היה מועמד לעבור להפועל פתח תקוה, אולם הדרישות הכספיות של אשדוד עבורו טירפדו את העיסקה. נכון לעכשיו הוא נשאר באשדוד, אך לא מורשה להתאמן עם חבריו לקבוצה הבוגרת.


הקשר הגנאי קוויקו אסיין (23), שהגיע מבני סכנין עם תום מועד ההעברות ביום חמישי, יפתח כנראה על הספסל. הבוקר (שישי) נסגרה עיסקה שבמסגרתה נרכשו שני שחקני הכח עמידר רמת גן. מדובר בחלוץ ברק בדש (25) והקשר עידן וייצמן (23), שישחקו בקבוצה החל מהעונה הבאה. שווי העיסקה מוערך בכ-800 אלף שקלים עבור שניהם.


המאמן יוסי מזרחי אמר היום לאתר הרשמי של הקבוצה: "ננסה לעבוד עם השחקנים על הצד המנטלי. כשאתה מקבל גול כשההגנה עומדת, אין לך סיכוי בשום משחק. כמו כן חסרה לנו הרגל המסיימת. הבעיה הגדולה שלנו היא שאנחנו מקבלים גולים שטותיים לא מחוייבים מציאות. קשה לי להסביר את ההבדל בין משחקי הבית והחוץ, הכל בראש של השחקנים, אין ספק שמדובר במשחק חוץ קשה מול קבוצה שמובילה את הטבלה כרגע, אם אנחנו נראה כפי שנראינו במשחקים האחרונים, אין לנו שום סיכוי לצאת אפילו עם נקודה אחת".


הרכב משוער: גז'גוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, קובי דג'אני, יוסי אופיר, דוד רביבו, ברוך דגו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

נתניה: אומברטו יפתח בהרכב

לאחר התבוסה לבני יהודה באמצע השבוע בגביע הטוטו, לותר מתיאוס חוזר לסגל החזק ומקווה לחזור למסלול הניצחונות. דניאל אומברטו, שהשחרור הבין לאומי שלו הגיע רק לקראת חצות אמש, יפתח בהרכב על חשבון רביד גזל. כמו ג'ורג' בה, שפתח בשבוע שעבר, גם לאומברטו אין כושר ל-90 דקות, אך מתיאוס שוחח עמו ושמע כי הוא כשיר לפחות למחצית אחת. עם בה כזכור, זה נגמר בשער ניצחון על סכנין.


אלנתן סלמי, שהגיע גם הוא רק אתמול למועדון והספיק כבר לערוך שני אימונים, הותיר רושם חיובי, אך יחכה להזדמנות מהספסל. מתיאוס, שלא עקב אחר השחקן, התרשם מיכולותיו באימונים אתמול והערב, וציין כי הוא מתרשם מההשקעה שלו.


פרט לאומברטו, מתיאוס צפוי להמשיך בהרכב שניצח את סכנין, כשסלמי ככל הנראה יעלה כמחליף במחצית השנייה במקומו של בה, שעדיין לא כשיר ל-90 דקות.


הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ, לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, דניאל אומברטו, ביבאן פרנסמן, שליו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully