וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ניצח את רוברדו ועלה לחצי גמר טורניר בייג'ינג

אחרי שהדיח את פרר, עשה זאת הישראלי, בעזרת טניס ענק, נגד המדורג 16 בעולם 4:6, 1:6 בדרך למפגש נגד ריינר שוטלר. פאר הפסידה בסיאול

דודי סלע רשם היום (שישי) את אחד מההישגים הגדולים ביותרבקריירה שלו, כשעלה לחצי גמר טורניר בייג'ינג (על סך פרסים של 524 אלף דולר) אחרי ניצחון על פינאליסט השנה שעברה והמדורג 16 בעולם, טומי רוברדו הספרדי, 4:6, 1:6.

אם מישהו חשב שאחרי הניצחון הענק שלו על המדורג 5 בעולם, דויד פרר, סלע יסתפק במחמאות בלבד, הרי שהוא טעה. הטניסאי הישראלי נמצא בכושר מצוין והיום הוא הוכיח פעם נוספת שמבחינת פוטנציאל הוא שווה הרבה יותר מהמקום ה-92, בו הוא ניצב ערב הטורניר. בכל מקרה הניצחון היום של הישראלי יזכה אותו בלא פחות מ-75 נקודות דירוג ו-26 אלף דולר.

סלע שוב שיחק טניס מצוין, כנראה הטוב בקריירה שלו, מול שחקן המדורג הרבה מעליו. הישראלי הציג את ארסנל המכות השלם שלו מהקו האחורי, שלח כדורים עמוקים לקווים, שיחק בצורה אגרסיבית, יזם ונשאר מרוכז. גם כאשר נקלע לפיגור 3:1 במערכה הראשוה, הוא נטל מיד את המושכות של המשחק, חזר ל-3:3 ובזערת המון תכליתיות שבר פעם נוספת בדרך לניצחון 4:6 במערכה הראשונה.

רוברדו מצידו העדיף להיות פאסיבי בלא מעט מהלכים, שיחק טניס סבלני והמתין לעשות נקודות כתוצאה מטעויות של הישראלי, אבל טעה לא פעם בעצמו ואיפשר לסלע, שלא הפסיק ליזום, לשבור אותו כבר במשחקונים הראשון והשלישי של המערכה השנייה ומשם להפליג לניצחון גדול.

סלע יפגוש בחצי הגמר את ריינר שוטלר, שניצח את רישאר גאסקה 6:4, 3:6, 4:6. הגרמני מדורג 35 בעולם ובשיאו הגיע למקום החמישי בעולם, ב-2004. השניים מעולם לא נפגשו בעבר.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

רוברדו פתח בצורה אגרסיבית, אבל כך עשה גם הטניסאי הישראלי, שהפעיל לחץ מהקו האחורי ואחרי שני משחקונים הורה לוח התוצאות על 1:1. המשחקון הבא היה קליל עבור הספרדי, שנכנס טוב יותר למשחק וגם שבר את החבטות של סלע, אבל הישראלי חזר עם שבירה משלו בדרך ל-3:3. בשלב הזה הישראלי כבר נטל את השליטה במשחק ואחרי שלא ניצל נקודת שבירה במשחקון השביעי, עשה זאת בתשיעי, עלה ל-4:5 וניצח 4:6.

מערכה שנייה

את המומנטום איתו הוא סיים את המערכה הראשונה, לקח סלע גם לשנייה והוא מיד שבר את רוברדו ל-0:1. במשחקון השני נראה היה שרוברדו חזר אחרי שהוא הוליך 0:40, אבל הישראלי חזר בגדול, הציל את כל נקודות השבירה ועלה ל-0:2. כאן רוברדו פשוט נשבר. סלע לא הוריד רגל מהגז, והמשיך לשחק טניס נפלא כדי לעלות ל-0:4 ולנצח 1:6.

פאר הפסידה בסיאול

שחר פאר, המדורגת שנייה בטורניר סיאול (על סך פרסים של 145 אלף דולרים), הודחה היום ברבע הגמר אחרי הפסד 6:2, 7:5 לג'יל קרייבאס האמריקאית המדורגת 70 בעולם.

פאר, 37 בעולם, נשברה במצב של 2:3 לאמריקאית במערכה הראשונה ואחר כך נשברה פעם נוספת בדרך להפסד 6:2. אחרי הסיום הלא טוב שלה למערכה הראשונה, הישראלית התאוששה מעט ושברה את האמריקאית כבר במשחקון ההגשה הראשון שלה במערכה השנייה, אלא שקרייבאס שברה בחזרה, הישוותה ל-1:1 והחזירה לעצמה את הביטחון. מכאן התפתח משחק צמוד, אבל במצב של 5:6 לזכות האמריקאית היא שברה פעם נוספת וניצחה במשחק כולו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully