וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "הניצחון ישמש לנו דוגמה טובה בעתיד"

הקשר מרוצה אחרי הניצחון הראשון של מילאן בליגה, 1:4 על לאציו: "רצינו להוכיח שאנו קבוצה מלוכדת". אנצ'לוטי סבור שיש עוד מה לתקן

למילאן פשוט לא נשארה ברירה. לאציו הגיעה לסן סירו ופגשה את מארחת לחוצה, שטרם טעמה ניצחון בסרייה A מאז נפתחה העונה. למרות חסרונם של אלסנדרו נסטה, פיפו אינזאגי, אנדריאה פירלו ופיליפה סנדרוס הפצועים, לרוסונרי היו מספיק שחקנים גאים שיחרכו את הדשא כדי לנצח את היריבה מרומא. זה נגמר ב-1:4 מרשים.

המאמן קרלו אנצ'לוטי, ששיחק עם אלשנדרה פאטו ומרקו בוריילו בחוד, הסביר מה בדיוק השתנה בקבוצה שלו: "ההבדל היה ששיחקנו עם יותר עומק ותנועה, ריווחנו את המשחק ועשינו זאת טוב. היו פחות מסירות ויותר קצב. שיחקנו כך במשך שנים וכשפיפו אינזאגי ומרקו בוריילו כשירים, הם מהווים צמד אידיאלי לשיטה. לצערי, הם לא ממש היו כשירים לאחרונה ונאלצנו ליצור אלטרנטיבות".

"מילאן היא קבוצה שתוקפת ותמיד ניקח סיכון מאחור. הטעות שלנו נגד לאציו הייתה שהשארנו את עצמנו חשופים בעת בעיטת קרן שלנו". אנצ'לוטי נשאר אם עתה קבוצתו תמריא מעלה, וענה: "לא יודע אם התקופה השלילית מאחורינו".

קאקה הצטיין במשחק מול התכולים-לבנים, ובסיום הוא נשמע מאוד אופטימי. "דיברנו בינינו השבוע על כך שאיננו חבורה של אינדבידואלים, אלא קבוצה מאוחדת וזה מה שרצינו להוכיח. יש עדיין דרך ארוכה, אבל אפשר לראות שיפור והניצחון ישמש לנו דוגמה טובה עבור העתיד".

קאקה התייחס למושבה הברזילאית בסן סירו, ועל התרומה שלה למילאן, אבל לא שכח את חבריו הוותיקים יותר. "זה נהדר לשחק עם חבריי פאטו ורונאלדיניו, אבל אני מאוד נהנה גם משום שאני משחק בקבוצה בה יש אלופים גדולים כמו פאולו מאלדיני, מאסימו אמברוזיני וקלרנס סיידורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully