וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "שיניתי את הכדורגל"

רונאלדו, שעשוי לחזור למגרשים כבר בשבוע הבא למשחק מול צ'לסי, הצהיר: ”נכנסתי לספרי ההיסטוריה”. רוי קין תוקף: ”דוויט יורק הוא ליצן”

כוכב מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, מאמין שהוא שינה את משחק הכדורגל בזכות העובדה שכבש בעונה שעברה בפרמיירליג 31 שערים מעמדת הקשר, הישג שזיכה אותו בפרס נעל הזהב על ידי המגזין האיטלקי "גאזטה דלה ספורט". "אני חושב שעם נעל הזהב הזאת שיניתי מעט את הכדורגל", אמר הפורטוגלי, "בדרך כלל זוכים בתואר הזה רק חלוצים, בעוד אני שחקן כנף".

רונאלדו גם הביע ביטחון בסיכוייו לזכות גם בנעל הזהב של פיפ"א ובתואר שחקן השנה. "המועמד הבכיר גם לשאר הפרסים הוא כריסטיאנו רונאלדו", אמר ללא היסוס הפורטוגלי בן ה-23, "למען האמת, אני חושב שהייתי השחקן הכי עקבי והכי איכותי השנה. אני מקווה שאמיך כך לאורך שנים ושאוכל להיכנס לספרי ההיסטוריה של השחקנים הכי טובים הכל הזמנים".

רונאלדו, שהושבת לתקופה ארוכה מאז עבר ניתוח בקרסולו בחודש יולי, אמר כי הוא אינו חושש מתגובות עוינות של אוהדי מנצ'סטר יונייטד בעקבות פרשת מעברו לריאל מדריד.

"כשאני לובש את החולצה של מנצ'סטר, אני נותן את כולי", אמר רונאלדו, "אני כבר רשום בספרי ההיסטוריה של המועדון הזה. כשאשוב לשחק, האוהדים יחזרו לאהוב אותי". כשנשאל לגבי עתידו, אמר כי "אף אחד לא יכול לנבא את העתיד, אבל אני לא רואה את עצמי בחולצה אחרת מלבד זו של היונייטד".

כמו כן, נודע כי רונאלדו עשוי לבצע קאמבק לשורות היונייטד מוקדם מהצפוי. הפורטוגלי אמור היה להיעדר עד אמצע אוקטובר, אבל יכול להיות שהוא יישב על הספסל כבר במשחק הבא מול צ'לסי. "אני חושב שהוא יהיה על הספסל כבר בשבוע הבא", אמר פרגוסון, שאמור להיות מודאג בהתחשב ביכולת של הקבוצה שלו אתמול באנפילד, "רונאלדו מתאמן עם הקבוצה הראשונה, הוא עשה התקדמות מהירה, ואני מאמין שהוא ישחק בשבוע הבא".

רוי קין: "דוויט יורק הוא ליצן"

רוי קין, מנג'ר סנדרלנד, דחה האשמות מצד סגן נשיא פיפ"א ג'ק וורנר לפיהן מנע מדווייט יורק לשחק עבור טרינידד וטובאגו במוקדמות גביע העולם. וורנר, בן טרינידד המשמש גם כיועץ מיוחד להתאחדות שלה, שלח מכתב בו טען כי "קין הפגין חוסר כבוד וחוסר התחשבות באומות הכדורגל הקטנות". האירי הגיב לכך בביטול ואמר כי יורק לא שיחק בגלל פציעה.

זו הפעם השנייה שקין מנהל עימות עם ההתאחדות של טרינידד וטובאגו, אחרי שלפני חצי שנה הוא לא שיחרר את החלוץ קנווין ג'ונס והקשר קרלוס אדוארדס למשחק ידידות בטענה שהם פצועים.

קין זועם במיוחד על יורק, ששיחק איתו במנצ'סטר יונייטד, וכיום משחק תחתיו בסנדרלנד. המנג'ר טען כי יורק הבטיח לו להעדיף את משחקי הקבוצה, במקרים בהם יש התנגשות עם משחקים בינלאומיים".

קין יצא בהתקפה חסרת תקדים על החלוץ שלו: "אם הייתי יודע מה דוויט הולך לעשות, לא הייתי מחדש לו את החוזה. הוא ליצן והוא נמצא על אגו טריפ. הוא כבר פרש מכדורגל בינלאומי לפני חמש שנים. דוויט הוא השחקן הכי מפורסם של טרינידד טובאגו ויש אפילו אצטדיון על שמו, אבל הוא בן 36 ולא יכול לשחק שני משחקים בשבוע. מה גם שהוא פצוע מפתיחת העונה".

קין ממש לא אהב את ההתבטאויות של וורנר, והגיב: "וורנר סובל מתסמונת של אנשים קטנים. אמרתי לו בטלפון שהוא בושה. הוא ליצן ואמרתי לו כל מה שאני חושב עליו".

וורנר לא נשאר חייב ומסר תגובה זועמת: "האמירות חסרות הכבוד של קין מדגימות את הזלזול שלו בשחקנים וגורמים רשמיים שבאים ממדינות קטנות. אני מזכיר לו שעבור שחקן הכבוד הכי גדול הוא לייצג את המדינה שלו. למרות העובדה שקין בחר לעזוב את הנבחרת שלו אחרי סכסוך עם המאמן (מיק מקארתי) במונדיאל 2002. מסכנה סנרדלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully