וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”למדנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה”

רפא בניטז יודע מהי החשיבות של הניצחון של ליברפול על היונייטד (1:2). קראגר: ”זה יותר משלוש נקודות”. פרגוסון מודה: ”הם היו טובים יותר”

שבע שנים חיכו אוהדי ליברפול לניצחון ביתי על מנצ'סטר יונייטד, שבע שנים ארוכות שכללו סבל, מרמור ועצבים. היום (שבת) הבצורת של המקומיים באנפילד נשברה, כשליברפול גברה 1:2 על היונייטד, ואולי רמזה שהשנה היא קרוצה מחומרים אחרים.

"עבר יותר מדי זמן מהניצחון האחרון שלנו", אמר בסיום המגן ג'יימי קראגר, "זה לא רק שלוש הנקודות, זה בעיקר האמונה שחזרה והביטחון שהרווחנו".

"יותר מדי זמן היינו מחוץ לתמונה, והשליטה הייתה של צ'לסי ויונייטד", המשיך קראגר, "זה נותן לנו קצת מרווח לנשימה בפסגה, וזה המקום שבו אנחנו צריכים להיות".

"הראינו הרבה אופי, אבל גם יכולת", אמר בגאווה רפא בניטז בסוף המשחק, "עבדנו קשה מאוד, ובמחצית השנייה היינו טובים יותר. זה היה ניצחון חשוב לביטחון של השחקנים, עכשיו אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

אלכס פרגוסון, מנגד, יודע שהקבוצה שלו רק עם 4 נקודות משלושה משחקים, ורואה את ליברפול בצמרת עם 10 נקודות. "ההגנה שלנו הייתה רעה מאוד בשני השערים", אמר פרגוסון, שידע להודות: "האמת היא שבאופן כללי הם היו הרבה יותר טובים. ליברפול שיחקה חזק מאוד, לחצה אותנו בכל המגרש ולא הצלחנו להתמודד עם זה".

פרגוסון ושדיו האדומים פותחים ביום רביעי את המסע להגנת התואר בליגת האלופות נגד ויאריאל, ומי שיחמיץ את ההתמודדות הוא מייקל קאריק. השחקן נפצע בקרסולו הימני במהלך המחצית הראשונה, והוחלף על ידי ריאן גיגס. "איני חושב שיש שבר, זה היה תאקל חריף ונבדוק מתי הוא יוכל לחזור לכשירות", התייחס פרגוסון לפציעתו של קאריק (28), "הוא לא יישחק ביום רביעי".

צ'לסי מסרבת לשחרר את עוזר המאמן לווסטהאם (עוזי דן, "הארץ")

צ'לסי סירבה לקבל את התפטרותו של עוזר המאמן סטיב קלארק ולא אישרה לו לנהל שיחות עם ווסטהאם, שמעוניינת בו לתפקיד עוזרו של המנג'ר החדש ג'יאנפרנקו זולה.

"ווסטהאם פנתה אלינו, אך לא קיבלה אישור לדבר אתו. קלארק הציע את התפטרותו, אך זו לא התקבלה", נמסר מצ'לסי. קלארק בן ה-45 הצטרף לצ'לסי כשחקן ב-1987, רשם במדיה 400 הופעות ב-11 עונות, במהלכן הספיק לשתף פעולה עם זולה, ואחרי תקופה קצרה בניוקאסל כעוזרו של רוד חוליט, חזר לצ'לסי ושימש מאמן נוער ועוזר מאמן.

* טורקיה. בסוף השבוע התברר כי הדחתו של החלוץ גוקדניז קראדניז מהרכב הנבחרת במשחק מול בלגיה ביום רביעי נבעה מהפרת משמעת חמורה. חלוץ רובין קאזאן התקוטט באוטובוס עם קפטן הנבחרת אמרה, אחרי שזה העיר לו על שיחה קולנית בטלפון נייד. (אלי שווידלר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully