וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בינתיים הוא נמנע מלפתוח את הפפ

גם אחרי ה-1:1 המאכזב נגד סנטאנדר, פפ גווארדיולה מגבה את שחקני ברצלונה: "מרוצה מהגישה שלהם". חלב נפצע וייעדר למספר שבועות

בקיץ האחרון ברצלונה עברה מתיחת פנים רצינית כשנפרדה ממאמנה פרנק רייקארד ונפטרה מכוכבה רונאלדיניו. לעתים שינויים לאו דווקא משפרים את המצב, ונכון לעכשיו ברצלונה טרם התגבשה כך שאוהדיה יכולים להביט אל העבר בגעגוע מסוים ואל העתיד בחשש מסוים. המאמן פפ גווארדיולה הצעיד בשבת את שחקניו לתיקו 1:1 ביתי ומאכזב נגד ראסינג סנטאנדר, ואחרי שני מחזורים קבוצתו עדיין עם 0 בטור הניצחונות.

"איני יכול לבקר את שחקניי, כי אני מרוצה מהגישה שלהם", אמר המאמן שבכיסו נקודה אחת משש אפשריות, "כדורגל הוא המשחק היחיד בו אפשר לנצח גם בלי לנסות להבקיע. היריבות שלנו עד כה - נומנסיה וראסינג - כמעט ולא איימו עלינו, אבל לקחו חמש נקודות מאיתנו".

זו פתיחת העונה הגרועה ביותר לברצלונה מאז 1973. "זה מדהים שלא ניצחנו", אמר בסיום סמואל אטו, שייאלץ, כמו יתר חבריו, להסתדר בתקופה הקרובה ללא אלכסנדר חלב. הקשר הבלארוסי נפצע בקרסולו לפני המחצית וטרם ברור כמה זמן ייעדר.

באתלטיקו מקווים לא לקלקל גם את החזרה לצ'מפיונס

במשך שנים אתלטיקו מדריד מבטיחה הרבה ומקיימת מעט. שחקניו של חאבייר אגירה ושחקניו חזרו ממשחק החוץ בויאדוליד עם הפסד ליגה ראשון העונה, 2:1, אולי בגלל שהראש נמצא במשחק ליגת האלופות שמצפה לקבוצה ביום שלישי נגד פ.ס.וו איינדהובן.

מאז עונת 1996/97 אתלטיקו לא שיחקה בליגת האלופות, ואגירה יצטרך לאפס את שחקניו, כדי שגם הפרימיירה המחודשת במפעל היוקרתי לא תתקלקל. "ביצענו שתי טעויות שיכולנו להימנע מהן", אמר המאמן, "זהו צעד אחורה, אבל עלינו לשכוח אותו ולהתרכז במשימה של יום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully