וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חדש, אכזבה ישנה

פפ גוארדיולה מתקשה בינתיים להצעיד את ברצלונה לעידן חדש, ואחרי ה-1:1 מול ראסינג לקבוצה רק נקודה אחת. אתלטיקו הפסידה לויאדוליד

לא לפתיחה הזו ייחל פפ גוארדיולה. המאמן החדש של ברצלונה אמור היה להוליך את הקבוצה לעידן חדש ומבטיח, אבל הערב (שבת) בארסה שוב סיימה בתוצאה מאכזבת, לאחר שנפרדה בתיקו 1:1 בקאמפ נואו מול ראסינג סנטאנדר. אחרי שני מחזורים לפפ יש נקודה אחת בלבד, אבל לחץ גדול על הכתפיים והרבה אוהדים שלאט לאט מתחילים לאבד את הסבלנות.

אחרי לחץ גדול ואין ספור הזדמנויות לבלאוגרנה, היה זה לאונל מסי שהעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-71 אחרי שכבש מהנקודה הלבנה בעקבות נגיעת יד מטופשת של שחקן ראסינג ברחבה. כשנדמה היה שברצלונה משיגה את הנקודות שבהחלט הגיעו לה לאור שליטתה במשחק, הגיע ג'ונתן פריירה, כשבדקה ה-77 כבש בבעיטה חופשית לסנטאנדר אחרי שהכדור הפתיע את ואלדז. בדקות הסיום בארסה תקפה עם הרבה שחקנים והייתה קרובה יותר לספוג מאשר לכבוש את שער הניצחון, אך ה-1:1 בסיום הוריד את השחקנים לחדרי ההלבשה לקול שריקות הבוז של הקהל.

ויאדוליד - אתלטיקו מדריד 1:2

מי שהייתה אמורה לנצל את ההפסד כדי להתבסס בצמרת היא אתלטיקו מדריד, שהרשימה במחזור הפתיחה והסתמנה כטוענת לכתר העיקרית, אבל שחקניו של חאבייר אגירה הפסידו 2:1 לויאדוליד הקטנה, במשחק שהזכיר שוב את איכותה של הליגה הספרדית.

מנואל דוראדו העלה את המקומיים ליתרון כבד בדקה השלישית, ולאחר שפדרו לופז הורחק (21) נדמה היה שויאדוליד תילחץ בניסיון לשמור על היתרון, אך חאבייר באראחה (28) קבע בפנדל 0:2. סרחיו אגוארו צימק ל-2:1, אך המארחת הצליחה לשמור על היתרון והבטיחה את הניצחון.

סביליה - ספורטינג גיחון 3:4

המשחק בין השתיים הזכיר לנו למה אנחנו כל כך אוהבים את הליגה הספרדית. שבעה שערים, שישה מהם במחצית הראשונה ובעיקר הרבה מאוד מהפכים ועניין. מאטה ביליץ' הבקיע אחרי 18 דקות בלבד את שער היתרון לעולה החדשה ושתי דקות לאחר מכן כבש בשמאל מתוך הרחבה. עד כאן כמובן זה היה מבטיח, אלא שסביליה החזירה את עצמה למשחק.

בדקה ה-22 ארנסטו צ'אבנטון נגח מקרוב והשאיר את סביליה עם המוטיבציה להשוות, מה שהשתלם בדקה ה-36 כשפרדריק קאנוטה ניצל טעות קשה בהגנת האורחת וכבש מקרוב את השוויון. סביליה לא הסתפקה בזה וכעבור דקה חגגה שוב על העולה החדשה כשאנזו מארסקה בעט מקצה הרחבה את ה-2:3. ביליץ' כבש את השלישי שלו מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך המילה האחרונה הייתה של קאנוטה שבדקה ה-60 ניצל השמטה של השוער כדי לכבוש את שער הניצחון, שמשאיר לסביליה ארבע נקודות אחרי שני משחקים. ספורטינג גיחון עדיין מחפשת נקודות ראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully