וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מושלמות באנגליה

צ'לסי לא הרשימה ב-1:1 מול טוטנהאם, ליברפול זייפה ב-0:0 מול וילה, שתיהן איבדו נקודות ראשונות בפרמיירליג. 2:4 לריינג'רס על סלטיק

כבר אחרי שלושה מחזורים בליגה האנגלית אין אף קבוצה עם מאזן מושלם, אחרי שגם ליברפול וגם צ'לסי איבדו היום (ראשון) נקודות ראשונות. צ'לסי נפרדה ב-1:1 מטוטנהאם, בעוד ליברפול סיימה ב-0:0 מול אסטון וילה.

צ'לסי סיימה ב-1:1 מאכזב מבחינתה מול טוטנהאם בסטאמפורד ברידג'. אחרי שני ניצחונות קלים בשני המחזורים הראשונים, פיליפה סקולארי נתקל היום לראשונה בתחרותיות האנגלית הקלאסית, כשהנחישות של התרנגולים לא אפשרה לחבורת הכוכבים של צ'לסי לטייל בחופשיות, והכחולים - ששלטו במחצית הראשונה והרבו להגיע למצבים - סיימו עם נקודה אחת בלבד אחרי מחצית שנייה מאוד לא משכנעת.

הכחולים דווקא פתחו בסערה את הדרבי הלונדוני, ואחרי שבעיטה אדירה של אסיין נעצרה רק במשקוף הם הצליחו לעלות ליתרון 0:1 בדקה ה-28 אחרי שער של בלטי, שכבש יפה מכדור קרן. לצערם, עוד לפני המחצית דארן בנט ניצל בלבול בהגנה הכחולה והשווה ל-1:1 בדקה ה-45, בשער הראשון שצ'לסי סופגת העונה. במחצית השנייה, למורת רוחו של אברמוביץ', צ'לסי חזרה ליכולת שאפיינה אותה פעמים רבות בתקופתו של המאמן הקודם, ובעוד הרבתה להניע כדור - מיעטה להגיע למצבים.

טוטנהאם, מנגד, השיגה נקודה ראשונה העונה ושער זכות ראשון, אבל למרות הנקודה היוקרתית בסטאמפורד ברידג', חואנדה ראמוס יודע שהקבוצה שלו חייבת להשתפר וצריכה שקט תקשורתי, ובהקדם האפשרי.

ליברפול שוב מאכזבת

ליברפול המשיכה היום בפתיחת העונה הלא מרשימה שלה, אחרי ה-0:0 בווילה פארק מול אסטון וילה. אחרי שני ניצחונות, שגם הם לא היו מלהיבים במיוחד, חניכיו של בניטז התקשו מול וילה לוחמת, אך בעוד הם יכולים להיות מעודדים מהשמירה על רשת נקייה - הדאגה הגדולה של המאמן היא דווקא מפציעתו של פרננדו טורס, שמתח שריר והוחלף בדקה ה-30. רובי קין הגיע להזדמנות הכי טובה במשחק ויכול היה להכריע את המשחק בדקה ה-72, אך נבלם (בספק פנדל). יוסי בניון פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-79.

מנצ'סטר סיטי, מנגד, השיגה היום בפעם השנייה ברציפות ניצחון 0:3, לאחר שהשחילה שלישייה לרשתה של סאנדרלנד. שון רייט פיליפס, שרק השבוע חזר לקבוצתו לשעבר, חגג הופעת בכורה מוצלחת במדים החדשים-ישנים כשכבש צמד. סטיבן איירלנד כבש ראשון לאורחים בדקה ה-45, לפני שרייט פיליפס הוסיף שניים מהירים תוך שמונה דקות במחצית השנייה (50 ו-58). טל בן חיים לא פתח בהרכב אך נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה על חשבונו של מיקה ריצ'ארדס. אחרי שלושה מחזורים לקבוצה של מארק יוז יש כבר שמונה שערי זכות.

* אחרי שהחתימה בסוף השבוע את המגן/קשר פאבלו זבאלטה מאספניול, צירפה הסיטי לפני תום מועד ההעברות את הבלם הברזילאי, גלאובר ברטי, 25. שחקנה של נירנברג חתם בסיטי לעונה אחת.

חגיגה בסקוטלנד

הדרבי הראשון מתוך ארבעה של 'האולד פירם' בליגה הסקוטית בין גלזגו ריינג'רס לסלטיק נערך הערב (ראשון) באצטדיון סלטיק פארק. הכחולים של וולטר סמית' הגיעו בפורמה אדירה למשחק והשיגו ניצחון מרשים ביותר, 2:4 לעיני כ-60,000 קתולים אדוקים שרובצים על הקווים.

אין צורך להכביר במילים על היריבות האדירה שטומן בחובו אחד מהדרבים העתיקים ביותר, אבל יש צורך להכביר על המשחק הגדול שהתקיים. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במחזור הרביעי, לאחר שצברו שבע נקודות משלושה מחזורים.

המשחק נפתח בקצב טוב. בדקה ה-37 האורחים הפרוטסטנטים עלו ליתרון משער נהדר של דניאל קוסין, שפרץ בימין, חדר לרחבה ומצא את הפירצה בין שוער סלטיק ארתור בורוץ' לקורה. שלוש דקות לאחר מכן גיורגיוס סמארס, חלוצה של נבחרת יוון, השווה, אחרי טעות של הבלם סאשה פאפאץ.

במחצית השנייה החל הבליץ של הכחולים. בדקה ה-52 קני מילר שלח כדור יפהפה מהאוויר והחזיר את היתרון לריינג'רס. עשר דקות לאחר מכן סטיבן דייויס מסר כדור מהקרן לפדרו מנדס, ששלח טיל אדיר מכ-30 מטרים פנימה. תוך שתי דקות נשארו הקבוצות בעשרה שחקנים, כשקוסין (75) ויאן ונחור אוף הסלינק (76) ראו אדום. בדקה ה-79 מילר כבש עוד אחד אחרי טעות נוראית של בורוץ'. בתופסת הזמן שונסקי נאקמורה רק צימק, אבל זה ממש לא המתיק את הגלולה המרה של סלטיק ואוהדיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully