וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "תנו ללכת, אני חושב רק על צ'לסי"

חלוץ ריאל מדריד תקף את המועדון: "הם רצו את רונאלדו, כשלא הצליחו להחתימו, השאירו אותי. אם שוסטר רוצה שחקן לא שמח זה על אחריותו"

רוביניו לא מוצא מנוחה. החלוץ הברזילאי להוט לעזוב את ריאל מדריד ולעבור לצ'לסי. חלון ההעברות ייסגר בעוד 24 שעות, ורוביניו מתחנן לראשי אלופת ספרד שייתנו לו ללכת. "המצב לא השתנה, אני רוצה לעזוב את ריאל ולשחק בצ'לסי, אני חושב רק עליה", אמר רוביניו במסיבת עיתונאים שקיים היום (ראשון) במדריד. "מאז חודש מאי ניסיתי לחדש את החוזה שלי, אבל ההנהלה סירבה כי היא הייתה בטוחה שתצליח להחתים את כריסטיאנו רונאלדו. משלא הצליחו להחתים, הם החליטו שהם רוצים להשאיר אותי".

רובינו צפה בשני משחקיה האחרונים של ריאל מהקווים, ולא נמצא בסגל של המאמן ברנד שוסטר למשחק פתיחת העונה נגד דפורטיבו לה קורוניה. שוסטר אמר שריאל עשתה הכל כדי שרוביניו יישאר, וכרגע הוא אינו יכול לייצג את המועדון, כשעתידו לוט בערפל. רוביניו בן ה-24 לא שתק נוכח דברי הגרמני. "הנשיא רמון קלדרון אמר שאם תגיע הצעה טובה, ייתנו לי ללכת, ואיני יודע מה אני צריך עוד לעשות. אמרתי לנשיא, למנהל הספורטיבי ולמאמן שאני רוצה ללכת. אם אשאר לא אסרב לחשחק בריאל , אבל אם שוסטר רוצה להשאיר שחקן לא שמח זה על אחריותו". התקשורת הספרדית מדווחת שריאל מתעקשת לקבל 40 מיליון יורו תמורת הברזילאי, וצ'לסי הציעה 35 מיליון יורו תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully