וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבני יהודה: "לא האמנו שזה קורה לנו"

31.8.2008 / 15:06

בקבוצה מהשכונה עדיין לא מעכלים את ההפסד הדרמטי למכבי ת"א. חוסר שביעות רצון מגרידו במועדון. גלבאן שוב נתבקש להפחית ממשקלו

בבני יהודה מסרבים עדיין להאמין שהקבוצה שמטה אמש (שבת) נקודת ליגה יקרה עם ספיגת שער ההפסד הדרמטי 2:1 מראשו של שרן ייני, קשרה של מכבי תל אביב, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של משחק הפתיחה של ליגת העל בבלומפילד.

שחקן בכיר בקבוצה אמר היום: "המשחק אתמול הוא הסיבה שאנשים כל כך אוהבים כדורגל. בדקה אחת הכל משתנה ומתהפך, לצערנו הפעם זה היה נגדנו, אבל חשוב לקחת את הדברים הטובים ואת זה שלא התפרקנו אחרי שספגנו בדקה החמישית. יש כאן קבוצה צעירה ומוכשרת מאוד ואני בטוח שניראה טוב יותר ככל שיעבור הזמן".

"זה מאוד מתסכל לספוג שער בדקה כזו, במיוחד אחרי שהשוונו את התוצאה", אמר שחקן בקבוצה. "שחקנים פשוט לא האמינו שזה קורה לנו. ברור שאנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה, אבל נצטרך לקחת את הדברים הטובים מהמחצית השנייה ועם זה ללכת הלאה. צריך להרים את הראש, יש עוד ליגה ארוכה לפנינו", הוסיף אותו שחקן.

שביעות רצון בקבוצה ממורי

בצוות המקצועי שררה שביעות רצון גדולה ממשחקו של הבלם הצעיר דין מורי, שפתח בהרכב במקומו של הבלם הקולומביאני איבן גרידו והפגין יכולת לא רעה, במיוחד במחצית השנייה. המאמן גיא לוזון אהב מאוד את משחקו השקט של מורי וייתכן שהבלם הצעיר יילקח בחשבון גם לקראת משחקה הבא של הקבוצה מול הכח עמידר רמת גן במחזור השני בעוד כשבועיים.

גרידו לא נכלל בסגל אמש, מכיוון ששחרורו הבינלאומי התקבל בשעת ערב מאוחרת ביום חמישי ולא ניתן היה לרשום אותו למשחק. גורמים במועדון הביעו בימים האחרונים את חוסר שביעות רצונם ממשחקו של הקולומביאני בשתי התבוסות שנחלה התבוסה בשבוע שעבר במסגרת גביע הטוטו.

כובש שער השוויון הזמני, הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שוב נתבקש להפחית כמה קילוגרמים ממשקלו ולשפר את כושר משחקו. למרות השער שכבש, בקבוצה לא מרוצים מתפקודו של גלבאן, שהובא לקבוצה במהלך הקיץ ועדיין לא מצליח להיכנס לכושר משחק סביר. בשלב זה מתכוונים לתת לגלבאן פרק זמן נוסף להתאקלמות, אך גורמים במועדון לא פסלו את האפשרות כי אם לא יוכיח את עצמו בשבועות הקרובים הוא יוחלף בזר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully