וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס השתולל: "אני רוצה לעזוב"

30.8.2008 / 19:36

קשר מכבי ת"א זעם על החלפתו וצעק במסדרונות: "המאמן שונא אותי". לאחר מכן אמר: "לא יודע אם אמשיך, אבל אשחק רק בישראל"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) על בני יהודה 1:2 במשחק שפתח את עונת 2008/09 בליגת העל, אבל על החגיגה הצהובה העיבה תקרית בה היה מעורב ג'ונתן אסוס בסיום המשחק. הקשר הצרפתי זעם על החלפתו בדקה ה-61, ואמר: "היה לי משחק מצוין, הייתי הכי טוב על המגרש, למה המאמן הוציא אותי?". גם כשמספר חברי הנהלה פנו לעברו וביקשו ממנו שלא לצעוק, סירב אסוס להירגע וקרא לעברם: "אני רוצה לעזוב. יש לי הצעה מקבוצה אחרת מישראל". גם על מאמנו, רן בן שמעון, היו לאסוס מילים קשות: "המאמן הזה שונא אותי, אני לא רוצה לשחק בשבילו יותר. אין שום מצב שאני נשאר בקבוצה הזאת".

במכבי תל אביב לא אהבו את ההתפרצות. גורמים במועדון העריכו הערב כי אסוס לא רוצה להישאר בקבוצה, וכנראה מחזיק בידיו הצעה מאחת הקבוצות הגדולות בארץ. בשלב זה, עדיין לא התקבלה החלטה האם לנקוט באמצעים משמעתיים כלפי הקשר היהודי צרפתי, בשל התנהגותו. כתב "הארץ" דוד מרואני מוסיף כי לטענת מקורביו של אסוס, הקשר מחזיק גם בהצעה מבית"ר ירושלים.

אסוס: "אם לא רוצים אותי, שגידו"

כשעה קלה לאחר סיום המשחק הסכים אסוס להתראיין לוואלה! ספורט ואמר: "אני ממש ממש לא מבין למה הוחלפתי. אני מקצוען, היה לי משחק טוב מאוד היום. הייתי בין הטובים על המגרש ואני לא מבין המאמן הוציא אותי החוצה. עכשיו אני רוצה לדבר עם הסוכן שלי ואז אחליט מה לעשות. נתתי את הגוף שלי בשביל מכבי בעונה שעברה, עזרתי לקבוצה להישאר בליגה וגם במשחקים האחרונים של הקבוצה העונה, הייתי בין הטובים על המגרש. "יכול להיות שהוחלפתי כי השבוע פורסם שלבסקי סופיה וצ'רלטון רוצות אותי. אני לא יודע מה להגיד".

אסוס שאל בפליאה: "למה האוהדים מחאו כפיים כל כך חזק כשיצאתי? כנראה שהם ראו ששיחקתי טוב מאוד וגם הם לא הבינו למה הוחלפתי. אני מקצוען ואם מכבי לא רוצים אותי, שפשוט יגידו לי". הקשר הוסיף: "אני רוצה להישאר במכבי. אתה יכול לרשום בכתבה שלך שבשבילי מכבי זה כמו משפחה, אבל אתה יודע, בכל משפחה יש גם בעיות. כנראה שזה מה שיש עכשיו עם מכבי. אני מכבד את האנשים שם, אני מכבד מאוד את אבי נימני, אבל אם לא רוצים אותי, שיגידו".

אסוס נשאל לגבי המשך דרכו בקבוצה ואמר: "תקשיב טוב טוב למה שאני אומר לך. אני העונה משחק רק בישראל". כשנשאל האם הכוונה שיישאר במכבי, או שיש לו הצעה מקבוצה אחרת, ענה: "בשלב זה אני לא יודע, אבל אני מציע לך לפקוח את העיניים ולפתוח את האוזניים טוב טוב במהלך השבוע הקרוב".

בן שמעון: "נצטרך להגדיל את הדקות הדומיננטיות"

במכבי תל אביב נשמו הערב (שבת) לרווחה בסיום המשחק. בדקה ה-90 השיג פדרו גלבאן שוויון, ושלוש דקות מאוחר יותר, כבש שרן ייני שער ניצחון, שהעניק לקבוצה שלוש נקודות.

"לא היינו טובים בחצי השני", אמר המאמן, רן בן שמעון. "הקבוצה הציגה משחק לא טוב. בני יהודה לא הגיעו להרבה מצבים אבל השער שלהם היה בגלל רכות. ידענו לחזור וזה סוג של אופי. יש הרבה קבוצות שהיה צריך לגרד אותן מהדשא במצב כזה. כשאתה כל כך דומיננטי בהתחלה וצריך לתת 2-3 גולים לפעמים כשאתה לא שובר את היריב, אז המומנטומים מתחלפים. ככל שהמחזורים יחלפו נצטרך להגדיל את הדקות הדומיננטיות".

"יש מי שינצל אצלנו את המצבים", דיבר בן שמעון על החלוצים שלו, שלא היו טובים היום. "כשאתה במחזור ראשון ובא כל כך הרבה קהל שנותן הצגה, אז אתה רוצה לצאת עם ניצחון. אני לא אמרתי לשחקנים לחזור אחורה. אני מאמין שב-0:1 צריך להמשיך לשחק כרגיל".

המצטיין במגרש, גיז'רמו ישראלביץ', אמר: "אני שמח שניצחנו. גול בדקה ה-93 זה ניצחון יותר מתוק. מה שחשוב זה שניצחנו ולהמשיך קדימה. מהיום הראשון שלי בקבוצה, אני מרגיש כאילו אני כל החיים פה. יש לנו שחקנים טובים מאוד, ומי שרוצה לשחק צריך לעבוד קשה".

בבני יהודה שררה אכזבה והלם מההפסד. המאמן גיא לוזון אמר: "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב והיה מגיע לנו לרדת עם פיגור במחצית. בהפסקה דיברנו, והרגענו את השחקנים. רצינו שיניעו כדור בסבלנות ושקט. במחצית השנייה שיחקנו טוב, באנו מהאגפים, כבשנו שער מוצדק, אבל חבל מאוד שהכדורגל הוא אכזר. הפעם אנחנו בצד המפסיד של המתרס. אנחנו צריכים להמשיך לשחק כמו במחחצית השנייה וזהו".

לוזון התייחס לשאגות השמחה שלו, לאחר שער השוויון של גלבאן. "במשחק אני מוטרף, זה אני. אני מאוד שונא להפסיד ועושה הכל כדי לנצח, וההתפרצות הזאת באה ממה שקורה אצלי. זה לא משהו מתוכנן או נגד קהל כזה או אחר. אני לא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר, אלא צריך לעשות את המקסימום לקבוצה שלי. אני אותו בן אדם כמו שהייתי לפני כמה שנים. זה אני לטוב ולרע".

אסי בלדוט אמר: "מאכזב מאוד שהפסדנו את המשחק, בייחוד אחרי שהצלחנו לחזור בתוספת הזמן. אחרי ה-1:1 חשבתי שייגמר המשחק, אבל במקום זה ספגנו שער וזה לא צריך לקרות. מקווה שנשתפר בהמשך. אני חושב שהיינו שווים לפחות תיקו במשחק הזה, במחצית השניה שלטנו, אבל אין מגיע בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully