וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור: "פשוט נהנינו מעצמנו"

חלוץ ארסנל הסביר מה הביא ל-0:3 על ניוקאסל, והוסיף: "ואן פרסי שיחק נפלא". מויס: "אנחנו כנראה לא מוכנים לנצח משחקי פרמיירליג"

המחזור השלישי בפרמיירליג נפתח אמש (שבת) עם שישה משחקים. במשחק המרכזי הביסה ארסנל את ניוקאסל 0:3. פורסטמות גברה באותה תוצאה על אברטון בחוץ. וויגאן הביסה את העולה החדשה, האל סיטי, 0:5.

אחרי שנוצחה במחזור הקודם, שבה ארסנל למסלול הניצחונות. התותחנים ניצחו באמצע השבוע שעבר את טוונטה והעפילו לבתים של ליגת האלופות. אמש (שבת) גברו התותחנים 0:3 על ניוקאסל באמירויות. ההולנדי של הקבוצה רובין ואן פרסי, שהיה פצוע רוב העונה שעברה, כבש צמד.

"הוא שיחק כדורגל נפלא", שיבח את ואן פרסי, חברו לקבוצה ולחוד ההתקפה עמנואל אדבאיור. "כולנו יודעים כמה הוא טוב והוא הראה זאת במשחק". לגבי המשחק אמר החלוץ מטוגו: "כל שחקן השקיע קצת יותר. זה היא מאוד חשוב שנראה אופי ואישיות, כפי שעשינו עד כה העונה. פשוט נהנינו מעצמנו. אנחנו נהנים לשחק עבור ארסנל. לשחק יפה זה טוב, אבל לנצח זה עוד יותר טוב".

מויס: "אנו כנראה לא מוכנים לנצח משחקי פרמיירליג"

הקבוצה של הארי רדנאפ הייתה מדורגת במקום האחרון בטבלה לאחר שני משחקים, עם שני הפסדים (4:0 לצ'לסי, 1:0 למנצ'סטר יונייטד), וללא שער זכות. חרף משחק החוץ הקשה בגודיסון פארק, מול שחקניו של דייויד מויס, פורטסמות נתנה משחק גדול והביסה את הטופיס 0:3.

ג'רמיין דפו היה כוכב המשחק עם שני שערים ובישול. "חיכיתי שהוא ייתן משחק טוב", אמר על דפו מאמנו הארי רדנאפ. "היה נחמד לראות אותו ואת פטר קראוץ' עובדים ביחד".

"אני לא בטוח מה מר קאפלו יעשה - יש לו את ווין רוני - אבל ג'רמיין יהיה בסגל נבחרת אנגליה, בזה אני בטוח", אמר רדנאפ, שהוסיף לגבי גלן ג'ונסון, שגם נתן משחק טוב מאוד: "גלן הוא שחקן מצוין שיכול לשחק בכל מקום. יש לו כל מה שצריך. במושגים של יכולת, הוא מהרמה הכי גבוהה שיש".

"אנחנו כנראה לא מוכנים מספיק לנצח משחקי פרמיירליג", אמר בצער דייויד מויס, מנג'ר אברטון. "יש לנו שחקנים צעירים רבים, אבל לא בגללם אנחנו לא משחקים טוב. יש שחקנים גדולים בקבוצה שלא מספקים את מה שהם אמורים לתת", רשף מויס.

ברוס: "המשחק הכי רע שלנו העונה"

וויגאן פתחה את העונה עם שני הפסדים, אבל במחזור השלישי הגיע ניצחון מוחץ על העולה החדשה, האל סיטי. אחרי שקבוצתו השיגה ארבע נקודות משש אפשריות והחיים נראו דבש, חווה על בשרו מנג'ר האל פיל בראון גם את הקשיים בפרמיירליג: "זה הפסד קשה לעיכול. כולם מספרים על הפרמיירליג ומה שיכול לקרות שם, אבל לוויגאן היו חמש בעיטות לשער וכולן נכנסו. הפרמיירליג מענישה אותך על כל טעות שאתה עושה".

מנגד, מנג'ר וויגאן סטיב ברוס, לא היה מרוצה מהניצחון ואמר שקבוצתו הציגה את משחקה הגרוע ביותר עד כה העונה: "זה נשמע מטופש, אבל ככה זה". ברוס גם התייחס לעומר זאקי, חלוצה המצרי של הקבוצה: "הוא עושה את מה שחשבנו ורצינו שהוא יעשה. כל הנסיעות לקהיר השתלמו בסופו של דבר".

כריסטיאנו רונאלדו מחכה לסוף ספטמבר

כריסטיאנו רונאלדו הודה לאחרונה שהפציעה ממנה הוא סובל בקרסולו הימני, מעכירה את מצב רוחו, אבל עתה יש לו פתח לתקווה. הפורטוגלי היה צפוי לחזור לאימונים באוקטובר, אבל נראה שהוא יבעט בכדור עוד קודם לכן. העיתון "ניוז אוף דה וורלד" מפרסם שתאריך החזרה של השחקן נקבע ל-27 בספטמבר, היום בו תתעמת קבוצתו מנצ'סטר יונייטד עם בולטון.

"אני מרגיש טוב מאוד", אמר רונאלדו בן ה-23, "ההחלמה שלי מתקדמת טוב, ואני שמח מאוד עם התקדמותי. אני מקווה שאחזור לשחק ביונייטד בסוף ספטמבר, זו המטרה שלי והיא אפשרית. היה מתסכל להפסיד את פתיחת הפרמיירליג, אבל אני מרוצה מהשיקום ומקווה שבקרוב אהיה כשיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully