וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי לא התקמצן

צמד של רובין ואן פרסי סידר לארסנל 0:3 על ניוקאסל. צמד ובישול של דפו, העניק לפורטסמות 0:3 באברטון. ווסטהאם - בלקבורן 1:4

אחרי שדרסה את טוונטה ההולנדית ובעצם הוציאה עליה את כל העצבים, ארסנל הביאה את היכולת הזו גם לליגה. פתיחת עונה לא משכנעת השאירה את התותחנים עם שלוש נקודות משני משחקים, והיום (שבת), במחזור השלישי בפרמיירליג, הקבוצה של ארסן ונגר תיקנה את הרושם הרע, הביסה 0:3 את ניוקאסל, ובעצם נראתה כמו ארסנל. מסירות קצרות, עקבים, הנעת כדור מושלמת ומשחק מהיר, פירקו את קווין קיגאן והמגפייז שנראו פשוט אומללים. ארסנל מנגד, נראתה כמו קונטנדרית אמיתית לאליפות.

פורטסמות', שלצערה נקלעה לשני משחקים מול שתי הגדולות ונותרה במקום האחרון, חיפשה נקודות ראשונות מול אברטון ומצאה אותן בגדול עם 0:3 מרשים בגודיסון פארק. בולטון וגארי מגסון פגשו את האקסית, ווסט ברומיץ', שחיפשה נקודות ראשונות בליגה. ונדררס לא הצליחו לכבוש במשחק, וסיימו את המפגש בתיקו 0:0. משחקים נוספים: האל סיטי - וויגאן 5:0, מידלסבורו - סטוק 1:2, ווסטהאם - בלקבורן 1:4.

המחזור יושלם בהמשך השבוע, כשמחר צ'לסי תארח את טוטנהאם לדרבי לונדוני לוהט, ליברפול תתארח בווילה פארק ומנצ'סטר סיטי תשחק בסאנדרלנד.

אברטון - פורטסמות' 3:0

עם אפס נקודות משני משחקים וללא שער זכות (מול צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד), פומפי הייתה חייבת סוף סוף לצאת מהמקום האחרון. אז כשחייבים מנצחים, גם אם זה במשחק חוץ קשה בגודיסון פארק מול אברטון, שהגיעה מעודדת מהניצחון הראשון על ווסט ברומיץ'.

פומפי, עם בן סהר על הספסל, לא חיכתה הרבה. כבר בדקה ה-12 היתל ג'רמיין דפו בבלמי אברטון, שלח את רגל ימין, וממרכז הרחבה נעץ את הכדור ברשת של המיליונרים כדי לקבוע 0:1 לאורחים. שחקניו של הארי רדנאפ המשיכו לתקוף ובאו על שכרם בדקה ה-40, כשגלן ג'ונסון הכפיל את יתרונה לאחר שכבש מול טים הווארד, לאחר דאבל פס עם ג'רמיין דפו.

בדקה ה-46 הייתה לאברטון הזדמנות מצוינת כדי לצמק את התוצאה. גלן ג'ונסון הכשיל את ג'יימס וון, אבל איגביני יעקובו, אקס פומפי, בעט ברישלו לפינה הימנית של דייויד ג'יימס, ושוער פורטסמות הדף. אברטון, שסובלת ממכת פציעות, שלטה יותר בכדור, אבל התקשתה לייצר מצבים ליד שער האורחים. בדקה ה-68 זה נגמר. דאבל פס בין שון דייוויס לג'רמיין דפו השאירה את האחרון בלתי מכוסה והוא הקשית מעל טים הווארד. הכדור עבר את הקו, פיטר קראוץ' נגח מקרוב, אבל השער נרשם על דפו, שקבע 0:3 לפורטסמות.

בולטון - ווסט ברומיץ' 0:0

מאמן בולטון גארי מגסון פגש את האקסית שלו, ולמרות הסימפתיה, הוא ניסה להשאיר את העולה החדשה עם אפס נקודות משלושה משחקים. בולטון שלטוה בקצה מתחילת המשחק, ודחקה באורחים, אבל לא מצאה את הרשת.

הטרוטרס, ללא גארי קאהיל שהורחק לשלושה משחקים, קיוו שההחתמה החדשה, בורחה ואלרו, שהגיע ממאיורקה, יתחיל לפרוע שטרות, אולי כבר במשחק הזה, אבל הוא זכה רק לטעימה והוחלף בדקה ה-58.

ארסנל - ניוקאסל 0:3

ארסן ונגר יכול לנשום לרווחה. הקבוצה שלו סוף סוף הציגה משחק טוב, והתפוצצה על ניוקאסל האומללה. בדקה ה-18 נגה צ'רלס נז'וגביה בידו ברחבה, השופט הורה על הנקודה הלבנה, ורובין ואן פרסי כבש בקלילות את הראשון. בדקה ה-41 השלים ואן פרסי צמד לאחר מהלך קבוצתי מצוין ומהיר, שהסתיים בעקב של אבואה לחלוץ ההולנדי, שהרשית. ארסנל המשיכה לשלוט ולפרק את ההגנה של ניוקאסל במסירות קצרות. השער השלישי הגיע בדקה ה-59. נאסרי מצא את אדבאיור, שהשאיר לדנילסון. הברזילאי עקף את המגן וגלגל מקרוב לרשת. מזל טוב לארסנל על הצטרפותה לליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

משחקים נוספים

האל סיטי - וויגאן 5:0

אתלטיק חגגה על המארחת. זה נפתח בדקה ה-4 עם שער עצמי של סמואל ריקטס, וכעבור 9 דקות היא עלתה ל-0:2 עם שער של אנטוניו ולנסיה ממרכז הרחבה. אמר זאקי קבע 0:3 בדקה ה-63, ואמיל האסקי הוותיק קבע 0:4 בדקה ה-68. בדקה ה-81 זאקי בעט מצד ימין וקבע 0:5.

ווסטהאם - בלקבורן 1:4

קלום דבנפורט כבש למארחת בדקה ה-12, וכעבור 8 דקות הפטישים עלו ל-0:2 משער עצמי של כריסטופר סמבה, לאחר שהכדור פגע בו. רוברס הגיבו במהירות, כשג'ייסון רוברטס הניף רגל ימין וצימק ל-2:1 בדקה ה-22. בדקה ה-47 בלקבורן יכלה להשוות, אבל שוערה רוברט גרין מנע שער מהנקודה הלבנה. בתוספת הזמן בקלבורן התפרקה. קרייג בלאמי בעט בחצי גובה פנימה וקבע 1:3, ועמוק בדקה החמישית של תוספת הזמן קרלטון קול קבע את תוצאת המשחק, 1:4.

מידלסבורו - סטוק 1:2
למידלסברו: אפונסו אלבש 37, טונצ'אי סאנלי 85. לסטוק: ג'סטין הוייט עצמי 71

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully