וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: מילאן ורונאלדיניו יפגשו את ציריך

הגרלת הסיבוב הראשון של המפעל סידרה לרוסונרי יריבה נוחה. מנצ'סטר סיטי-אומוניה ניקוסיה, סטנדרד ליאז'-אברטון, דורטמונד-אודינזה

היום (שישי) נערכה הגרלת הסיבוב הראשון של גביע אופ"א במונאקו. הנציגה הישראלית היחידה שנותרה במעמד הזה, הפועל תל אביב, קיבלה הגרלה קשה בדמותה של סנט אטיין הצרפתית. מלבד משחק זה ייערכו עוד 39 התמודדויות, מהן תעלנה 40 קבוצות בסך הכול לשלב הבתים של גביע אופ"א. 40 הקבוצות יחולקו לשמונה בתים, חמש קבוצות בכל בית. כל קבוצה תשחק ארבעה משחקים, שניים בית ושניים בחוץ, כששלוש הראשונות מכל בית תעפלנה לשלב ה-1/16, ביחד עם שמונה הקבוצות שיסיימו במקום השלישי בבתים של ליגת האלופות.

הקבוצה הכי בולטת בשלב זה, מילאן האיטלקית, שלא הצליחה להתברג בין ארבע הראשונות באיטליה, תשחק נגד פ.צ. ציריך השוויצרית. הרטה ברלין הגרמנית תנסה לא להתקשות נגד הקבוצה האירית, סיינט פטריק. לפורטסמות האנגלית מחכה מפגש לא קל נגד ויטוריה גימראיש מפורטוגל. עוד מפגש מסקרן יעמת בין קייסריספור הטורקית לפריז סן ז'רמן מצרפת.

מחזיקת גביע אופ"א בעונות 2006 ו-2007, סביליה מספרד, תנסה להתגבר על פ.צ. זלצבורג האוסטרית. לוולפסבורג של פליקס מגאת מצפה משוכה קשה בדמות ראפיד בוקרשט הרומנית. איטלקית נוספת, סמפדוריה, תפגוש את פ.ב.ק. קובנה מליטא, שגברה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות על גלזגו ריינג'רס.

מאריטימו הפורטוגלית תנסה להתמודד בהצלחה מול ולנסיה, הספרדית המתחדשת. טל בן חיים וחבריו במנצ'סטר סיטי יצטרכו לעבור את אומוניה ניקוסיה הקפריסאית כדי לעבור לשלב הבתים. שגריר ישראלי אחר, סלים טועמה, ישוב עם קבוצתו, סטנדרד ליאז', לליברפול להתמודדות עם אברטון. כזכור, אלופת בלגיה נוצחה בדקה ה-117 על ידי ליברפול, שהעפילה לבסוף לבתי ליגת האלופות.

נאפולי ובנפיקה בקרב ענקיות

אחד המפגשים החמים של הסיבוב הראשון יהיה בין נאפולי האיטלקית לבנפיקה הפורטוגלית. שאלקה 04 הגרמנית, שלא יכלה לאתלטיקו מדריד בסיבוב השלישי של ליגת האלופות, תנסה את מזלה מול יריבה קלה יותר, אפואל ניקוסיה מקפריסין.

ליטקס לובץ' הבולגרית, שהדיחה את הפועל קרית שמונה, תפגוש את קבוצת הפאר לשעבר, אסטון וילה האנגלית. בקרית שמונה רק יכולים ללקק את האצבעות. ללותר מתיאוס, מאמן מכבי נתניה, שהודח עם קבוצתו על ידי צ'רנו מורה ורנה הבולגרית, נחסך מפגש עם קבוצה גרמנית, שטוטגרט.

ויסלה קרקוב תמשיך במסעה הקסום ברחבי היבשת. הקבוצה הפולנית, שהדיחה את בית"ר ירושלים ושיחקה בסיבוב השלישי של האלופות נגד ברצלונה, תתמודד הפעם נגד טוטנהאם האנגלית. קרב סקנדינביות פיקנטי (או שלא?) יפגיש את פ.צ. ברונדבי הדנית ורוזנבורג הנורבגית. משחק מרתק נוסף יעמת בןי בורוסיה דורטמונד הגרמנית ואודינזה האיטלקית.

משחקים נוספים

פוליטכניקה טימישוארה (רומניה) - פרטיזן בלגרד (סרביה)
באניק אוסטראבה (צ'כיה) - ספרטק מוסקבה (רוסיה)
מטליסט חרקוב (אוקראינה) - בשיקטאש (טורקיה)
דינמו זאגרב (קרואטיה) - ספרטה פראג (צ'כיה)
יאנג בויז ברן (שוויץ) - קלאב ברוז' (בלגיה)
נאנסי (צרפת) - מאת'רוול (סקוטלנד)
בלינזונה (שוויץ) - גלאטסאריי (טורקיה)
ניימיכן (הולנד) - דינמו בוקרשט (רומניה)
סנטאנדר (ספרד) - הונקה (פינלנד)
אוסטריה וינה (אוסטריה) - לך פוזנאן (פולין)
ויטוריה סטובאל (פורטוגל) - הירנביין (הולנד)
בראן (נורבגיה) - דפורטיבו לה קורוניה (ספרד)
סלאביה פראג (צ'כיה) - ואסלואי (רומניה)
סלאבן קופרבניצה (קרואטיה) - צסק"א מוסקבה (רוסיה)
ראן (צרפת) - טוונטה (הולנד)
אייאקס (הולנד) - פ.צ. בוראץ (סרביה)
פ.צ. קופנהאגן (דנמרק) - פ.ק. מוסקבה (רוסיה)
ז'ילינה (סלובקיה) - לבסקי סופיה (בולגריה)
בראגה (פורטוגל) - ארטמדיה פטרזלקה (סלובקיה)
פיינורד (הולנד) - קלמאר (שבדיה)
המבורג (גרמניה) - אוניראה אורזיצ'ני (רומניה)
נורדסלנד (דנמרק) - אולימפיאקוס (יוון)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully