וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את וויבודינה 0:3 ועלתה שלב בגביע אופ"א

אחרי 0:0 במשחק הראשון, האדומים לא התקשו בבלומפילד מול הסרבים בדרך לסיבוב הראשון בגביע אופ”א. יבואה (29), ורמוט (55) ואבוטבול (76) כבשו

קיץ לא פשוט עבר על הפועל תל אביב, אבל אחרי פתיחת עונה מגומגמת נראה שהאדומים של אלי גוטמן מתחילים להיכנס לכושר. הערב (חמישי) העפילה הקבוצה לסיבוב הראשון של גביע אופ"א כשהשלימה ניצחון כפול על וויבודינה הסרבית כשגברה עליה 0:3 בבלומפילד אחרי תיקו 0:0 במשחק הראשון.

אחרי תצוגה רעה במשחק הראשון בנובי סאד הגיעו האדומים מעודדים מהניצחון המוחץ על בני סכנין בגביע הטוטו בסוף השבוע (0:4), ושלטו מן הפתיחה בנעשה במגרש. שער נגיחה של סמואל יבואה בדקה ה-29 העניק לה יתרון מוצדק, ובמחצית השניה השלימו גילי ורמוט (55), במשחק מצוין, ושי אבוטבול (76, בפנדל) את התוצאה הסופית ושלחו את האוהדים המקומיים הביתה מבסוטים.

מחר בצהריים תתקיים הגרלת הסיבוב הראשון בגביע אופ"א, בה תגלה הפועל תל אביב את זהות יריבתה במאבק על ההעפלה לשלב הבתים באופ"א, אליו תנסה הקבוצה לחזור פעם נוספת, ואולי להיות זו השנה השנייה ברציפות הנציגה הישראלית היחידה בשלב המכובד הזה.

מחצית ראשונה

דקה 1 - 12 שניות בלבד מהפתיחה העביר טלקייסקי כדור רוחב שהגיע לדה סילבה, שבעט שטוח ליד הקורה.

דקה 5 - דווקא אחרי פתיחה טובה של המקומיים, הגיעה פצצה של טומבאסביץ' שזיעזעה את המשקוף של אניימה.

דקה 11 - זהבי השתלט על כדור עומק של אבוטבול והשאיר כדור טוב ליבואה, שבעט חזק לידיים של השוער הסרבי.

דקה 29 - גול! יבואה התרומם מצוין להרמה של אבוטבול בכדור חופשי ונגח לרשת - 0:1 להפועל תל אביב.

מחצית שניה

דקה 52 - בעיטה חדה של גילי ורמוט נעצרה על ידי ברקיץ' העירני.

דקה 55- גול! הפעם ורמוט מצא את הרשת, דווקא עם בעיטה חלשה בהרבה שפגעה ברגל של שחקן סרבי והתגלגלה לתוך השער - 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 61 - טלקייסקי ניסה בעיטת יעף מתוחכמת מקצה הרחבה, אבל החטיא את המסגרת.

דקה 76 - גול! כדור חופשי של טלקייסקי נעצר בידו של מגן סרבי בתוך הרחבה, אבוטבול אמר תודה ובעט את הפנדל בקלות פנימה - 0:3 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, דאגלס דה סילבה, שי אבוטבול, דימטאר טלקייסקי (בן לוז 77), גילי ורמוט, ערן זהבי (ביברס נאתכו 64), סמואל יבואה (מהרן לאלה 82).

הרכב וויבודינה: ז'לייקו ברקיץ', מילודראג סטוסיץ', ג'וזף ניסטרוי, איגור דוריץ', דרקו לובריץ', אלכסנדר פופוביץ', ינקו טומבאסביץ' (וסקו טריבונוביץ' 40), ולדימיר בואץ' מיודראג פאנטליץ' 63), ולדימיר ווקיילוביץ' (דניאל אלקסיץ' 57), זרקו לאזטיץ', דושאן טאדיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully