וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זה בסדר יחסית לפתיחת העונה"

קרן שמש

28.8.2008 / 22:00

אלי גוטמן לא יצא מכליו אחרי ה-0:3 של הפועל תל אביב על וויבודינה בגביע אופ"א. ורמוט, שהצטיין וכבש: "הרגשתי כאילו לא עזבתי"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

הפועל תל אביב העפילה הערב (חמישי) לסיבוב הראשון בגביע אופ"א כשהשלימה ניצחון כפול על וויבודינה הסרבית בסיבוב המוקדמות השני, עם 0:3 ביתי אחרי ה-0:0 בסרביה לפני שבועיים. האדומים של אלי גוטמן נראו טוב בהרבה מהמשחק הקודם, ונתנו לקהל שלהם הרבה תקוות לקראת פתיחת ליגת העל, ביום שני מול הכח עמידר רמת גן.

גוטמן אמר בסיום המשחק: "אין מה להשוות למשחק הראשון. בסרביה היינו איטיים ושבלוניים, לא שיחקנו כדורגל. היום לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל היו דקות איכותיות, שלושה שערים, שניים שלושה מצבים, זה בסדר יחסית לפתיחת העונה, אבל טעון שיפור. העיקר שאריה הרשקוביץ' נוסע מחר להגרלה".

לשאלה כמה המסורת והניסיון משמעותיים למשחקים באירופה, ענה גוטמן :"זה לא רק באירופה. באדיר ב-0:0 הציל גול בטוח. יגאל זה יגאל ומסורת זו מסורת. אתמול מסורת ניצחה את המשחק לליברפול". על הקהל הוסיף: "יש לנו קהל מדהים, ראיתם את הקהל של ליברפול? אין לי מילים על מה שהיה כאן היום. אריה הרשקוביץ' בא אלינו היום עם מזוודה ואמר לשחקנים 'אתם תקבעו אם אני נוסע מחר להגרלה' והנה השחקנים עשו את זה ואריה נוסע".

גילי ורמוט, שהיה מהמצטיינים של הקבוצה במשחק והתכבד בשער השני, אמר: "שמנו גול מוקדם יחסית והדברים זרמו. היינו לחוצים בהתחלה, אבל הייתה סבלנות. הגול שחרר אותנו. אנחנו יודעים לשחק כדורגל. לגביי, אני מכיר את המועדון ומרגיש פה כמו בית. כבר אחרי כמה אימונים הרגשתי כאילו לא עזבתי. המאמן רצה אותי וקיבל אותי טוב. לגבי ההגרלה אני רוצה קבוצה כמה שפחות טובה כדי שנעלה לבתים".

שי אבוטבול: "השחקנים התאמצו מאוד ואני שמח שניצחנו. עכשיו יש לנו את משחקי הליגה ועל זה אנחנו חושבים". על ההמשך באופ"א אמר: "יש לנו הגרלה, אנחנו נחכה ונראה איזו קבוצה נקבל. אני מאמין שאנחנו יכולים להצליח, מבחינתי השמיים הם הגבול".

מאמן וויבודינה, דרגליו בקלבץ', אמר: "פתחנו את המשחק טוב ונראה היה שהכוחות שווים, אבל ברגע שקיבלנו גול המשחק עבר לשליטה של הפועל תל אביב. אחרי השער השלישי רק הפועל הייתה במגרש. הפועל היא קבוצה טובה שיכולה להצליח באופ"א, אני מאחל להם להצליח. אין ספק שהקבוצה הטובה יותר ניצחה היום". על העימות בזמן המשחק עם שחקן הפועל תל אביב, דמיטאר טלקיסקי, אמר: "דיברתי עם השחקנים שלי והוא עמד באמצע. יכול להיות שהוא חשב שאני מדבר איתו, אימנתי בבולגריה, אני מכיר המנטאליות של השחקנים הבולגרים וזה לא הפתיע אותי שהוא התנהג ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully