וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - אשדוד: "ננצח את כל הרוצים ברעתנו"

הסגולים לא עברו בבקרת התקציבים, והמאמן המורחק, דודו דהאן, יציב הרכב טלאים בגביע הטוטו, נגד אשדוד, שתבחן שוער ובלם (ו', 17:00)

מ.ס. אשדוד, תפתח מחר (שישי, 17:00, וינטר), באופן רשמי, את עונת 2008-2009, כאשר תתארח אצל הכח עמידר ר"ג, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.

בינתיים, ממשיכה הקבוצה בניסיון להתחזק ומחפשת זרים. אמש (רביעי) נחתו במועדון השוער הקרואטי, מאטקו פרדיז'יץ (27) והבלם טוני גולם (26), אף הוא יליד קרואטיה. השניים שיחקו בעונה שעברה בקבוצת רוך חרוז'וב הפולנית, הקבוצה בה נבחנים בימים אלו החלוץ הישראלי אלי ביטון ואחיו עידן.

המאמן יוסי מזרחי עדיין לא קיבל החלטה סופית לגבי השוער הבלגי, טריסטאן פירסמן, שנבחן במשך שבוע במדי הקבוצה וחזר בינתיים לבלגיה בטיסה שתוכננה עבורו מבעוד מועד.

במשחק גביע הטוטו שתערוך מחר (שישי) הקבוצה מול הכח עמידר רמת גן ימשיך להיבחן גם הבלם הבולגרי ניקולאי ניקולוב, שהפגין יכולת טובה במשחקי אימון בהם שותף עד כה. החלוץ ניר נחום נפצע בקרסולו במשחק האימון מול הפועל ירושלים וצפוי להיעדר כעשרה ימים.

החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב שסובל מפציעה בשרירי הבטן התחתונה לא כשיר במאת האחוזים וייפתח מחר על הספסל. החלוץ ניר נחום נפצע בקרסולו במשחק האימון מול הפועל ירושלים וייעדר מסגל הקבוצה למשחק. נחום נצטווה למנוחה של כעשרה ימים.

הרכב משוער: מאטקו פרדיזי'ץ (יוסי שקל), ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, ניקולאי ניקולוב (טוני גולם), אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, דוד רביבו, קרלוס סבליוס, עידן שריקי, משה בן לולו.

"כל קבוצה שתתמודד נגדנו תצטרך להזיע והרבה"

ימים קשים עוברים על הכח עמידר רמת גן. לאחר שמאמנה, דודו דהאן, הורחק לשלושה חודשים מהמגרשים, קיבלה הקבוצה את הבשורה כי לא עברה בבקרת התקציבים. משמעות הדבר היא שבמשחק גביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד (שישי, 17:00), ישחקו הסגולים בהרכב טלאים.

"ימים לא קלים עוברים על המועדון ואנו עולים למשחק הראשון העונה בצורה לא אידיאלית, כפי שהיה מתבקש מקבוצה שזכתה ללא עוררין וללא מתחרים באליפות הלאומית", אמר המנג'ר דודו דהאן. "הקבוצה עדיין לא עברה בבקרה, ועדיין אין לנו ספונסר, אבל אנו מועדון מספיק חזק, אמיץ וגאה וכדי לנצח את כל הרוצים ברעתו. לפי ההתרחשויות ביומיים האחרונים, יש לא מעט".

"כשאני רואה את שחקניי יום יום באימונים", המשיך דהאן, "אני מתמלא בגאווה על הצניעות, ההקרבה והנחישות שבה עושים את מלאכתם עבור המועדון. אין לי ספק שימים טובים יגיעו, ועל אף ההרכב הלא אידיאלי למשחק הראשון, אשדוד וכל קבוצה אחרת שתתמודד נגדנו תצטרך להזיע והרבה".

כאמור, הקבוצה לא עברה בבקרת התקציבים ועקב כך תחסר שחקנים רבים. הקשר הניגרי, מייקל טקורה, ישותף, יחד עם עוד שלושה זרים הנבחנים בקבוצה. החלוץ הקמרוני איב ג'ידה לא ישחק, משום שלא עבר בבקרה. גם דובב גבאי, שרון גורמזנו ואסי דומב, לא ישותפו. אין פצועים בסגל הקבוצה. את הקבוצה ידריך המאמן אמיר בן שמחון.

עדכון ראשון: 15:16, 07/08/08
עדכון אחרון: 21:43, 07/08/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully