וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יבולקובה תנסה לעצור את סאפינה בגמר מונטריאול

הסלובקית ניצחה את בארטולי 6:4, 4:6, 3:6, ותקווה להפתיע את הרוסיה, שגברה על אזארנקה 0:6, 6:2, 3:6 ורוצה לזכות בטורניר שני רצוף

דינארה סאפינה המשיכה להציג אמש (שבת) טניס טוב, והצליחה להעפיל לגמר טורניר מונטריאול אחרי ניצחון 0:6, 6:2, 3:6 על הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה. אם הרוסיה, שמדורגת 7 בטורניר, תנצח בגמר, זה יהיה טורניר שני ברציפות בו היא זוכה, אחרי הזכיה בלוס אנג'לס.

הקרב מול אזארנקה היה קשה, וספינה נלחמה שלוש שעות כדי לעלות לגמר. ההתחלה דווקא היתה קלה ותוך 22 דקות הרוסיה עלתה ל-0:1 במערכות. במערכה השנייה אזארנקה התעוררה, חבטה בעוצמה עד ליתרון 1:4 והמשיכה לשוויון 1:1. במערכה השלישית סאפינה החזירה לעצמה את המומנטום, שברה שלוש פעמים וניצחה 1:2 במערכות.

"רק האטתי קצת ונתתי לה לשחק יותר אגרסיבי, זו הייתה טעות כי היא נכנסה למשחק", סיכמה סאפינה בסיום. "אמרתי לעצמי שאם אני רוצה להישאר בטורניר, עלי לדחוף קדימה, ולהיות יותר אגרסיבית".

זה יהיה הגמר החמישי של סאפינה מתוך שישה טורנירים בהם השתתפה לאחרונה, עדות לכושר המצוין בו היא נמצאת. בגמר תפגוש סאפינה את הסלובקית דומיניקה צ'יבולקובה, הבלתי מדורגת, שהפתיעה וניצחה בחצי הגמר השני את המדורגת 10, מריון בארטולי, 6:4, 4:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully