וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל, הכי טוב בעולם

רפאל נדאל זכה בטורניר טורונטו אחרי ניצחון בגמר על ניקולס קיפר, והספרדי, עם זכייה חמישית ברציפות, בדרכו הבטוחה לפסגת הטניס

רפאל נדאל ממשיך בכושרו המדהים, והערב (ראשון) הוא עשה צעד נוסף לקראת כיבוש פסגת הטניס העולמי, לאחר שזכה בטורניר המאסטרס בטורונטו (סך פרסים 2.6 מיליון דולר). הספרדי הצעיר גבר תוך 89 דקות על ניקולס קיפר הגרמני 3:6, 2:6, הוסיף לחשבון הבנק שלו 420 אלף דולר, וכרגע הוא רחוק 300 נקודות דירוג בלבד מהמקום הראשון.

גם מול קיפר נדאל נראה חד וממוקד, וכבר מההתחלה רמז לגרמני התשוש (אחרי מאבק קשה בחצי הגמר) שלא יהיה לו קל, עד להשלמת הניצחון הקליל. זהו הטורניר השביעי שנדאל זוכה בו השנה, החמישי שלו ברציפות (אחרי המבורג, רולאן גארוס, קווינס ו-ווימבלדון, כולל מעבר מרשים מחימר לדשא ולמשטחים קשים), יש לו 29 משחקים רצופים ללא הפסד, ובגיל 22 וחודש הוא זכה בטורניר ה-30 שלו בקריירה - השחקן השלישי בצעירותו שמגיע להישג כזה. ביורן בורג הגיע ל-30 זכיות בגיל 21 ושבעה חודשים, במקום השני נמצא ג'ימי קונורס, ובמקומות הרביעי והחמישי נמצאים ג'ון מקנרו ובוריס בקר. אין ספק, רפא חדר לחבורה בהחלט מכובדת.

ועדיין, המירוץ של נדאל למקום הראשון טרם הושלם. כאמור, הוא רחוק 300 נקודות דירוג מרוג'ר פדרר, והשניים ישחקו יחדיו בטורניר סינסינטי, שייפתח בשבוע הבא. התקווה שלנו - מפגש ישיר בין השניים בגמר. בסופו של דבר, בהתחשב בכושרם הנוכחי של שני הטניסאים, קשה להאמין שלפדרר יש מה למכור מול המיורקני הלוהט.

סאפינה זכתה בלוס אנג'לס

דינארה סאפינה זכתה הבוקר בטורניר לוס אנג'לס (סך פרסים של 600 אלף דולר) אחרי שהשלימה ניצחון דומיננטי 2:6, 4:6 על פלאביה פנטה האיטלקיה והמשיכה בעונה החלומית שלה עד כה.

הרוסיה המוכשרת, שהפכה לאחת הטניסאיות החמות בסבב בעונת החימר והגיעה עד לגמר הרולאן גארוס, נעצרה בווימבלדון על ידי שחר פאר בשמינית הגמר, אבל כעת היא מאותת לכולן שהמומנטום שלה לא נעצר, וצמרת הדירוג העולמי קוראת לה.

סאפינה, שהדיחה את ילנה יאנקוביץ' בחצי הגמר ומנעה בכך מהסרבית את ההזדמנות לעלות למקום הראשון בעולם, נזקקה לשבירה מוצלחת אחת בלבד כדי לנצח במערכה הראשונה 4:6, ובמערכה השניה היא כבר עשתה את זה הרבה יותר בקלות עם ארבע שבירות בדרך לניצחון 2:6 ולתואר שני העונה.

* סרה אראני האיטלקייה (56 בעולם) זכתה בטורניר פורטורוז בסלובניה (סך פרסים 145 אלף דולר) אחרי שגברה בגמר על אנבל מדינה גאריגס הספרדייה (32 בעולם) 3:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully