וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של שמונה מקומות לדודי סלע

ההעפלה לחצי הגמר בצ'אלנג'ר בלקסינגטון עזרה לישראלי לטפס למקום ה-90 בעולם, שחר פאר עלתה שני מקומות למקום ה-23

החלטתו של דודי סלע לוותר על השתתפות בטורניר המאסטרס היוקרתי בטורונטו לטובת טורניר הצ'אלנג'ר הקטן בלקסינגטון על מנת לצבור ביטחון ונקודות דירוג השתלמה לו הבוקר (שני) כשהטניסאי הישראלי הבכיר, שהעפיל לחצי הגמר אחרי רצף של הפסדים בשבועות האחרונים, הפך את מגמת הירידה שלו בדירוג ועלה שמונה מקומות למקום ה-90 בעולם.

נועם אוקון, שהעפיל הלילה להגרלה הראשית בטורניר הצ'אלנג'ר בואנקובר (סך פרסים של 100 אלף דולר) זינק 21 מקומות למקום ה-415. הראל לוי רשם ירידה של שבעה מקומות למקום ה-178, ואילו אמיר ויינטרוב ירד שני מקומות למקום ה-351.

שחר פאר, שהודחה בסיבוב הראשון בטורניר לוס אנג'לס, נהנתה מאיבוד הנקודות של כמה מיריבותיה ורשמה עלייה של שני מקומות למקום ה-23. פאר תנסה להמשיך לטפס בדירוג בטורניר מונטריאול בו תפתח הערב את השתתפותה בסיבוב הראשון מול סבין ליזיקי הגרמניה (81 בעולם). ציפי אובזילר ירדה שני מקומות למקום ה-118.

נדאל נוגע בפסגה

זכייתו של רפאל נדאל אתמול בטורניר החמישי ברציפות שלו, הפעם בטורונטו, קירבה אותו למרחק של 300 נקודות דירוג בלבד מרוג'ר פדרר, שמחזיק במקום הראשון בעולם מאז פברואר 2004 (234 שבועות ברציפות). נדאל יחל כעת את השבוע ה-158 ברציפות שלו כסגנו של פדרר כשהשניים ימשיכו לטורניר המאסטרס בסינסינטי, שם עשוי להתחולל מהפך בדירוג במידה ופדרר לא יצליח להגן על הנקודות אותן צבר בטורניר בשנה שעברה, אז ניצח בגמר את ג'יימס בלייק.

ביתר צמרת הדירוג העדכני שהתפרסם הבוקר אין שינוי משמעותי. נובאק דג'וקוביץ', שהמשיך לאכזב עם הדחה ברבע הגמר בטורונטו, נותר במקום השלישי (1,300 נקודות מתחת לנדאל), דויד פרר עלה למקום הרביעי על חשבונו של ניקולאי דוידנקו שירד למקום החמישי, ויתר חברי העשירייה הראשונה - אנדי רודיק, דויד נלבנדיאן, ג'יימס בלייק, אנדי מארי וסטאניסלס ואוינקה - שמרו על מקומם על פי הסדר הזה.

על העלייה הגדולה של השבוע חתום כמובן ניקולס קיפר. הגרמני המתקמבק בגיל 31, שנעצר רק בגמר בטורונטו על ידי נדאל, זינק 18 מקומות הישר למקום ה-19 בדירוג. ז'יל סימון, שזכה בשבוע שעבר באינדיאנפוליס והגיע עד חצי הגמר השבוע בטורונטו, טיפס עוד שמונה מקומות ורשם דירוג שיא במקום ה-14.

גם בדירוג הנשים לא היה תזוזות גדולות בדירוג החדש. ילנה יאנקוביץ' קיבלה הזדמנות פז לחלוף על פני בת ארצה אנה איבנוביץ' ולעלות למקום הראשון אם היתה זוכה בטורניר לוס אנג'לס, ממנו נעדרה איבנוביץ', אבל הסרבית נכנעה לדינארה סאפינה בחצי הגמר, ונשארה שבוע נוסף במקום השני.

מריה שראפובה נותרה במקום השלישי, סבטלנה קוזנצובה, סרינה וויליאמס, אלנה דמנטייבה ו-ונוס וויליאמס שמרו על מקומן בהמשך הדירוג על פי הסדר. סאפינה עלתה בעקבות הזכייה למקום השמיני, והורידה את אנה צ'אקבטדזה המאכזבת למקום התשיעי. אגניישקה ראדוונסקה ממשיכה לנעול את הטופ 10 במקום העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully