וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ואן דר וארט סיכם בריאל מדריד

"מארקה": קשר נבחרת הולנד סגר את תנאיו עם הנשיא רמון קלדרון והבלאנקוס יפתחו במו"מ עם המבורג. לואיס גרסיה מתקרב לטוטנהאם

ה"מארקה" מפרסם היום (חמישי) כי קשר נבחרת הולנד והמבורג הגרמנית, רפאל ואן דר וארט, סיכם את תנאיו בריאל מדריד. על פי הדיווח, בריאל מתחילים להתייאש מסאגת כריסטיאנו רונאלדו, ומכינים תחליף בדמות ההולנדי.

"מנצ'סטר יונייטד יודעת שרונאלדו רוצה לעזוב, אבל עד שהוא לא יודיע להם על כך רשמית, הוא לא יכול ללכת לשום מקום", אמר גורם המקורב למועדון. המארקה מדווח כי נשיא הבלאנקוס, רמון קלדרון, סגר את כל פרטי החוזה עם ואן דר וארט, וכעת נותר לסכם את דמי ההעברה עם המבורג.

לואן דר וארט יש חוזה לשנתיים נוספות במועדון הגרמני, ומאמנו החדש, מרטין יול, כבר הודיע כי אין בכוונתו לשחרר את השחקן. אגב, גם אתלטיקו מדריד מעוניינת בשחקן, והציעה 15 מיליון יורו להמבורג תמורת שירותיו.

לואיס גרסיה בדרך לטוטנהאם

טוטנהאם של המנג'ר הספרדי חואנדה ראמוס, ממשיכה להתחזק בצורה משמעותית. אחרי שהתרנגולים צירפו את החלוץ המקסיקני ג'ובאני דוס סנטוס, הקשר הקרואטי לוקה מודריץ' וסיכמו עם השוער הברזילאי, הורליו גומז, עומד להצטרף למועדון גם לואיס גרסיה, חלוצה של אספניול.

גרסיה בן ה-27, שיחק בשלוש השנים האחרונות באספניול וכבש 24 שערים. הוא גדל בריאל מדריד אך מעולם לא הגיע לקבוצה הבוגרת. אספניול תקבל תמורתו 12 מיליון יורו, והשחקן צפוי לנחות בוייט הארט ליין בקרוב לבדיקות רפואיות. אגב, גם בנפיקה הפורטוגלית הייתה בעקבותיו, אך גרסיה בחר בקבוצתו של ראמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully