וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספ בלאטר לא סומך על דרום אפריקה

נשיא פיפ"א לא בטוח כי המדינה, שאמורה לארח את מונדיאל 2010, תהיה מוכנה בזמן. כמו כן, בלאטר בעד מעברו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל

רגע אחרי שהסתיים לו יורו 2008, החל לעסוק במרץ רב ספ לאטר, נשיא פיפ"א, באליפות הכדורגל הגדולה הבאה. במקור, היא היתה אמורה להיות מונדיאל 2010 בדרום אפריקה, אלא שכעת, עושה רושם שבלאטר כבר מחפש אלטרנטיבות. נשיא פיפ"א עובד על תכנית ב', למקרה שדרום אפריקה לא תוכל לעמוד במחויבויות של אירוח טורניר כה גדול, וכמו כן, לא ברור אם המדינה תצליח לסיים את שיפוץ אצטדיון "פורט אליזבת'" בזמן. "דיברתי עם שלוש מדינות אפשריות, שיהיו מסוגלות לארח את המונדיאל בטווח זמן קצר של עבודה", אמר בלאטר.

כשנשאל על ידי העיתונאי הבריטי האם אנגליה, שאירחה את הטורניר אי שם ב-1966, היא אחת מהשלוש, בלאטר סרב להגיב, אך דומה שכמו תמיד, מחפשים האנגלית מעט תקווה. אפילו אם היא מגיעה בפורמט סאב-טקסטי.

נשיא פיפ"א ספ בלאטר סבור שמנצ'סטר יונייטד צריכה לשחרר את כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד אם אכן הפורטוגלי חפץ בכך. בראיון מיוחד לרשת "סקיי" הבריטית, הביע בלאטר את דעתו בעניין מדיניות ההעברות השחקנים באירופה, אותה כינה "עבדות מודרנית".

"הדבר החשוב ביותר הוא להגן על השחקן", אמר בלאטר בהתייחסו לכריסטיאנו רונאלדו. "אם השחקן רוצה לשחק במקום אחר, יש למצוא פיתרון. אם הוא יישאר במקום בו הוא לא רוצה לשחק, זה לא טוב לשחקן או למועדון. אני תמיד בעד השחקנים, ואם שחקן רוצה לעזוב, יש לתת לו לעזוב".

נשיא פיפ"א תקף את המועדונים הגדולים, וציין כי בפיפ"א מתכוונים למצוא פיתרון שיחליף את חוק בוסמן: "בכדורגל יש עבדות מודרנית. מעבירים שחקנים, קונים שחקנים ושולחים אותם לכל מיני מקומות. אנחנו מנסים להתערב בנושא הזה. חוק בוסמן הביא חוזים ארוכי טווח שנועדו להשאיר שחקנים במועדון ולא לתת להם לעזוב. כשהם רוצים לעזוב, הם צריכים לקנות את החוזה".

עדכון ראשון: 10/7/08, 12:32
עדכון אחרון: 10/7/08, 16:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully