וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שמחה שחזרתי לשחק טוב"

שחר פאר הובסה על ידי דמנטייבה בשמינית הגמר בווימבלדון, אבל הייתה מרוצה מהיכולת בטורניר פאר, רם וארליך ממשיכים בזוגות

שחר פאר סיימה היום (שני) את חלקה בטורניר היחידות בווימבלדון, אחרי שהפסידה 6:2, 6:1 לאלנה דמנטייבה הרוסיה (5 בעולם) בשמינית הגמר. מי שמיהר לחגוג אחרי ניצחונה של פאר על סאפינה בסיבוב השלישי, הבין שהטניסאית הישראלית הבכירה לא באמת נטלה "תרופת פלא" שגרמה לה לחזור לטניס הטוב ביותר שלה ואפילו ליותר מזה. בסופו של דבר, זה היה משחק חד-צדדי מול יריבה שהפכה היום לפייבוריטית לזכייה בטורניר, ועם הבדלי רמות ענקיים. דמנטייבה תנסה ללכת עד הסוף לכיוון התואר הראשון שלה בטורניר גראנד סלאם.


דמנטייבה פתחה את המשחק בשבירה מהירה ועלתה ליתרון 0:3 במערכה הראשונה. שחר פאר נכנסה למשחק באיחור והצליחה לשמור על ההגשות שלה במשחקונים הבאים, בדרך ל-4:2. עם זאת, היכולת הזאת של פאר שגם גיעה באיחור וגם לוותה בלא מעט טעויות בלתי מחויבות. זה היה רחוק מלהספיק מול הרוסיה, ששיחקה בטוח ומדוייק, וגם השיגה כמות ווינרים כפולה מזו של פאר, בדרך לניצחון 2:6 במערכה הראשונה.

בתחילת המערכה השניה נראה היה שפאר התחילה להסתדר קצת יותר טוב עם משחקה של הרוסיה, והיא אפילו הצליחה להשיג שבירה ראשונה במשחק, כדי לעלות ליתרון 0:1. דמנטייבה אמנם החלה לבצע יותר טעויות, אבל ממש לא איפשרה לפאר להשתלט על המשחק ושברה מיד בחזרה, כדי לעלות ליתרון 1:2. פאר נשברה פעם נוספת במשחקון הרביעי, כשדמנטייבה חזרה לשלוט לגמרי במשחק, ולא הפסיקה לשלוח לישראלית כדורים קשים מצד לצד, בעוד שהיא עמדה בנינוחות במרכזו של הבייסליין. הטניס של דמנטייבה רק הלך והשתפר, וכשהיא עלתה ל-1:4 זה כבר נראה כמו התעללות. פאר עוד ניסתה להגן על כבודה ולהשיג כמה נקודות במשחקונים האחרונים, אבל דמנטייבה רצתה לגמור את זה מהר וזה מה שהיא עשתה בדרך ל-1:6 במערכה השניה.

אחרי שעתיים של מנוחה, עלתה שחר פאר יחד עם ויקטוריה אזרנקה להמשך משחק שמינית גמר הזוגות מול דינארה סאפינה הרוסיה ואגנס שבאי ההונגריה. המשחק הזה חודש במצב של 5:7 לטובת פאר ואזרנקה, שהשיגו שבירה מהירה בפתיחת המערכה השניה. בסופו של דבר, הצמד הישראלי-בלארוסי ניצח במשחק 5:7, 4:6. שחר פאר שיחזרה את הישג הזוגות הטוב ביותר שלה בווימבלדון, והשתיים יתמודדו בסיבוב הבא מול המדורגות 1, קארה בלאק מזימבבואה ולייזל הובר מדרום אפריקה.

רם וארליך ברבע הגמר

אנדי רם ויוני ארליך, המדורגים 3 בטורניר הזוגות של הגברים, העפילו היום לרבע הגמר, אחרי שגברו 6:4, 7:6, 6:7, 3:6, 4:6 במשחק ארוך ודרמטי על הצמד הצרפתי ג'וליאן בנטו וניקולס מאהו, המדורגים 16 בטורניר. יוני ואנדי הפסידו בשתי המערכות הראשונות והתקשו להציג יכולת משכנעת, אך בשלוש המערכות הבאות חזרו לעצמם, זכו בחדש בביטחון והצליחו להעפיל בסופו של דבר לשמונה הזוגות האחרונים.

זו כבר הפעם השלישית ברציפות שהצמד הישראלי חוזר מפיגור. גם בסיבוב הראשון חזרו ארליך ורם מפיגור 2:0 במערכות (במשחק שנמתח על פני יומיים), במשחק השני חזרו מפיגור 2:1 במערכות (במשחק שגם כן נמתח על פני יומיים), וגם הפעם השלימו קאמבק מרשים. בסיבוב הבא יפגשו ארליך ורם את הצמד לוקאש דלוהי (צ'כיה) וליאנדר פאהס (הודו), המדורגים 9 בטורניר.

בסיומו של היום, אמרה שחר פאר ל"חדשות הספורט": "ברגע שמישהי מאוד לא טובה ומישהי אחרת מאוד טובה, ככה זה נראה על המגרש. אני מעדיפה להסתכל על חצי הכוס המלאה, שיחקתי משחקים טובים נגד שחקניות טובות. אני מאוכזבת שהפסדתי אבל אני צריכה לקחת את כל החיובי מהתחרות ולהמשיך לעבוד קשה כי יש לי המון דברים לעשות. אני חיובית ושמחה שאני משחקת טוב עוד פעם. אני צריכה לשמוח ממה שעשיתי בשבוע וחצי הזה ולהמשיך את זה בתחרויות הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully