וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ינקוביץ' וקוזנצובה בחוץ

המדורגות ממשיכות לעוף מהטורניר. ילנה יאנקוביץ' (3) הפסידה לטנסוגארן, קוזנצובה (4) לרדוואנסקה. פדרר טאטא את יואיט

אחרי המנוחה המסורתית של יום ראשון, התחדשו היום (שני) המשחקים בווימבלדון, הישר משלב שמינית הגמר, ואיזו פתיחה קיבלנו. לאחר שהמדורגת ראשונה, אנה איבנוביץ', הלכה הביתה, ומריה שראפובה הצטרפה אליה, היום גם המדורגות שנייה והרביעית, ילנה ינקוביץ' וסבטלנה קוזנצובה, אורזות מזוודות, והופכות את הטורניר הנוכחי למפתיע ובלתי צפוי מתמיד. הסרבית חטפה בראש מטמארין טנסוגארן 6:3 6:2. הרוסיה הפסידה לרדוואנסקה הפולניה בשלוש מערכות.

במשחק שפתח את היום במגרש המרכזי המשיך אלוף חמש השנים האחרונות, רוג'ר פדרר, את שלטונו על הדשא, כשניצח בלי קושי את האחרון שהצליח לזכות בטורניר לפני תחילת שלטונו, לייטון יואיט, שעשה זאת ב-2002. יריבו המיועד של פדרר בגמר, רפאל נדאל, ניצח בקלות את מיכאיל יוז'ני הרוסי 3:6, 3:6, 1:6. הגיבור הבריטי, אנדי מארי, יפגוש את הצרפתי רישאר גאסקה, שהגיע לחצי הגמר בשנה שעברה.

עוד אצל הנשים: האחיות וויליאמס, שהמשיכו את דהרתן גם היום וניצחו שוב בקלות, עדיין יכולות לפנטז על מפגש מסקרן ביניהן בגמר. ניקול ואדיסובה גברה על אנה צ'אקבטדזה במפגש בין שתי המאכזבות הגדולות של השנה.

גברים: פדרר ונדאל דוהרים קדימה

השבוע השני של ווימבלדון הוא בדרך כלל הזמן בו רוג'ר פדרר מתחיל להתחמם, והפעם הקורבן היה לייטון יואיט (20 בטורניר), שכבר מזמן נמצא הרחק משיאו, אך יכול להתהדר בתואר "אלוף ווימבלדון האחרון שלא נקרא רוג'ר פדרר". האוסטרלי הוותיק הפסיד בשלוש מערכות לפדרר 7:6 (7), 6:2, 6:4, והשוויצרי, שעדיין לא שמט מערכה, עושה סימנים של חזרה לכושרו מהשנים האחרונות.

הפנומן השוויצרי, שכבר מרוכז כולו בגמר הצפוי לו מול נדאל, יפגוש בסיבוב הבא את מומחה הדשא הקרואטי, מריו אנצ'יץ', שחזר מפיגור 4:1 במערכה החמישית מול פרננדו ורדאסקו הספרדי וניצח בסופו של דבר 6:3, 6:4, 3:6, 4:6, 11:13.

רפאל נדאל מצידו שאב עידוד מזכייתה ההיסטורית של נבחרת הכדורגל הספרדית ביורו 2008 וניצח ללא קושי את מיכאיל יוז'ני הרוסי (17 בטורניר) 3:6, 3:6, 1:6. זו הייתה למעשה נקמה קטנה של השור ממאיורקה מול הרוסי שהשפיל אותו בגמר טורניר שנאי בתחילת העונה.

מי שיפגוש את נדאל ברבע הגמר הוא מי שסיפק את ההצגה הגדולה ביותר של היום, אנדי מארי המקומי. מארי כבר היה בפיגור של 2:0 במערכות מול רישאר גאסקה הצרפתי, אבל הקהל באיצטדיון ובגבעת טים הנמן לא ויתר, ודחף את הסקוטי לשלוש מערכות חלומיות. גאסקה הוביל 5:7, 3:6 והיה קרוב לסגור עניין במערכה השלישית. בסופו של דבר, מארי ניצח בה בשובר שיוויון ומסוף המערכה הרביעית ועד לשבירה בתחילת המערכה החמישית הוא ניצח בחמישה משחקונים רצופים. מארי "בער" ואפילו לא הצליח לשבת על הכסא בהפסקות בין המשחקונים. במערכה החמישית הוא הצליח להוציא לגמרי את הצרפתי מהמשחק, והשלים ניצחון גדול בתוצאה 7:5, 6:3, 6:7, 2:6, 4:6.

מראט סאפין, שכבר חלף על פני נובאק דג'וקוביץ' בסיבוב השני, ממשיך לככב בטורניר והפעם הוא שיחזר את ההישג הטוב ביותר בקריירה שלו על הדשא הלונדוני. סאפין, שמדורג כיום 75 בעולם, בגבר על סטניסלס ואוינקה השוויצרי (13 בטורניר) 4:6, 3:6, 7:5, 1:6. סאפין יתמודד על מקום בחצי הגמר מול פליסיאנו לופז הספרדי (31 בטורניר) שהפתיע את מרכוס בגדאטיס הקפריסאי (10 בטורניר) וניצח אותו 7:5, 2:6, 6:3, 6:7, 6:8.

ריינר שוטלר הגרמני, לשעבר פיינאליסט באליפות אוסטרליה הפתוחה וכיום טניסאי שוליים מהמקום ה-94 בעולם, הפך לטניסאי המפתיע ברבע הגמר אחרי שגבר על ינקו טיפסרביץ' הסרבי 4:6, 6:3, 4:6, 6:7. שוטלר, שעלה לרבע הגמר בווימבלדון בפעם הראשונה בקריירה, יתמודד שם ארנו קלמון הצרפתי. בגיל 30 וחצי, קלמון רשם את הישגו הטוב בקריירה בווימבלדון, כשעלה לראשונה לרבע הגמר אחרי ניצחון על מרין צ'יליץ' הקרואטי בתוצאה 3:6, 5:7, 2:6.

נשים: גם 2 ו-4 בחוץ

לא ייאמן, אבל המדורגות הראשונות ממשיכות לעוף מווימבלדון. לאחר שאנה איבנוביץ' ומריה שראפובה טסו חזרה הביתה, היום הגיעה תורה של ילנה ינקוביץ'. המדורגת מספר שתיים בעולם, שהובסה על ידי טמארין טנסוגארן התאילנדית, 6:3, 6:2. ינקוביץ' קיוותה לנצל את נפילת המדורגות כדי להשיג תואר גראנד סלאם ראשון בקריירה, אבל אחרי שגם בסיבובים הראשונים נתקלה בקשיים, היום היא נכנעה בקלילות מפתיעה (75 דקות בלבד) לתאילנדית, וכנראה הותירה את הזירה לאחת מהאחיות וויליאמס. התאילנדית המפתיעה בת ה-31, דורגה ערב הטורניר במקום ה-60 בעולם, ומעולם לא עברה את הסיבוב הרביעי בטורניר ווימבלדון, או בכל גראנד סלאם אחר. אולי הגיע זמנה.

וינקוביץ' לא הייתה היחידה, מיד אחריה הגיע תורה של סבטלנה קוזנצובה הרוסיה (4 בטורניר), שהמשיכה את הדרך הלא יציבה שלה העונה והפסידה בשמינית הגמר לאגניישקה ראדוונסקה הפולניה (14 בטורניר), אחת הטניסאיות המתקדמות של השנה, בתוצאה 6:4, 1:6, 7:5. רדוואנסקה תזכה בשבוע הבא לראות את שמה לראשונה בין עשרת הראשונות בדירוג, ולפני כן היא תתמודד ברבע הגמר בווימבלדון מול סרינה וויליאמס (6 בטורניר), שגברה בדרבי אמריקאי על בטאני מאטק 3:6, 3:6.

אחותה הגדולה של סרינה והאלופה המכהנת, ונוס וויליאמס (7 בטורניר), גברה על הרוסיה המאסיבית אליסה קלייבנובה 3:6 4:6, ועלתה לשלב הבא.

במוקד נוסף של שמינית הגמר הודחה מהטורניר מדורגת בכירה נוספת, אנה צ'אקבטדזה (8 בטורניר). צ'אקבטדזה הפסידה לניקול ויידיסובה הצ'כית (18 בטורניר) 4:6, 7:6, 6:3 בדרבי בין שתי צעירות שלא רשמו עונה מוצלחת במיוחד. נראה שהמקום ברבע הגמר יחזיר את ויידיסובה למסלול, מה גם שהיריבה שלה בדרך לחצי הגמר תהיה הטניסאית המפתיעה ג'י זנג הסינית, שחתומה על ההפתעה הגדולה ביותר בטורניר עד כה לאחר שהדיחה את איבנוביץ' בסיבוב השלישי. היום, המשיכה ג'י זנג במומטום וגברה על אגנס שבאי ההונגריה (15 בטורניר) 3:6 4:6.

אלה קודרייבצבה הרוסיה, שהעיפה את שראפובה, לא הצליחה לעשות את זה בדרבי נוסף, הפעם מול נדיה פטרובה (21 בטורניר), והפסידה 6:1, 6:4.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully