וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני ספרד חוגגים: אנחנו כבר לא הברווזון המכוער

עיתוני ספרד היללו את הנבחרת לאחר ההעפלה לגמר. "פסטיבל שהוציא אותנו משני עשורים בבוץ". בנבחרת לא מודאגים מחסרונו של וייה

ספרד התעוררה לבוקר מאושר במיוחד. הנבחרת שלהם, סוף סוף הצליחה להשיל מעליה את סטיגמת הלוזרית, ולהעפיל לגמר ראשון מאז 1984. הנבחרת של אראגונס, שהייתה כל כך חלשה ואנמית ברבע הגמר מול איטליה, עשתה זאת בסטייל עם 0:3 חלק על הסנסציה האטרקטיבית של האליפות, רוסיה.

היכולת של הנבחרת, ששטפה את המגרש ושלטה ללא עוררין, הפכה את הספרדים מחסרי אמונה עצמית בנבחרתם, לאומה באופוריה. "אנחנו הכי טובים", זעקה הכותרת הראשית במארקה. "ספרד היממה את אירופה", פירגן העיתון אלמונדו דפורטיבו.

בספרד עצמה החגיגות החלו מיד לאחר השער השלישי של דויד סילבה. השמיים התמלאו זיקוקים ומכוניות צפרו לאורך כל הלילה. "הנבחרת הזאת היא כבר לא הברווזון המכוער של פעם", נכתב בטור אישי ב"אס". עכשיו הם הפייבוריטים כי מעל הכל, ומעבר לניצחון, הם הפכו את הכדורגל ליצירת אמנות".

ב"אל פאיס" נכתב: "רוסיה הייתה המומה מהביטחון העצמי של ספרד, עבודת הצוות, היכולת לשלוט במשחק, והכדורגל העדין והיפה. זה היה פסטיבל שערים שהציל את ספרד משנים של שממה, משני עשורים עמוק בבוץ. זה היה ניצחון לא מוטל בספק של מודל, לאחר שנים של חוסר הצלחה. עכשיו ספרד יודעת מה מבדיל אותה מיתר הנבחרות".

ולקראת הגמר, האופטימיות בשיאה. "היזהרי גרמניה, אנחנו מכונה", נכתב באחד העיתונים. "ספרד היא הטובה באירופה והפייבוריטית לניצחון בגמר", נכתב בעיתון הקטאלוני ספורט. אלמונדו דפורטיבו כבר מפנטז: "הנבחרת שלנו יכולה לשים קץ לאימרה המזעזעת של גארי ליניקר שכדורגל משחקים 11 מול 11, ובסוף גרמניה תמיד מנצחת".

מי מפחד מההיעדרות של וייה?

למרות המכה הקשה שספרד חטפה עם הפציעה של מלך שערי הטורניר, דויד וייה, אף אחד בספרד לא ממש מוריד במשהו מהביטחון העצמי, שגבר מאז הניצחון אמש. כזכור, וייה, שכבש ארבעה שערים עד כה, נפצע נגד רוסיה במהלך המחצית הראשונה ונאלץ לצאת.

"זה יהיה קשה עבורו להיות כשיר לגמר", אמר צ'אבי אלונסו לעיתונאים אחרי אימון השחרור שנערך בוינה. "הוא מתח את הרצועה וכנראה שהוא לא יעמוד לרשותנו. יש לנו בקבוצה אפשרויות שונות כך שזה לא יהווה בעיה עבורינו".

גם הקשר סנטי קאזורלה מסכים עם הדברים והוסיף: "אתה יכול להתמודד עם כל דבר ויש לנו שחקנים מצוינים בכל העמדות. כל מי שישחק יעשה את העבודה כמו שצריך, ואני מקווה שזה לא ישפיע עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully