וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו דל פיירו: "צריכים להכות על חטא"

הקשר האיטלקי השתמש במונח הלטיני "מיה קולפה", כדי לתאר את הרגשתו לאחר התבוסה מול הולנד. התקשורת האיטלקית נגד דונאדוני

באיטליה מתעוררים הבוקר (שלישי) ליום קשה ולא שגרתי. אצל אלופת העולם לא רגילים לתרץ יכולת כל כך חלשה של הנבחרת, בטח לא של חוליית ההגנה בתבוסה 3:0 מול הולנד. "איזה אסון", זעקה הכותרת של ה"קוריירה דלו ספורט", "התרסקות בשלושה מהלכים" ו-"נבחרת בשוק", היו עוד כותרות שמילאו את העיתונים ואתרי האינטרנט בארץ המגף.

סדקים ראשונים בהגמוניה התגלו כאשר הקשר אנדראה פירלו העביר ביקורת גלויה על המאמן, רוברטו דונאדוני. פירלו: "אם דניאלה דה רוסי היה משחק, יכולתי לצאת יותר קדימה. בסגל יש 23 שחקנים והמאמן מקבל את ההחלטות שלו". פירלו לא אהב את המערך של המאמן: "במחצית הראשונה הם חסמו אותנו באגפים, עם שני שחקנים בכל פעם. במחצית השניה, כשזאמברוטה וגרוסו שיחקו בכנפיים, תקפנו יותר מהאגפים. הם היו צריכים לשחק מהפתיחה, אם לשפוט לפי איך שהמשחק התנהל".

התקשורת האיטלקית הפנתה את כל החיצים לעבר המאמן. לטענת העיתונאים, דה רוסי היה חייב לפתוח במקומו של מאסימו אמברוסיני, וכן היה מקום לשחק עם ג'יורג'יו קייליני מיובנטוס במרכז ההגנה. בתקשורת האיטלקית באו בטענות למאמן גם על החילופים המאוחרים מדי בהתקפה, כאשר אלסנדר דל פיירו ואנטוניו קסאנו נכנסו רק בדקות הסיום.

דונאדוני והשחקנים לא הסתירו את הבושה שלהם מהתצוגה המבישה, ודאגו להתנצל בפני העם האיטלקי. "האשמה היא של כולנו, כולל אני", אמר דונאדוני. "עשינו יותר מדי טעויות. "אנחנו מתנצלים בפני כל האוהדים האיטלקים", הוסיף ג'יאנלואיג'י בופון. דל פיירו לקח את ההתנצלות צעד קדימה, שהשתמש במונח הלטיני, "מיה קולפה", שמשמעותו, להכות על חטא: "כולנו צריכים להכות על חטא. הביקורת על המאמן? אנחנו באותה סירה יחד איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully