וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיבוי אורות בקרית אליעזר

מכבי הרצליה הובסה 3:0 על ידי מכבי חיפה וירדה סופית ללאומית. רפאלוב, כיאל וגיטא כבשו לירוקים, פאנטיני הספיק להחמיץ פנדל

תקוותה האחרונה של מכבי הרצליה לשרוד בליגת העל נגוזה הערב (שבת) עם הפסד 3:0 למכבי חיפה, שחרץ את גורלה של הקבוצה לירידה לליגה הלאומית עוד לפני מחזור הסיום בשבוע הבא. הקבוצה הלוחמנית של פרדי דוד עברה עוד עונה קשה בתחתית, אליה התרגלה בשנים האחרונת, אבל בניגוד לשנים הקודמות לא הצליחה לשרוד במחזורים האחרונים ונשרה לליגת המשנה.

דווקא מכבי חיפה האנמית, שכבר גמרה מעשית את העונה לפני שבועות רבים, היתה הטובה יותר על המגרש, ועלתה ליתרון מהיר מרגליו של ליאור רפאלוב שכבש בדקה התשיעית. בישול של רפאלוב לבירם כיאל, שכבש את השני בדקה ה-56, סגר את הסיפור מעשית, ופנדל מוצלח של אושרי גיטא בדקה ה-76 קבע את תוצאת המשחק. בדקות הסיום עוד ראתה הרצליה את שוערה איתמר ניצן מורחק, ושם את החותמת העגומה והרשמית על העונה של הקבוצה מהשרון.

מהלך המשחק

דקה 9 - גול! הרמה טובה של ג'ובאני רוסו מצאה את ליאור רפאלוב, שכבש בקלות מקרוב - 0:1 לחיפה.

דקה 25 - ת'מבינקוסי פאנטיני הוכשל על ידי איתמר ניצן ברחבה, אלון יפת הצביע על הנקודה הלבנה. פאנטיני ניגש לבעוט את הפנדל בעצמו, אך בעט חלש וניצן הצליח להדוף.

דקה 56 - גול! כדור קרן של רפאלוב הגיע לבירם כיאל שנגח בחוזקה פנימה - 0:2 לחיפה.

דקה 76 - גול! פנדל נוסף נפסק לטובתה של חיפה, והפעם ניגש אושרי גיטא לכדור ולא נכשל - 0:3 לחיפה.

דקה 83 - ניצן הכשיל את גיטא וספג צהוב שני ואדום. כיוון שהרצליה ביצעה את שלושת החילופים שלה נכנס כפיר אדרי לשער במקומו.

הרכב מכבי חיפה: יהב יולזרי, אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, אלירן דנין, גוסטבו בוקולי (מור דהאן 73), בירם כיאל, ליאור רפאלוב, ג'ובאני רוסו (ישראל זגורי 55), אושרי גיטא, ת'מבינקוסי פאנטיני.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן (הורחק 84), איתן עזריה, כפיר אדרי, מיטייה מורץ, חיים מלכה, אסי משיח, אבי ריקן, שי ביטון (ג'וש קנט 63), אסף קריספיס (מהארן ראדי 27), עומר בוקסנבוים, צ'טם אנטויה (תומר חמד 59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully