וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיימן: "הקבוצה התפרקה בכל המובנים"

24.5.2008 / 22:26

הבעלים של הרצליה מאוכזב מהאופן בו ירדה הקבוצה ללאומית ("היתה אפטיות לא מובנת"), והכחיש כי גיא לוזון מועמד לאמנה בעונה הבאה

במכבי הרצליה קיוו הערב (שבת) להשאיר לעצמם סיכוי, גם אם נמוך מאוד, לשרוד בליגת העל. תקוות לחוד ומציאות לחוד. קבוצתו של המאמן פרדי דוד יצאה לקרית אליעזר, והובסה 3:0 על ידי מכבי חיפה. תוצאת המשחק הורידה את הרצליה סופית לליגה הלאומית, מהמקום האחרון בליגה.

הבעלים של הקבוצה, אריאל שיימן, נשמע מאוכזב מאוד בסיום המשחק, וותלה את ירידתה של קבוצתו לליגה השנייה בכושר הירוד אותו הפגינה בתקופה האחרונה, ואם לדייק, מאז אותו משחק שפוצץ בטדי. "העונה נגמרה לא טוב מבחינתנו. היא היתה סבירה עד לפני חמישה שבועות, אבל אחרי המשחק שפוצץ נגד בית"ר, ובעקבות פציעתו של דייהו דייויס, הקבוצה התפרקה בכל המובנים, וגילתה אפטיות לא מובנת", אמר שיימן.

הבעלים של הרצליה עבר מספיק שנים בלאומית, ויודע שחזרה לליגת העל תהיה משימה קשה בעונה הבאה. "לא יהיה קל לעלות, הליגה הלאומית שונה מליגת העל, ואין זה פשוט".

לאורך העונה מכבי הרצליה ידעה זמנים טובים, הציגה כדורגל חיובי ואף נראה היה כי היא תבטיח את הישארותה בליגת העל, אולם המאזן הביתי המחפיר, בתוספת פציעות ומאמבק משפטי מתיש, פגעו בקבוצה. "לא ציפיתי לסיום כזה של העונה", אמר באכזבה המאמן פרדי דוד, שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. "חשבתי שנוכל לסיים את המירוץ חזקים ומלאי כח. יש הרבה סיבות לזה שירדנו ליגה, אבל בסופו של דבר התוצאה היא ירידה, ומה שחשוב זה ללמוד את הלקחים מהעונה הזו, ולהפוך לחזקים כתוצאה מכך".

בתוך כך, מקורבים לקבוצה ידעו לספר שגיא לוזון מועמד לאמן את מכבי הרצליה בעונה הבאה. שיימן הכחיש כי היה מגע עם המאמן, ואמר: "גיא לוזון לא יאמן בלאומית, ולא דיברנו איתו כלל לגבי התפקיד". הרצליה הודיעה כי "כל הספקולציות אופנתיות לתקופה זו של השנה, וההחלטה מי יאמן תהיה של שיימן בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully