וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט: "מנוחה? אין דבר כזה"

גם קווין גארנט העריך את ההתאוששות המהירה של הסלטיקס מהסדרה מול קליבלנד. בילאפס: "הם פשוט משחקים מצוין בבית"

בדטרויט מרגישים פחד. אם הלילה לא ניצחנו פה, אומרים בקבוצה, מתי זה יקרה? כל הפרשנים סברו שהסיכוי הכי טוב של הפיסטונס לגנוב ניצחון חוץ בסדרת גמר המזרח יהיה במשחק הראשון, כשדטרויט מגיעה אחרי מנוחה ארוכה בעוד בוסטון תיאלץ להתמודד עם נפילת המתח של המשחק השביעי מול הקאבס. אז אמרו. הכוכבים של בוסטון הגיעו הלילה שוב לעבודה, ניצחו 79:88 ועלו ל-0:1 בסדרה. "מנוחה?", שאל גארנט, "מנוחה זה לא אופציה בפלייאוף. אנחנו אפילו לא חושבים על זה".

"זאת הייתה ההזדמנות המושלמת מבחינתם לגנוב ניצחון", אמר פול פירס, "לצערם, גם אנחנו ידענו את זה והגענו מוכנים". חובבי המשחק יכולים לבקר את חוסר היכולת של הסלטיקס לנצח בחוץ, אבל בקצב הזה הם ייקחו אליפות אפילו אם יקבלו 20 הפרש בכל משחק חוץ. המאזן שלהם בבית הוא 0:9 (למרות שבחוץ הוא 6:0), והפיסטונס יודעים שלא יהיה להם קל לשנות את המאזן הזה. "הם עדיין לא הפסידו פה, ואפשר להבין את הביטחון שלהם", אמר צ'ונסי בילאפס, שאולי החלים פיזית מהפציעה, אבל נראה פגוע, "הם משחקים מצוין בבית. אנחנו בדרך כלל קבוצה טובה, אבל היום לא שיחקנו טוב. אנחנו מחכים בקוצר רוח ליום חמישי".

רג'ון הגדול

רג'ון רונדו כבר מזמן הפך לצלע השלישית בשילוש הקדוש של הסלטיקס, כשריי אלן שוב מתקשה לנשום באוויר הפסגות. הלילה הוא סיים עם 11 נקודות, כולל 7 חשובות ברבע האחרון. "אני מאמין בו, אני בונה עליו, ואני אמשיך לבנות עליו", שיבח את רונדו המאמן דוק ריברס, "אמרתי לו לפני המשחק 'אל תפחד מהם. תגרום להם לפחד ממך, אתה יופי של שחקן'". בינתיים זה עובד.

צ'ונסי צ'ולע

דטרויט צריכה לחשוש מהיכולת של בילאפס, שחזר אחרי שני משחקים בהם לא שותף ונראה חלוד. "כדאי מאוד שהוא יחזור מהר", אמר חברו הוותיק לינדזי האנטר, "בגלל שאין לנו הרבה זמן. אנחנו חייבים אותו".

וכמובן שיש עוד נתון שאמור להדיר שינה מעיניו של פליפ סונדרס: המאצ'-אפ בין ראשיד ל-KG. ראשיד סיים עם 3 מ-12 (0 מ-3 מחוץ לקשת) ורק 11 נקודות ו-5 ריבאונדים. גארנט אומנם הצהיר כמה הוא מעריך את יריבו וש"ראשיד הוא אולי השחקן הכי אנדרייטד בליגה (יחד עם ג' ג'ונסון)", אבל כשהוא מסיים עם 26 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ודומיננטיות מתחת לסלים, סונדרס אמור לדאוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully