וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון עלתה ל-0:1 בסדרת גמר המזרח מול דטרויט

22 של פירס ו-26 של גארנט, הוליכו את בוסטון לניצחון ביתי 79:88 על דטרויט, והעניקו לה 0:1 עם פתיחת גמר המזרח מול עיר המכוניות

רוצים אליפות? תנצחו בבוסטון. זו המסקנה עמה יצאה הלילה (בין שלישי לרביעי) דטרויט מהגארדן של בוסטון, אחרי שנוצחה 88:79 על ידי הסלטיקס. אפילו שבוע המנוחה שקיבלה דטרויט, אחרי שדילגה מעל אורלנדו, לא עזר לה כדי לשבור את רצף ניצחונות הבית של בוסטון בפלייאוף (0:9), וביום חמישי בלילה הם יהיו חייבים לנצח, כדי לא ליפול לפיגור 2:0 מול הירוקים.

דיברו על כך שקווין גארנט נעלם במשחק 7 מול קליבלנד, אבל הפורוורד של בוסטון לא התרגש מהדברים, הפציץ 26 נקודות (11 מ-17), הוריד 9 ומסר 4. טוב, עכשיו, כשמסתכלים על המספרים, אולי הוא כן לקח ללב בכל זאת את הביקורת. מסורתית, דטרויט נחשבת לקבוצה קשוחה, אבל זה לא הפריע לסלטיקס לקלוע 44 נקודות בצבע, לעומת 22 בלבד של הבוכנות.

הפתיחה הייתה של בוסטון, שרצה ל-0:8 תוך דקה וחצי. שלשה של צ'ונסי בילאפס הכניסה את האורחים לעניינים, והרבע הראשון הסתיים ביתרון הירוקים 17:22. ברבע השני בסוטון נאחזה ביתרונה, אבל 5 רצופות של טיישון פרינס העניקו לפיסטונס יתרון 4, ובגארדן החלו להזיע. 4 רצופות של גארנט העניקו למארחים יתרון 40:41 במחצית. ריי אלן המשיך את יכולתו המזעזעת בתקופה האחרונה (9 נקודות ב-3 מ-10, 4 אסיסטים, 2 איבודים), ויכולתם של פול פירס וגארנט כיווצה את הטריו לדאבל, שנעזר בראג'ון רונדו (11 נקודות, 7 אסיסטים) ואדי האוס (5 נקודות ב-8 דקות), כדי לפתוח יתרון 57:69 בסוף השלישי. ברבע הרביעי פי.ג'יי בראון וקנדריק פרקינס סייעו לגארנט ופירס לשייט לניצחון, ולעלות ל-0:1.

פול פירס אמנם לא נצץ כמו במשחק 7 מול קליבלנד, ורשם 5 איבודים, אבל ה-22 שלו (9 מ-18 מהשדה), יחד עם 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, היו מספיק גדולים על דטרויט, שלא ממש מצאה את הקצב שלה. אנטוניו מקדייס הצטיין בשורות הפיסטונס עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים, טיישון פרינס הוליך את האורחים עם 16 (7 מ-16). הגנת דטרויט ערכה לריפ המילטון היכרות מחודשת, הגבילה אותו ל-3 נקודות בלבד בחצי הראשון, ועצרה את הסקורר המוביל של דטרויט בלייאוף על 15 נקודות (5 מ-13, 6 ריבאונדים). הפיסטונס נפלו למאזן חוץ 3:3 בפלייאוף הנוכחי, ואחרי שקבעו שיא פלייאוף באיבודי כדור נגד אורלנדו (3 בלבד במשך משחק שלם), איבדו שלושה כדורים כבר ברבע הראשון, ואיבדו את הראש בשלישי עם 7. אם למשחק הבא, ביום חמישי, הבוכנות לא יפמפמו כמו שצריך, הסדרה הזו עוד תראה כמו תאונה עבור עיר המכוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully