וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "לא יודע אם גוארדיולה רוצה אותי"

גם תיירי הנרי יודע שעתידו בברצלונה מוטל בספק. לפורטה: "רונאלדיניו צריך אתגר חדש". וילאנובה: "סראגוסה תחזור למקומה הטבעי"

מחזור הסיום של הליגה הספרדית אומנם לא ייצר דרמות בצמרת, אך בתחתית הסוערת נקבע כי סראגוסה היא הגיבורה הטרגית של השנה, כשהפכה ליורדת השלישית לצד מורסיה ולבאנטה. מנולו וילאנובה, מאמן סראגוסה, מקווה שהקבוצה תצליח להתאושש הכי מוקדם שאפשר. "החיים ממשיכים, ואנחנו חייבים להתאושש", אמר המאמן, "בסוף העונה המזל בגד בנו, וגם ביום האחרון שני גולים טיפשיים עלו לנו ביוקר".

שחקני הקבוצה מיררו בבכי במשך דקות ארוכות וסירבו להתראיין לתקשורת. "עכשיו אנחנו חייבים להסתכל קדימה, בגלל שהאוהדים שלנו ראויים לקאמבק", אמר וילאנובה, שקבוצתו חוזרת ל"לה סגונדה" אחרי שש שנים בלבד, "לא משנה מי יהיה המאמן, סראגוסה תעמיד קבוצה שתוכל לחזור למקומה הטבעי".

גם ברצלונה רוצה עתיד מתוק

קבוצה נוספת שרוצה לחזור למקומה הטבעי היא ברצלונה, שסבלה העונה לא רק מבעיות מקצועיות, אלא בעיקר ממתחים על הספסל. נשיא המועדון ז'ואן לפורטה הכחיש כי רונאלדיניו הושאר על הספסל בגלל סיבות אישיות.

"היה ברור שרונאלדיניו לא הצליח לחזור לכושר משחק, כך שאני לא חושב שאי שיתופו נבע בגלל מניעים אישיים", אמר לפורטה, "זו הייתה החלטה מקצועית של המאמן".

לפורטה מתעקש שברצלונה תיפרד בכבוד מכוכבי הקבוצה. "רונאלדיניו תמיד התנהג בצורה מקצועית ונתן לנו שנים יפות, כך שבשנה שעברה האמנו שצריך לתת לו הזדמנות נוספת", אמר הנשיא, "אבל עכשיו הוא צריך אתגרים חדשים, וזה נורמלי. הייתי רוצה שהוא יעזוב בכבוד, כמו רייקארד, דרך הדלת הקדמית".

הנרי מודאג

גם תיירי הנרי לא יודע אם בשנה הבאה ישחק בקאמפ נואו. "נפגשנו כמה פעמים", אמר בזהירות על יחסיו עם המאמן הבא של הקבוצה, פפ גוארדיולה, "אבל אני באמת לא יודע מה הוא מתכנן לגביי או אם הוא בונה עליי. אני מנסה להתעלם מכל השמועות. נותרו לי שלוש שנים בחוזה שלי, וכרגע אני שחקן בארסה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גאראי לריאל

גם ריאל מדריד מתכננת את העונה הבאה. בובי צ'רלטון, כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד, ביקר את התנהגותה של האלופה הספרדית, כשטען שהיא מתנהגת ב"חוסר אתיות" בכל הנוגע להתעניינותה בכריסטיאנו רונאלדו. דבריו של צ'רלטון מגיעים למרות ההכחשות מצדו של ברנד שוסטר, שטוען כי לא בנה על הגעתו של הפורטוגלי; אך לפחות המאמן יוכל להתנחם בהצהרתו של רוביניו, שהודיע כי "אשאר בקבוצה, לא אעזוב את מדריד".

מנגד, ה"מארקה" מדווח כי ריאל סיכמה עם ראסינג סנטאנדר על העברתו לברנבאו של אזיקיאל גראי. האלופה הספרדית תשלם 10 מיליון יורו עבור שירותיו של הבלם הארגנטינאי המצוין, שיחתום על חוזה לשש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully