וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סראגוסה ירדה ליגה

נוצחה 3:2 ע"י מאיורקה ונשרה. סנטאנדר השיגה כרטיס לאופ"א. ריאל חגגה אליפות עם 2:5 על לבנטה, סביליה-בילבאו 1:4, לה קורוניה-ויאריאל 2:0

זהו. המסך ירד על הליגה הספרדית לעונת 2007/8. ריאל מדריד עשתה את זה בסטייל. אחרי שהבלנקוס כבר הבטיחו מבעוד מעוד את האליפות השנייה ברציפות וה-31 בתולדותיהם, ניצחה ריאל את לבנטה המסכנה 2:5 בסנטיאגו ברנבאו, לעיני קהל הרבבות.

שחקני לבנטה איימו לא להופיע עקב משכורות שלא שולמו, אולם לבסוף הסירו את האיום. אולי באמת עדיף היה מבחינתם לא לשחק הערב. ריאל מסיימת עונה מופלאה, אבל רק שניים משחקניה (איקר קסיאס וסרחיו ראמוס) ימשיכו לנבחרת, בעוד ראול, הקפטן והסמל שנתן עונה גדולה, לא זומן על ידי מאמן הנבחרת לואיס ארגונס.

בתחתית, העניינים היו סבוכים כשארבע קבוצות: ויאדוליד, רקראטיבו, סראגוסה ואוסאסונה, נאבקו כנגד הירידה. סראגוסה, ששהתה עוד לפני המחזור מתחת לקו האדום ויצאה למשחק חוץ קשה מאוד במאיורקה, הפסידה 3:2 והיא זו שנושרת לליגה השנייה. ויאדוליד סיימה עם רקראטיבו ב-1:1 ושתיהן שרדו לבסוף. אוסאסונה נוצחה 1:0 על ידי סנטאנדר, אבל גם היא נשארת בליגה הראשונה. סנטאנדר גומרת עונה מצויינת עם כרטיס לגביע אופ"א בעונה הבאה.

ולנסיה סיימה את העונה הנוראית שעברה עליה עם ניצחון ביתי נאה, 1:3 על אתלטיקו מדריד, שתשתתף בשנה הבאה באלופות. בטיס וחטאפה נפרדו בתיקו 1:1. אלמרייה, שנתנה עונה מצויינת כעולה חדשה, גברה על אספניול 1:3. ויאריאל, שסיימה שנייה, ניצחה את לה קורוניה 0:2. סביליה הביסה את אתלטיק בילבאו 1:4.

ריאל חוגגת אליפות עם חמישייה

ריאל מדריד - לבנטה 2:5

איזו עונה מדהימה לקבוצה של ברנד שוסטר. הניצחון הערב קבע שיא נקודות עבור אלופה בספרד, 85, תוך שהיא מנפצת את השיא של יריבתה המושבעת, ברצלונה, עם 84 נקודות בעונת 2004/5. ריאל הובילה כמעט לכל אורך כל העונה, והתואר השני ברציפות לא הוטל בספק, כמעט לרגע.

כל השחקנים של הלבנים תרמו למאמץ, אבל שניים בולטים מעל כולם, הם השוער איקר קסיאס - אולי השוער הכי טוב בעולם כיום, והקטפן הבלתי נגמר, ראול, שמסיים את העונה עם 18 שערים. מה עוד אפשר לומר על שחקן ענק שכזה.

לבנטה המסכנה רק חיכתה לסיים את העונה המסוייטת שלה. אם לא די במספר הנקודות המועט שצברה, הרי ששחקני הקבוצה לא ראו משכורות מזה זמן רב. השחקנים איימו במשחקים האחרונים לא לעלות, אך התרצו כל פעם מחדש, כפי שקרה גם לפני המשחק מול ריאל.

רוד ואן ניסטלרוי כבש צמד (23 ו-41), סרחיו ראמוס (28 ו-78) ו-ווסלי שניידר (55) הוסיפו, אלכסנדרה גייחו רק צימק (53 ו-64) צימק. ואן ניסטלרוי מסיים עם 16 שערים.

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 1:3

העונה הזאת סימלה את חזרתם של הקולצ'ונרוס למרכז הבמה הספרדית. הנציגה השניה של מדריד הבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה אחרי 11 שנות גלות. העטלפים הגיעו במצב רוח מרומם אחרי שהביסו במחזור הקודם 1:5 את לבנטה והבטיחו הישארותים בליגה.

כנראה שאתלטי כבר יצאה לנפוש. חאבייר אגירה העלה הרכב מחליפים, אבל גם הוא לא סיפק את הסחורה במסטאייה. גיורגיוס סייתארידיס (11) בשער עצמי העלה את ולנסיה ליתרון. דויד וייה, שעושה רושם כי בעונה הבאה כבר לא יהיה בקבוצה, סיים את העונה בצורה נאה עם צמד בדקות 40 ו-55. בסך הכול כבש וייה העונה 18 שערים בליגה. סרחיו אגוארו רק צימק (75).

סראגוסה ירדה ליגה

רקראטיבו הואלבה - ויאדוליד 1:1

שתי הקבוצות היו בסכנת ירידה לפני המחזור, אבל מלאכתן נעשתה על ידי מאיורקה, שניצחה את סראגוסה והשאירה אותן בליגה, בלי קשר לתוצאה ביניהן. חוסבה יורנטה, חלוצה המצוין של ויאדוליד, כבש בדקה ה-40. יורנטה, שכבש העונה את השער הכי מהיר בתולדות הליגה הספרדית (שבע שניות מתחילת משחק) מסיים את העונה עם 15 שערים. חאבי גררו השווה בתוספת הזמן.

מאיורקה - סראגוסה 2:3

סראגוסה הגיעה לאי עם ניצחון חוץ אחד בכל העונה, בהבנה ברורה כי הפסד והיא יורדת. קשה מאוד לעשות בסיום, את מה שלא עשית כל השנה. סראגוסה נוצחה והיא יורדת. הקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום השישי נושרת. הפעם האחרונה שזה קרה לה הייתה בעונת 2002, אבל אז היא הצליחה לחזור תוך עונה אחת לליגה הבכירה והצליחה לטפס כל שנה עוד ועוד במעלה הטבלה.

מאיורקה ניסתה להדביק את ראסינג סנטאנדר במירוץ לגביע אופ"א, אבל לא הצליחה לבסוף. דני גויזה, החלוץ המצוין של מאיורקה שזומן לסגל נבחרת ספרד לקראת היורו, כבש את השער הראשון (15) והוא מסיים את העונה כמלך השערים עם 27 כיבושים. ריקרדו אוליביירה השווה (55), אבל פייר וובו השיב את היתרון. אוליביירה עוד צימק, אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

סנטאנדר - אוסאסונה 0:1

ראסינג סנטאנדר הגיעה למשחק ממרומי המקום השישי והמפתיע, והיא ידעה שניצחון יבטיח לה כרטיס היסטורי לגביע אופ"א. אוסאסונה נמצאה במקום רע לפני מחזור הסיום, אבל היא הצליחה להישאר הודות להפסדה של סראגוסה. איבן בולאדו כבש את שער הניצחון בדקה ה-82, שמביא לה כניסה היסטורית לגביע אירופה.

סביליה סיימה בסטייל עם רביעייה

סביליה - אתלטיק בילבאו 1:4

המארחים היו מאוד קרובים להשתחל לליגת האלופות בעונה הבאה, אך התיקו של אתלטיקו מדריד בשבוע שעבר קבע כי סביליה תהיה רק בגביע אופ"א. הפתיחה הייתה שייכת לבאסקים, כשאריץ אדוריז כבש כבר בדקה השלישית, אבל מכאן ואילך הראמון סאנצ'ז פיחואן היה שייך רק לסביליה. פרדי קאנוטה (41 ו-81), סיידו קייטה (79) וחזוס נאבאס (86) הפכו. העונה של סביליה, שהחלה בצורה נוראית עם מותו של אנטוניו פוארטה, מסתיימת במקום החמישי. בילבאו יכולה להיות מרוצה מכך, שבשונה משנה שעברה היא לא נלחמה בשיניה כנגד הירידה.

לה קורוניה - ויאריאל 2:0

דודו אוואט וחבריו בדפור מסיימים עונה שהתחילה לא טוב, אך מסתיימת אפילו עם תחושה של החמצה, שכן יכלו להשיג יותר. הצוללת הצהובה, שב-2006 הגיע עד לחצי גמר ליגת האלופות, עושה עונה מצויינת והיא מסיימת אותה עם שלוש נקודות באחד המגרשים הכי קשים בספרד, הריאזור. מתיאס פרננדז (34) וגיז'רמו פרנקו (90) כבשו.

משחקים נוספים:

אספניול - אלמרייה 3:1
לאלמרייה: פליפה מלו (43), אלברט קרוסאט (54), וליחו פאונוביץ' (90), לאספניול: לואיס גארסיה (59)

חטאפה - בטיס 1:1
לחטאפה: מאנו דל מוראל (2), דויד קורטס החטיא פנדל (37), לבטיס: ויקטוריאנו נאבו (69).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ברצלונה ב' סיימה ראשונה בליגה הרביעית

קבוצת ברצלונה ב', עם השחקן הישראלי גיא אסולין, ניצחו הערב (ראשון) 0:1 את קבוצת אירופה וזכו באליפות הליגה הרביעית. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-50 והחליף את פדריטו. בדקה ה-55 הבקיע ויקטור ואסקז את שער הניצחון. כעת, תצטרך ברצלונה ב' לעבור שלבי פלייאוף כדי להעפיל לליגה השלישית בספרד. כזכור, את הקבוצה מאמן פפ גווארדיולה, שיאמן את ברצלונה בשנה הבאה במקומו של פרנק רייקארד.

* נומנסיה הבטיחה את עלייתה לליגה הראשונה בספרד, אחרי שסיימה בתיקו 0:0 מול אלאבס. נומנסיה מובילה ב-12 נקודות על הרביעית בליגה השניה, ריאל סוסיאדד, כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים. זו תהיה העונה הרביעית בהיסטוריה של נומנסיה בליגה הספרדית הבכירה, כאשר העונה האחרונה שלה שם הייתה ב-2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully