וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "חיפה נלחמה מולנו כפי שלא נלחמה הרבה זמן"

ניר לוין מאשים את היכולת החלשה של שחקני מכבי ת"א במוטיבציה המוגברת של החיפנים. ביזארה התפרץ על המאמן ויעמוד לוועדת משמעת

יותם רונן

עריכת וצילום וידאו: יום רונן

מכבי תל אביב יוצאת ברגשות מעורבים מהמשחק בקרית אליעזר. מצד אחד היא השיגה היום (ראשון) נקודה אחת בלבד ונשארת קרובה לתחתית הצפופה והבוערת. מצד שני, היא חזרה פעמיים מפיגור וה-3:3 שלה בקרית אליעזר מול מכבי חיפה דווקא יכול לעודד.

"ביזארה התנהג בצורה שאינה ראויה"

בלם הקבוצה ג'ו ביזארה הוחלף במחצית בגלל עבירת משמעת. "הוא התנהג בצורה שאינה ראויה", הגדיר מאמן מכבי תל אביב ניר לוין את התנהגות שחקנו. ביזארה התפרץ לדבריו של לוין בתדריך במחצית, והאשים את ההגנה בספיגת השערים. לוין לא אהב את הדברים, השאיר את השחקן על הספסל, והוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית שתקבע את עונשו.

ניר לוין סיכם את המשחק: "מכבי חיפה באו ונלחמו מולנו כפי שלא נלחמו הרבה זמן, וזה בסדר, ככה זה אמור להיות", אמר מאמן הצהובים, "ברור ש-0:1 כאן היה מספק אותנו, אבל בצורה שהמשחק התפתח ושזה שחזרנו פעמיים מפיגור, אלה הדברים החיוביים. לקחנו נקודה שבטח תעזור לנו במאבק הירידה".

"במחצית הראשונה לא נלחמנו מספיק", אמר לוין, "לא היינו מדויקים. במחצית השנייה נראינו בינוניים ומטה, למרות שכבשנו שער שהיה אמור לתת לנו מוטיבציה. לא עשינו את הדברים שרצינו לעשות".

"בטח שכיוונתי לשער", סיפר דור מלול על השער השלישי שהשווה את התוצאה, "הגיע כבר הזמן שכדור שלי ייכנס".

יוסי שבחון: "כנראה שנצטרך להילחם עד הסוף. זה היה משחק גרוע שלנו. 0:1 קטן היה מספק אותנו, אבל בהתחשב בהתפתחויות, אנחנו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה. אבל רק מהתוצאה".

בסיום המשחק התפתחה תקרית בין ג'ונתן אסוס ואלן מסודי לשני אוהדי מכבי חיפה, שנהמו לעברם וקראו להם "קופים".

"חבל ששלושה שערים שלי לא עזרו"

גם בחיפה היו רגשות מעורבים בסיום. הקבוצה אומנם פעמיים איבדה יתרון, אבל גם היא חזרה מפיגור ואף כבשה שלושה שערים אחרי חודש עם רשת ריקה. כובש השלושער, ת'מבינקוסי פאנטיני, הודה ש"חבל ששלושה שערים לא הספיקו לנו", והוסיף ש"יש לי חוזה במכבי חיפה, ואשאר כאן גם בעונה הבאה".

השוער יהב יולז'רי, שבהופעת הבכורה שלו במדים הירוקים ספג שלשייה, סיפר: "קודם כל, התוצאה מאכזבת, אבל שיחקנו מצוין. מבחינתי האישית זו הופעה ראשונה במועדון מאוד מכובד, הכי טוב בארץ. יכולתי לתת טיפה יותר. הסרתי חלודה במהלך המשחק, אבל זה לא תירוץ. אני חושב שנתתי משחק יפה מאוד, ומקווה שאוכל לעזור לקבוצה להשיג בפעם הבאה שלוש נקודות".
רוני לוי ראה איך בורחות לו שלוש נקודות מהידיים. "ראשית, אנחנו מאוכזבים שאיבדנו נקודות אחרי שהובלנו פעמיים", אמר המאמן החיפני, "כבר יכולנו להכריע את המשחק בשלב מסוים, ומאכזב שלא עשינו את זה.

"לגבי הקהל והטלוויזיה, אני בטוח שנהניתם. שישה שערים במשחק זה יפה, יכול להיות שאפילו צריך לתת על זה בונוס".

על חזרתו של בוקולי: "גוסטבו חזר, ומבחינתי זה תוספת של שחקן משמעותי לקבוצה מבחינת הדומיננטיות והחשיבה. בסך הכל היה לנו הרכב מאוזן, שכלל שחקנים ותיקים ומנוסים לצד צעירים רעבים, וראיתם שהקבוצה מאוד השתדלה".

אלון חרזי סיפר: "אף פעם לא בישלתי שני שערים במשחק אחד, בטח שלא שלושה. אני לא זוכר מתי זה קרה בפעם האחרונה. זו תוצאה של עבודה קשה. התגעגתי למשחק וחזר לי החשק. זה באמת משמח אותי, למרות שכביכול לא היה לנו יותר על מה להילחם. הגענו להרבה מצבים, כבשנו לראשונה אחרי ארבעה משחקים, והכי חשוב זה ליהנות".

על השאלה אם הוכיח לראשי הקבוצה שהוא צריך להמשיך לשחק ולא לפרוש, אמר חרזי: "אני לא חושב שאני צריך לתת תשובות לאנשים. אני עושה את העבודה שלי בשקט ולא צריך לצאת בהצהרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully