וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ומכבי חיפה נפרדו ב-3:3

ת'מבינקוסי (טרור) פנטאני כבש שלושער מדהים (17, 42 ו-61), כולם בנגיחות, אבל צמד של מסודי (11 ו-60) ודור מלול (78) קבעו 3:3 דרמטי בין מכבי חיפה למכבי ת"א

פעם 3:3 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב היה נכנס לפנתיאון של הכדורגל הישראלי; היום ה-3:3 בין שתי האימפריות המידרדרות נראה בעיקר פתטי. שלושה שערי נגיחה מצוינים של ת'מבינקוסי (טרור) פנטאני, משלושה בישולים של אלון חרזי, העניקו למכבי חיפה יתרון 1:2 ו-2:3, אבל צמד של אלן מסודי (11 ו-60) ודור מלול (78) השוו את התוצאה עבור הצהובים הלחוצים.

משהו קורה לשחקני מכבי חיפה כשהם רואים מולם את מכבי ת"א. היום (ראשון) הירוקים הגיעו למשחק מול יריבתם המושבעת אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון (מתוכם שלושה הפסדים) וחודש ללא כיבוש שער, אבל הפעם הם הצליחו לשאוב מעט אנרגיות מהקבוצה העייפה שלהם ולכבוש שלושה שערים מול ההגנה הרעה של הצהובים. אומנם התיקו רב השערים לא ממתיק את העונה הגרועה, אבל לפחות נותן רגע קטן (מאוד) של נחת לאוהדים.

מכבי תל אביב, מנגד, מביטה מתחתיה בטבלה, וצריכה להיות מודאגת. אם הרצליה תנצח את המשחק החסר, הקבוצה של ניר לוין תהיה מרוחקת שלוש נקודות בלבד מהמקום שמוביל לליגה הלאומית. הבעיות בהגנה אמורות להמשיך להדיר שינה מעיניו של המאמן, שרק רוצה שהעונה הזו כבר תיגמר. עוד שלושה מחזורים, מר לוין, תנסה להחזיק מעמד.

מחצית ראשונה

דקה 6 - רפאלוב הגביה מהאגף השמאלי, רוסו בעט מהאוויר בשלומיאליות מעל לשער.

דקה 11 - גול! נגיחה מדויקת של קמנאן מצאה את מסודי חופשי ברחבה, הקונגולזי בעט טיל שלא השאיר ליולז'רי סיכוי. 0:1 לתל אביבים.

דקה 15 - רנאטו נפצע והוחלף על ידי אושרי גיטא.

דקה 17 - גול! אלון חרזי הגביה כדור מדויק, ההגנה הצהובה התקשתה להרחיק, ופנטאני נגח מעל יבריץ' לרשת. 1:1.

דקה 34 - כדור נהדף ממהגנה החיפנית לרגליו של מסודי, שמזווית נוחה בעט מ-18 מטר מחוץ למסגרת.

דקה 42 - גול! שוב אלון חרזי הגביה מצוין מהאגף, ושוב פנטאני נגח פנימה, הפעם בנגיחה מצוינת מ-11 מטר לחיבורים של יבריץ'. 1:2 לחיפה.

מחצית שנייה

דקה 55 - פנטאני מצא את גיטה ברחבה, האחרון הכניע את יבריץ', אך הקוון טעה ופסל את השער בגלל נבדל.

דקה 60 - גול! יוסי שבחון מצא את מסודי חופשי ברחבה, והקונגולזי, ספק בנבדל, כבש בנגיחה מקרוב. 2:2.

דקה 62 - גול! שוב אלון חרזי הגביה מדויק ושוב פנטאני נגח מצוין פנימה. 2:3 לחיפה, שלושער לפנטאני, שלושה בישולים לחרזי.

דקה 70 - פנטאני כבר חלף על פני יבריץ, נכנס לרחבה, אבל מול המגנים הצהובים בעט מעל לשער והחמיץ הזדמנות לרביעייה.

דקה 78 - גול! דור מלול, שנכנס רק לפני שלוש דקות, קיבל מסירה משבחון, ובבעיטה שטוחה ומדויקת הכניע את יולז'רי מ-17 מטר. 3:3.

הרכבי הקבוצות:
מכבי חיפה: יהב יולז'רי; אלון חרזי, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; ג'ובאני רוסו (ישראל זגורי, 83), בירם כיאל, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי, רנאטו (אושרי גיטא, 15), ת'מבינקוסי פנטאני.

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', רביד גזל, ג'ו ביזארה (רודי חדד, 46), משה מישאלוב, ארז מסיקה, דן רומן (דור מלול, 74), ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, אלן מסודי, יוסי שבחון, יאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully