וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד זכתה באליפות אנגליה

מנצ’סטר יונייטד זכתה באליפות אנגליה ה-17 בתולדותיה, אחרי שגברה 0:2 על וויגאן. צ’לסי, שסיימה ב-1:1 מאכזב מול בולטון, תיאלץ להסתפק במקום השני, גרנט יקווה לנקום בשדים האדומים בגמר ליגת האלופות

זה היה מותח, זה היה צמוד, אך בסופו של דבר הקבוצה הראויה זכתה בתואר. מנצ'סטר יונייטד זכתה היום (ראשון) באליפות הפרמיירליג לעונת 2007/08 בפעם ה-17 בתולדותיה, לאחר שגברה 0:2 על וויגאן במחזור האחרון וסיימה את הליגה המתישה במקום הראשון אחרי 38 מחזורים. צ'לסי סיימה ב-1:1 מאכזב בבית מול בולטון, ותיאלץ להסתפק במקום השני.

עם כל הכבוד להזדהות הישראלית עם אברהם גרנט וצ'לסי, כחובבי כדורגל ניטרלים חייבים להודות כי השדים האדומים היו אלה שראויים יותר לתואר. יונייטד הציגה לאורך כל העונה יכולת עדיפה על כל יריבותיה לצמרת וסיפקה את הכדורגל האיכותי יותר בליגה, אולי גם בכל אירופה. התואר מקרב את היונייטד לשיא של ליברפול (18 אליפויות), ואלכס פרגוסון זכה באליפות העשירית (!) שלו באנגליה. מה עוד אפשר להגיד על ההישגים של הפנומן הסקוטי?

אברהם גרנט, מנגד, מסיים עונה בהחלט מכובדת בשנתו הראשונה כמאמן ראשי באנגליה, ויסתפק בסגנות. כאמור, זו בהחלט לא בושה להיות סגן של אלכס פרגוסון, וגרנט יתנחם במחיאות כפיים וחיבוקים שקיבל מאוהדי צ'לסי בסיום בסטמפורד ברידג'. עכשיו לצ'לסי יש הזדמנות לפצות את אוהדיה, כשתפגוש את היונייטד בגמר ליגת האלופות במוסקבה ב-21 במאי. זה לא יהיה קל.

כמו כן, ברמינגהאם, רדינג ודרבי ירדו לליגה השנייה.

צ'לסי - בולטון 1:1

היה זה משחק שייצג נאמנה את כל העונה של צ'לסי. שוב שליטה במשחק, החזקה בכדור, צפיפות במרכז השדה אבל חוסר מחץ בהתקפה. הכחולים לא הצליחו להשיג בסופו של דבר את הניצחון, כמו הרבה פעמים העונה, והיכולת הלא משכנעת הזכירה מדוע פרשנים רבים באנגליה טענו שזה יהיה עוול לכדורגל אם צ'לסי הייתה מצליחה לגנוב את האליפות הזאת. צ'לסי יכולה רק להתחרט על העובדה שהתעוררה מאוחר מדי, ויכול להיות שאם הייתה מפגינה כבר בתחילת העונה את היכולת של השבועות האחרונים - מצבה היה אחר. בסיום המשחק הודו השחקנים לאוהדיהם במחווה מרגשת, בעוד סצינה מרגשת מבית היוצר של הפרמיירליג.

מהלך המשחק:

דקה 7 - כדור רוחב של למפארד מצא את דרוגבה במצב נוח, החלוץ החטיא מחמישה מטרים.

דקה 21 - דרוגבה בעט כדור חופשי מצוין מ-20 מטר, הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 47 - המחצית נפתחה בלחץ גדול של הכחולים. דרוגבה עשה סיבוב מהיר ושיחרר טיל מ-30 מטר. האבסי הדף למשקוף. דקה לאחר מכן ערבובייה ברחבה הסתיימה בבעיטה של בלטי, הכדור נהדף.

דקה 62 - גול! הגנת בולטון התקשתה להרחיק, הכדור נהדף לרגליו של של שבצ'נקו המחליף, והאוקראיני לא התבלבל, כבש מקרוב והעלה את צ'לסי ליתרון מוצדק. 0:1 לצ'לסי.

דקה 64 - אל חאדג'י דיוף קיבל כדור ברחבה ובעט מקרוב, צ'ך הציל שער בטוח בהדיפה מצוינת.

דקה 75 - ג'ו קול ניצב לבד מול האבסי, בעט חזק, אבל השוער המצוין של הוונדררס שוב הציל שער בטוח.

דקה 80 - יציאה גרועה של צ'ך הסתיימה בנגיחה של נולאן למשקוף והרחקה של אשלי קול מהקו. איזה מזל לצ'לסי.

דקה 90 - גול! מתיו טיילור ניצל בלבול בהגנה הכחולה, ודחק כדור בין רגליו של צ'ך. 1:1, צ'לסי וגרנט במקום השני.

צ'לסי: פטר צ'ך, מייקל אסיין, אלכס, ג'ון טרי (בלטי, 13), אשלי קול, מיכאל באלאק, קלוד מקאללה (אנדריי שבצ'נקו, 46), למפארד, ג'ו קול (ג'ון אובי מיקל, 78), דידייה דרוגבה, קלוד מאלודה.

בולטון: עלי אל האבסי, לויד סמואל, אנדרו אובריאן, גראטר סטיינסון, גרי קהאיל, ג'ואי אובריאן, מתיו טיילור, קווין נולאן, גווין מק'קאן, קווין דייויס, אל חאדג'י דיוף.

וויגאן - מנצ'סטר יונייטד 2:0

יונייטד הגיעה למשחק החוץ בוויגאן בידיעה שניצחון יבטיח לה את האליפות. במשחקים מהסוג הזה, כשלחץ של עונה שלמה מונח על הכתפיים, קשה לדרוש מהשחקנים להציג יכולת מרהיבה, ואכן האדומים עשו את מה שצריך, כבשו שני שערים (פנדל של רונאלדו בדקה ה-33 וגיגס בדקה ה-82) והשיגו את שלוש הנקודות המיוחלות.

וויגאן, מנגד, עמדה בהבטחותיה המוקדמות ונלחמה לאורך כל המשחק, אבל זה לא הספיק. יונייטד שלטה במשחק, יתרונה לא הוטל בספק, אף הגיעה למצבים והחמיצה בשאננות, אך בסופו של דבר זכתה בצדק בתואר.

מהלך המשחק:
דקה 15 - היוניטד התחילה להגביר קצת את הקצב, וכדור קרן של פרדיננד כמעט מצא את השער.

דקה 18 - פול סקולס השתלט על כדור שנהדף מההגנה ובעט מ-18 מטר, החוצה.

דקה 26 - רונאלדו בעט כדור חופשי מ-25 מטר, קירקלנד הדף יפה.

דקה 34 - גול! ווין רוני ספק הוכשל ברחבה, השופט קבע פנדל, וכריסטיאנו רונאלדו לא התבלבל מהנקודה הלבנה. 0:1 ליונייטד.

דקה 38 - וויגאן התחילה להשתחרר ולתקוף, בנט הגיע למצב טוב ברחבה, אבל בעט מהאוויר מחוץ לשער.

דקה 48 - רונאלדו בעט כדור חופשי מצוין מ-20 מטר, קירקלנד הדף מעל לשער.

דקה 53 - סקולס הוכשל בבירור ברחבה, הפעם השופט לא שרק לפנדל. דקה לאחר מכן רוני יצא למתפרצת, חלף על פני המגן ובעט מצוין לפינה, קירקלנד הדף.

דקה 69 - הסקי עלה גבוה ונגח מחמישה מטרים, ואן דר סאר לא הגיב, הכדור שפשף את המשקוף ויצא החוצה.

דקה 82 - גול! רוני מצא את גיגס המחליף ברחבה, והקשר הוותיק לא התבלבל וגלגל פנימה. 0:2 ליונייטד.

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ריו פרדיננד, ווס בראון, פטריס אברה, נמניה וידיץ', מיייקל קאריק, פול סקולס, כריסטיאנו רונאלדו, ווין רוני, ג'י סונג פארק, קרלוס טבז.

וויגאן: כריס קירקלנד, אמרסון בויס, טיטוס בראמבל, פול שארנר, מיינור פיגרואה, מייקל בראון, ג'ייסון קומאס, אנטוניו ולנסיה, ווילסון פלאסיוס, מרקוס בנט, אמיל הסקי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully