וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רדינג וברמניגהאם ירדו ליגה

פולהאם גברה בשיניים 0:1 על פורטסמות' ונשארה בליגה, רדינג ובירמינגהאם ניצחו גם הן, אך ירדו. אסטון וילה ואברטון באירופה

בזמן שכל העיניים נשואות למנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בקרב האליפות, התנהל לו קרב מותח לא פחות בתחתית. שלוש קבוצות היו בסכנת ירידה ממשית לפני תחילת המחזור, ובסיומו רק מאושרת אחת גדולה: פולהאם של רוי הודג'סון. הקבוצה הלונדונית ידעה שהכל תלוי בה, וניצחה כמו גדולה 0:1 את פורטסמות', כדי להבטיח עונה נוספת בפרמיירליג.

רדינג אמנם עשתה את שלה, והביסה 0:4 את דרבי המתפוררת, אך זה לא הספיק לה לצערה. מצב דומה התרחש בבירמינגהאם, שניצחה 1:4 את בלקבורן, אך ירדה גם היא. במאבק על גביע אופ"א, עשו אברטון ואסטון וילה את העבודה, כשהראשונה ניצחה את ניוקאסל 1:3, והשניה סיימה בתיקו 2:2 עם ווסטהאם ותשחק באינטרטוטו לבסוף. במשחק המטורף של העונה, הביסה מידלסבורו את מנצ'סטר סיטי 1:8, והפכה את השפלתה של הסיטי, שראו אליפות של היריבה המושבעת, לגדולה יותר.

בירמינגהאם ניצחה. לרוע מזלה, גם פולהאם

בירמינגהאם - בלקבורן 1:4

בעיר בירמינגהאם היה ברור שעונה שלמה מגיעה למשחק בודד. הפסד, ואת העונה הבאה הם יראו מהצ'פניושיפ. ניצחון, והם יפנו לתפילות לעזרה. מהצד השני, בלקבורן ניסתה לשמור על סיכוייה להגיע לגביע אופ"א, והיתה חייבת ניצחון כדי להגיע לשם. את דחיפות המשחק בבירמינגהאם היה אפשר להרגיש מהרגע הראשון, ועם דחיפת הקהל עלתה המארחת ליתרון קריטי בדקה ה-31, מרגליו של דייויד מרפי, וירדה לחדר ההלבשה במצב רוח מרומם. אלא שאז, חמש דקות מפתיחת המחצית, השווה הנריק פדרסן את התוצאה, והוריד את בירמינגהאם חזרה אל מתחת לקו האדום. קמרון ג'רום החזיר את הצבע לאוהדי האורחת, עם שער בדקה ה-73, וסגר צמד דקותיים לסיום. פבריס מואמבה סגר עניין בתוספת הזמן, אבל לאור הניצחון של פולהאם, גם זה לא הספיק. בירמינגהאם יורדת לליגת המשנה.

פורטסמות' - פולהאם 1:0

לפולהאם היה ברור שגורלה בידיה. עם מקום מעל הקו האדום טרם פתיחת המחזור, הם היו חייבים להשיג נקודות כדי להישאר בחיים. לרוע מזלה, הם נתקלו בפורטסמות' העיקשת, שמצידה עדיין חלמה על מקום באופ"א בעונה הבאה. המחצית הראשונה הראתה את הלחץ בו היו שרויות שתי הקבוצות, והתאפיינה במעט מצבים לשני הצדדים, ומשחק שמרני משהו. פולהאם שמעה את תוצאות יריבותיה בחדר ההלבשה, ועלתה נחושה למחצית השניה בנסיון להשיג את השער היקר. הוא הגיע רק בדקה ה-79, מרגליו של דני מרפי המנוסה. שחקניו של רוי הודג'סון הראו משחק לחימה נפלא, והבטיחו מקום בפרמיירליג גם בעונה הבאה.

רדינג מנצחת ויורדת גם היא

דרבי קאונטי - רדינג 4:0

רדינג ידעה כי אם לא תנצח את דרבי קאונטי, הקבוצה עם המאזן הכי גרוע מאז נחנכה הפרמיירליג בתחילת שנות ה-90, היא לא ראויה לעונה נוספת בליגה הבכירה. כשהאזניים פתוחות ומקשיבות למגרשים האחרים, עלתה רדינג ליתרון מוקדם וחשוב עם שער של ג'יימס הארפר בדקה ה-15, וקטע למעלה מ-550 דקות רצופות ללא שער זכות לקבוצה. רדינג לא הרפתה, ושער של דייב קיטסון העלה אותה ל-0:2 בדקה ה-61. קווין דויל הבקיע בדקה ה-69, ולירוי ליטה סגר את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. ניצחון יפה, אך מעט מדי ומאוחר מדי.

סנדרלנד - ארסנל 1:0

במשחק חסר חשיבות עבור שתי הקבוצות, גברה ארסנל על סנדרלנד הסימפטית 0:1, בצל עזיבתם הצפויה של מתיו פלמיני למילאן ואלכסנדר חלב לאינטר. שחקניו של וונגר הכעוס ניסו לשים את הכל בצד ולסיים את העונה עם חיוך, ותיאו וולקוט הצעיר העלה אותם ליתרון 0:1 בדקה ה-24, שנשמר עד הסיום. בארסנל מתחילים להתכונן לעונה הבאה, בתקווה לשנה טובה יותר.

וילה ואברטון באירופה

ווסטהאם - אסטון וילה 2:2

אסטון וילה הגיעה למשחק בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי להיות תלויה רק בעצמה במאבק על גביע אופ"א. כשבלקבורן ופורטסמות' נושפות בעורפה, ומדורגת רק נקודה ושתי נקודות מתחתיה בהתאמה, היה ברור לחניכיו של מרטין אוניל כי כל דבר מלבד ניצחון עשוי שלא להספיק. הפתיחה היתה דווקא של ווסטהאם, עבורה המשחק לא שינה דבר בטבלה, שעלתה ליתרון בדקה ה-8 מרגליו של נולברטו סולאנו הפרואני. וילה החלה ללחוץ, ומצאה את השוויון במהירות, עם אשלי יאנג הנפלא בדקה ה-14. את המהפך השלים גארת' בארי, שמבוקש בליברפול, בדקה ה-58. ווסטהאם הצליחה להשוות בדקה ה-88 עם דין אשטון, וקבעה כי וילה תנסה להגיע לאופ"א בעונה הבאה דרך האינטרטוטו.

אברטון - ניוקאסל 1:3

אברטון, הפתעת העונה, ידעה כי היא צריכה להשיג לפחות תיקו כדי להבטיח סופית את המחזור החמישי בטבלה, והיא עשתה את זה. יעקובו, שלא מפסיק להבקיע, הוסיף עוד אחד למאזן בדקה ה-28 כדי להעלות את קבוצתו הנפלאה ליתרון 0:1 שנשמר עד המחצית. את המחצית השניה פתחו המגפייז נהדר, ופנדל של מייקל אואן בדקה ה-47 איזן את התוצאה. אברטון החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-70 מרגליו של הבלם, ג'וליאן לסקוט. את תוצאת המשחק קבע יעקובו, שהשלים צמד, בדקה ה-82 בפנדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הבורו הפציצה, ליברפול ניצחה

טוטנהאם - ליברפול 2:0

במשחק שלא שינה כלום לשני הצדדים, נפגשו שתיים מהקבוצות היותר מאכזבות של העונה. טוטנהאם, שכמו בכל שנה בנתה קבוצה עם יומרות גדולות, תסיים עונה נוספת במרכז הטבלה, בעוד ליברפול לא הצליחה להתמודד באופן רציני על האליפות, מה שעשוי להביא לסיום דרכו של רפא בניטז בקבוצה. המשחק היה נראה בהתאם, והמחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0. אנדריי וורונין העלה את ליברפול ל-0:1 בדקה ה-69, ופרננדו טורס הכפיל את התוצאה חמש דקות מאוחר יותר, וסימל את סיום העונה של שתי הקבוצות.

מידלסברו - מנצ'סטר סיטי 1:8

עבור הבורו והסיטי, המשחק היום היה סיומת לעונה בינונית למדי. אם המארחים יכולים אולי להיות מרוצים מהבטחת עונה נוספת בפרמיירליג, הרי שהקבוצה השניה של מנצ'סטר קיוותה להשיג הרבה יותר מהעונה הנוכחית, וסיום נוסף במרכז הטבלה לא מספק את הבוס התאילנדי שלה, שכבר החליט להיפרד מסוון גוראן אריקסון. ריצ'ארד דאן, בלם הסיטי, גרם לפנדל בדקה ה-16 והורחק. את הבעיטה לקח סטיוארט דאונינג כדי להעלות את המארחים ליתרון, ובדקה ה-37 הכפיל אפונסו אלבש את התוצאה. הבליץ נמשך בדקה ה-58, עם השני של דאונינג, ואפונסו אלבש לא נותר חייב, וסגר צמד משלו דקותיים מאוחר יותר. אדם ג'ונסון הצטרף לחגיגה בדקה ה-70, וקבע 0:5 מדהים. לבורו זה לא הספיק, ופאביו רושמבאק קבע 0:6 בדקה ה-80. ג'רמי אלדייר הצרפתי רצה גם הוא, ובמצב ההגנה של הסיטי זה לא היה קשה במיוחד. החלוץ הצרפתי עשה 0:7 בדקה ה-85. הסיטי הבקיעו שער שלא הוסיף להם ממש כבוד בדקה ה-87, מרגליו של אלאנו, אך המילה האחרונה היתה שייכת, איך לא, לבורו, ולאלבש, שהשלים שלושער בתוספת הזמן וקבע את תוצאת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully