וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד וברצלונה נפרדו ב-0:0

רונאלדו החטיא פנדל בדקה השלישית, והמשחק בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד הפך לקרב ללא שערים. ההכרעה עוברת לאולד טראפורד

משחק חצי הגמר הראשון של ליגת האלופות בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד הסתיים הערב (רביעי) בתיקו מאכזב ונטול שערים. ההכרעה עוברת לאולד טראפורד בשבוע הבא, כשהשדים האדומים - שסגרו את המשחק בבונקר מביך - יכולים להיות מרוצים.

לאחר המשחק בין צ'לסי לליברפול, שאומנם לא התעלה לרמה גבוהה אך סיפק דרמת כדורגל אמיתית בסופו, ציפינו כולנו למשחק קצבי ומהיר, כזה ששתי הקבוצות יודעות ומסוגלות לספק לקהל אוהדי הכדורגל. אך בתוכניות של אלכס פרגוסון הדברים נראו שונים במקצת. נדמה היה כי שחקני היונייטד קיבלו הוראה להסתגר ולהגן על שערם בכל מחיר, גם ברצלונה חסרת הביטחון שיחקה בחשש מסוים, ואת המחיר שילמו הצופים בבית.

המשחק נפתח בסערה, וכבר בהתקפה השנייה של מנצ'סטר היא זכתה בפנדל לאחר שהכדור שיחק בידו של מיליטו ברחבה. רונאלדו מצוי בכושר מצוין בתקופה האחרונה, אולי בגלל זה הוא ניגש לכדור מלא בביטחון עצמי, ושחרר בעיטה מדויקת, היישר למשקוף השער והחוצה.

נדמה היה כי יונייטד לא התאוששה מהחטאת הפנדל, וההחמצה המאכזבת נתנה את האות ללחץ קטאלוני בלתי פוסק על שערם של השדים האדומים, שנראו הרבה יותר מפוחדים מאשר מפחידים. על אף הלחץ, מהדקה ה-30 המשחק החל להירגע, כשהקישור של היונייטד הצליח ללחוץ על מסי המצויין, וכובד המשחק עבר למרכז המגרש.

במחצית השנייה המשיך המשחק באותה מגמה. ברצלונה לחצה ולחצה, מנצ'סטר הלכה אחורה יותר ויותר. אבל לא היה זה היום של שחקני ההתקפה של בארסה, ואלו לא הצליחו לתרגם את השליטה המוחלטת שלהם במשחק לשערים, ואף לא להתקפות מסוכנות.

בסוף המשחק יכלו חניכיו של פרגוסון לצאת מחויכים, לאחר שהשכילו לא לספוג במהלך 90 הדקות והעבירו את ההכרעה לאולד-טראפורד, שם הסיפור יהיה שונה בתכלית.

מחצית ראשונה

דקה 1: רונאלדו בעט בעיטה חופשית מ-35 מטרים שיצאה לקרן. רונאלדו הוא זה שנגח גם את כדור הקרן שפגע בידו של מיליטו. השופט שרק לפנדל.

דקה 2: רונאלדו החמיץ פנדל! השחקן בעט בעיטה חזקה לקורה והחוצה.

דקה 13: בעיטה חופשית נשרקה לטובת ברצלונה על סף הרחבה של מנצ'סטר. מארקז בעט את הכדור היישר לחומה של היונייטד.

דקה 24: התקפה ארוכה של בארסה, שהתחילה ברגליו של ליאו מסי, מסתיימת בבעיטה חלשה של אנייסטה לכיוון השער.

דקה 28: טעות קשה בהגנה של ברצלונה ורונאלדו מוצא את עצמו במרדף אחרי הכדור ברחבה הקטאלונית. הפורטוגלי נפל ברחבה אך לא קיבל שריקה לפנדל.

דקה 32: בעיטה חופשית לטובת בארסה מ-20 מטרים. דקו בעט והכדור יצא לעוד קרן מבוזבזת לברצלונה.

מחצית שנייה

דקה 51: מסי מסר כדור נהדר לאינייסטה שמצא את אטו פנוי ברחבת מנצ'סטר. אטו בעט בנגיעה אחת לרשת החיצונית של השער.

דקה 52: קאריק השתלט על כדור על סף הרחבה של ברצלונה, עבר שחקן הגנה אחד, ובעט כדור חזק לפינה החיצונית של השער.

דקה 59: צ'אבי קיבל כדור ממסי ובעט בעיטה חזקה לידיים של ואן דר סאר.

דקה 71: אינייסטה היתל ברחבת מנצ'סטר ונפל. השופט לא קנה את ההצגה ולא שרק לפנדל.

דקה 82: הנרי בעט כדור חזק ומדויק מ-30 מטר אל עבר שערו של ואן דר סאר אולם ההולנדי הצליח להדוף את הכדור.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, גבריאל מיליטו, אריק אבידאל, רפאל מארקז, ג'יאנילוקה זאמברוטה, יא-יא טורה, צ'אבי, דקו (הנרי, 77), סמואל אטו, ליונאל מסי (בוז'אן, 62), אנדראס אינייסטה.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדוין ואן דר סאר, ווס בראון, ריו פרדיננד, אואן הארגריבס, פטריס אברה, כריסטיאנו רונאלדו, ג'י סון פארק, פול סקולס, אנדרסון, ווין רוני (נאני, 75), קרלוס טבס (ריאן גיגס, 85).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully