וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליטו: "ציפינו שיונייטד יתקפו יותר"

גם גבי מיליטו הופתע מהסגנון ההגנתי של היונייטד מול ברצלונה. רונאלדו מרוצה מה-0:0, לפורטה אופטימי: "יש לנו שחקנים יותר טובים"

המפגש בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד בחצי גמר ליגת האלופות איכזב רבים מחובבי הכדורגל ברחבי העולם. מנצ'סטר התעסקה יותר מדי בלשמור על שער נקי לקראת הגומלין בשבוע הבא באולד טראפורד, וחניכיו של פרנק רייקארד, למרות ניסיונות להציג כדורגל התקפי, לא הצליחו להתעלות ולהבקיע שער ניצחון.

בדקה השנייה החטיא רונאלדו פנדל, בהזדמנות היחידה של היונייטד במשחק. לדעתו של הפורטוגלי, היתה זו דווקא היונייטד ששלטה על הדשא. "תיקו אפס בחוץ זו תוצאה טובה עבורנו", אמר רונאלדו, "יצרנו יותר מצבים מהם. ברצלונה שיחקה היטב, שמרה על הכדור, והגנה היטב על שערה, אבל גם אנחנו שיחקנו טוב עם הרבה ביטחון. אני אנסה להחזיר על הפנדל שהחטאתי בגול באולד טראפורד".

גם אלכס פרגוסון היה מרוצה מהתוצאה המאופסת. "בסיכומו של דבר, לחזור לאולד טראפורד עם תיקו אפס זו הזדמנות נהדרת בשבילנו לעלות לשלב הבא", אמר המאמן הסקוטי, "עם המאזן שלנו באולד טראפורד, עם הקהל מאחורינו, אני חושב שיש לנו סיכוי טוב לעבור שלב. זו הייתה הופעה מאוד מקצועית מבחינתנו".

על הפנדל שהחטיא רונאלדו אמר המאמן: "יכול להיות שהפנדל היה בדקה מוקדמת מדי עבור רונאלדו. הוא היה קצת חסר מזל, זה בהחלט היה מאכזב אבל בכל מקרה הוא היה נהדר הערב".

למרות שנדמה היה כי שחקני יונייטד קיבלו הוראה ברורה להסתגר בהגנה מרגע החטאת הפנדל ועד לשריקת הסיום, לסר אלכס דווקא היו טענות על סגנון המשחק של קבוצתו. "היינו צריכים להשתדל יותר לשמור על הכדור. לא עשינו את זה וויתרנו על כדורים מהר מדי".

השועל הסקוטי שיבח כוכב ותיק אחר, פול סקולס, ששיחק את משחקו ה-100 בליגת האלופות. "קריאת המשחק שלו הייתה מצוינת", אמר פרגוסון, "החטיפות שלו היו מצוינות, והוא כמעט שלא איבד אף כדור".

"יכולנו להוציא קצת יותר מהמשחק הזה"

בברצלונה, מנגד, יצאו מאוכזבים מהמשחק. לא רק מהתוצאה המאופסת, שאומנם לא סוגרת עבורם את הסיפור, אלא בעיקר מהיכולת הלא משכנעת ומאי ניצול המצבים מול השער. בכל זאת, נשיא הקבוצה ז'ואן לפורטה ניסה לשדר אופטימיות.

אנחנו לא רואים את עצמנו נחותים מאף קבוצה בעולם", אמר לפורטה, "יש לנו שחקנים הרבה יותר טובים משלהם. אני מקווה שהחלום להגיע לתיאטרון החלומות יתגשם, ושנזכה לשחק בגמר במוסקבה".

"יש לנו הרגשה שיכולנו להוציא קצת יותר מהמשחק הזה", המשיך לפורטה, "אבל נותרו עוד 90 דקות, ויש לנו שחקנים מצוינים שיוכלו לעשות את העבודה".

מאמן ברצלונה, פרנק רייקארד, סיכם: "זה היה משחק מאוזן. הקבוצה שיחקה טוב, ולא אפשרנו להגיע למצבים. רצינו לנצח, אבל מצד שני, התיקו משאיר אותנו בתמונה לקראת הגומלין. גם הם יודעים שאנחנו קבוצה שמסוגלת לכבוש בחוץ.

"אומנם מבחינת כדורגל זה לא היה משחק הכי טוב שלנו, אבל הקבוצה שיחקה טוב והאוהדים הגיבו לזה. לא יהיה להם קל נגדנו בגומלין".

גבי מיליטו הופתע מהסגנון ההגנתי של יונייטד. "לא ציפינו שהם ישחקו מולנו בצורה כזאת", אמר הבלם, "חשבנו שהם יתקפו יותר".

ג'יאנלוקה זמברוטה הודה כי "לפעמים משחקים בגביעי אירופה מוציאים ממך יותר מוטיבציה מאשר משחקי ליגה", והתייחס לשמועות על עזיבתו: "כרגע אני חושב רק על ברצלונה, ונראה מה יהיה בשנה הבאה. רונאלדיניו ואני עוד לא התחלנו לארוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully