וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוט: "אם לא ניקח אליפות, הניצחון לא שווה כלום"

22.4.2008 / 12:55

תמיר נותן כבוד למכבי, יזרעאלי נשאר צנוע, אבל מורן רוט חם על התואר, ואחרי הניצחון על שרף ושחקניו מכריז: "אנחנו בטוח לא נופלים מהם"

התרגלנו כל כך מהר לנוכחותה של הפועל חולון בליגת העל, כי ככה זה, לדברים טובים מתרגלים מהר. הקהל הצבעוני, גלריית הזרים המוכשרת והאנרגיות של מורן רוט וגוני יזרעאלי, הפכו את חולוניה לאלטרנטיבה בועטת וגאה למכבי תל אביב.

הבוקר (שלישי) התעוררו בחולון עם חיוך גדול על השפתיים בעיקר אחרי משחק הניצחון הגדול אמש 101:99 על מכבי תל אביב, באולם הפחים שבעיר. לראשונה מאז הסיבוב הראשון העפילה הקבוצה של מיקי דורסמן אל המקום השני בטבלה, ורק בגלל משחק החזיז במלחה, בה נפסק לחובתה הפסד טכני, היא לא מוצאת את עצמה כרגע במקום הראשון בטבלה. אמש ניצחה הקבוצה בפעם השנייה את האלופה, כשהפעם נגמרו למכבי כל התירוצים, היא הופיעה עם סגל מלא, ועם המאמן הטוב ביותר שלה, אך כאמור זה לא הספיק מול חולון.

למרות היתרון היחסי במאצ' אפ מול מכבי, מסרבים בחולון לצאת בהצהרות, גם לאחר שהתפזר עשן החגיגות: "אי אפשר לדבר על אליפות, זה היה בסך הכל משחק ליגה", אומר היום גוני יזרעאלי, שבהרבה דקות אתמול ניהל את משחקה של חולון בצורה מעוררת כבוד. "יש לנו עוד חמישה מחזורים עד לסיום העונה, וכבר בעוד שבועיים יש לנו את הפועל ירושלים, שזה משחק קשה. אנחנו לוקחים כל משחק לגופו, צריך לנצח כל אחד בנפרד, והמטרה שלנו היא להגיע הכי טוב שאפשר לפיינל פור. לא חושבים על האליפות. אנחנו בכלל גם לא חושבים עוד על מה יהיה בפיינל פור, כי אם נסתכל רחוק זה יפגע בנו".

תמיר: "מכבי הם עדיין פייבוריטים בסוף העונה"

גם מורן רוט, חברו של יזרעאלי לקו האחורי, מנסה להשאר צמוד למציאות, אך כבר יודע מה ייחשב הצלחה. "אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו ולהיות צנועים, למרות שאתמול עשינו הישג גדול. בכל זאת אם נגיע לפיינל פור ולא ניקח את האליפות אז בניצחון של אתמול לא עשינו כלום. אתמול הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח את מכבי, זה הכי חשוב. אנחנו בטוח לא נופלים מהם".

במחזור הקודם הפציץ מאליק דיקסון 20 נקודות ב-11 דקות מול בני השרון, ואילו אמש היה זה עמית תמיר, שהפך ל"מר נקודה לדקה" עם 11 ב-16 דקות. תמיר, מגיבורי הניצחון, מוצא עצמו ברוב שלבי העונה נדחק לקצה הספסל, אותו ספסל ממנו קם אמש כדי לקלוע שתי שלשות חשובות, שעזרו לחולונים לבצע מהפך בתוצאה. "אז מה אם ניצחנו את מכבי העונה פעמיים, הם עדיין פייבוריטים בסוף העונה, הם יודעים איך לקחת אליפויות", אומר תמיר, "אנחנו ניצחנו אותם ואנחנו מראים שאנחנו קבוצה טובה ואני מאמין שאנחנו יכולים לנצח אותם שוב".

אחד הפקטורים הבולטים לניצחון של חולון על מכבי היה תרומת שחקני הספסל של חולון, שתרמו 44 נקודות מתוך 101, לעומת 15 בלבד שתרמו שחקני הספסל של האלופה. יזרעאלי, שרגיל לקום מהספסל יודע מה הסיבה, "לספסל מאוד אכפת מהקבוצה, וזה הכי חשוב. כששחקן עולה מהספסל והוא מצליח, אז השחקן שהוא החליף אותו מעודד אותו מהספסל וגם להיפך. זה נורא חשוב למרקם הקבוצתי. אני תמיד טוען שמה שמייחד אותנו הוא לא כדורסל, אלא שכל אחד בקבוצה הזאת הוא בן אדם מדהים". גם חברו רוט מסכים עמו, "מיקי חיבר אותנו חוץ מהצד המקצועי גם בצד החברתי בצורה מצוינת, וזה הנוסחה מאחורי כל ההצלחה, כי אנחנו באים לשחק ביחד ומפרגנים אחד לשני".

בתחילת העונה מצא עצמו יזרעאלי, תגלית העונה של ליגת העל בעונה שעברה כששיחק בגלבוע/עפולה מבלה דקות רבות על הספסל של חולון בעקבות פציעה, ורק לקראת הסיבוב השני החל לקבל הזדמנות אמיתית. "למדתי שצריך להסתגל למצב מלשחק הרבה דקות למשחקים של 10 דקות ופחות", הוא אומר היום כחלק חשוב מההצלחה של הקבוצה, "כשנותנים לי את ההזדמנות אז אני לוקח מה שאני יכול. בסופו של יום מה שחשוב לי יותר מההצלחה האישית זה ההצלחה של כל הקבוצה, ככה שאני מאושר".

באולם הפחים הקבוצה של דורסמן עוד לא הפסידה פעם אחת העונה עם קהל. מאידך, ביד אליהו, שם ייערך הפיינל פור, ספגו חניכיו של דורסמן שני הפסדים צמודים, כנראה בגלל המעמד. "אני לא חושב שנלחצנו מהמעמד, אין ספק שהכוח שלנו זה בבית עם הקהל וזה נותן דחיפה אדירה. בפיינל פור הניסיון יידבר, ולנו יש קצת מחסור בזה ומקווה שהלב והנשמה יחפו על זה", אומר יזרעאלי בראייה קדימה. "אני בטוח שגם לפיינל פור הם יגיעו בהמוניהם", מרגיע רוט, "אנחנו קבוצה שניזונה מהמון אנרגיות והם נותנים לנו אנרגיות עד השמיים".

"פיינל פור זה משחק אחד"

יזרעאלי ורוט הם צמד ישראלים שנהנים מהחוק הרוסי, שנותן להם אפשרות לשחק, אך דווקא המאמן שלהם מיקי דורסמן הציע לעשות שינוי בחוק, "כל אחד והדעה שלו, אין לי ספק שאני שמח על החוק הרוסי", מסביר יזרעאלי, "הישראלים מקבלים הזדמנות והקהל אוהב את זה. יש ליגה טובה וזה הכי חשוב, אני הכי מבסוט בעולם מהחוק הרוסי".

בעוד חודש וחצי ייערך הפיינל פור וכמו שהבהיר מורן רוט אם חולון לא תיקח אליפות, אז כל העונה היפה שהיא מציגה תימחק. "זה היופי של הליגה, היא תחרותית בצורה בלתי רגילה, ויש בה הפתעות כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אחרת, אני קצת חדש בעסק אבל נראה לי שזאת הליגה הכי טובה", אומר היום רוט, "פיינל פור בסופו של יום זה משחק אחד. מי שמגיע הכי מרוכז יעשה את זה. כיום שלושת הקבוצות שכבר הבטיחו את מקומם בפיינל פור שוות. מי שיעשה את ההחלטות הנכונות יעשה את זה, מקווה שאנחנו נהיה אלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully