וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "לא יודע למה לא שיחקתי"

21.4.2008 / 23:08

הקרואטי של מכבי ת"א לא שותף כלל בהפסד לחולון, ואמר בתסכול: "לא חושב שהליגה השתפרה עד כדי כך שאני לא יכול לשחק". שרף ניסה להסביר: "בקצב כזה של משחק לא תמיד טוב לשתף אותו". דורסמן: "מאוד שמחים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

זו כבר לא סנסציה. רחוק מכך: אפילו לא מיני-הפתעה. מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) הפסד ליגה שישי העונה, השני מול הפועל חולון (שגם במשחק בו הפסידה לאלופה, לא הייתה רחוקה מהפתעה ביד אליהו). הכדורסל שהוצג הערב באולם הפחים היה התקפי, שמח ומשוחרר, התעלה לרמות גבוהות של מתח ואכן הסתיים על חודו של סל שדה. בסיום 99:101 למארחת, שאלמלא הפחתת הנקודה לאחר תקרית החזיז במלחה, הייתה מדיחה הערב את מכבי מראשות הטבלה.

מיקי דורסמן, המאמן המנצח, ניסה לשמור על איפוק. "יש לי קבוצה של שחקנים מאוד תחרותיים ו-ווינרים בנשמה, שרוצים לנצח בכל משחק. דווקא היום אני חייב לציין שעשינו כמה מהלכים יותר טובים בהגנה, בדקות האחרונות וזה מה שעשה את ההבדל. עמדנו במפתחות שהצבנו לעצמנו, כמו ריבאונד ההתקפה. אנחנו מאוד שמחים מהניצחון היום, אבל הדרך עוד ארוכה ואני חייב להזכיר שאת הכסף סופרים בבנק. אני מאחל למכבי הצלחה גדולה בפיינל פור האירופאי".

"לא הצלחנו לפתוח הפרש. היה משחק עם יכולות התקפיות ואתלטיות יוצאות מהכלל. בשלוש דקות האחרונות לא הצלחנו לעשות עצירות ושילמנו על זה", ניתח צביקה שרף. "הייתה פה חווית כדורסל. נכשלנו בהגנה בדקות האחרונות. כל מה שעבדנו עליו כל השבוע, לא הצלחנו לעשות בדקות האחרונות. אנחנו צריכים ללמוד מזה ולעשות טוב יותר בפעם הבאה".

מי ששוב לא קיבל משרף ולו דקת משחק היה ניקולה וויצ'יץ', שלא הצליח להסביר בסיום את פשר ההקפאה. "אני בריא, אני לא יודע למה לא שיחקתי. צריך לשאול את המאמן. זכיתי כבר עם מכבי בשש אליפויות ישראל וארבע פעמים נבחרתי לחמישיית העונה בליגה. אני לא חושב שהליגה הישראלית השתפרה עד כדי כך שאני לא יכול לשחק, אבל זו החלטה של המאמן".

שרף עצמו הוסיף בעניין כי "וויצ'יץ' יגיע לפיינל פור בכושר טוב. לא בכל משחק אפשר לשתף 12 שחקנים, ובקצב כזה של משחק לא תמיד טוב לשתף אותו".

בראון: "מה שקובע זה הפיינל פור"

אלטון בראון, שקלע 11 נקודות עבור חולון, סיפר כי "יש לנו קבוצה מדהימה, שחקנים מצוינים, מאמן מצוין ועוזרי מאמן נהדרים. הייתה פה אווירה מדהימה, הרגשנו שאנחנו חייבים את זה לקהל שלנו. אבל בסופו של דבר, מה שקובע זה לא המשחק הערב, אלא הפיינל פור. אני מקווה שגם שם נוכל לנצח את מכבי".

אסטבן באטיסטה ידע היטב מדוע ירדה בסיום קבוצתו מנוצחת. "קשה לשחק באולם הזה", אמר האורוגוואי. "איבדנו ריכוז בדקות האחרונות ושילמנו מחיר. אני לא מבין את הבדלי היכולת שלנו בין המסגרת האירופית לישראלית, וחבל שלא הופענו בצורה דומה לאירופה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר".

"צריך לראות את הוידאו, נעשה את ההתאמות הדרושות", סיכם עומרי כספי, שנרשם היום רשמית לדראפט ה-NBA הקרוב. "יש לחולון קבוצה טובה ושחקנים טובים, אבל לא היינו צריכים להפסיד פה היום. נלמד מזה ונתחזק. יש לנו קבוצה טובה וצריך לראות את המשחק כדי להבין מה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully