וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו: "אם בארסה לא תזכה בתארים, אעזוב"

לחלוץ ברצלונה נמאס מהיכולת של קבוצתו, אך הוא אופטימי לקראת יונייטד: "אנחנו קרובים לזכייה בצ'מפיונס ליג". מסי מפרגן: "רונאלדו שחקן גדול"

בברצלונה מתחילים להשלים עם אובדן האליפות. התיקו (0:0) מול אספניול, יחד עם הניצחון של ריאל בסנטאנדר, הגדיל את הפער מהפסגה לעשר נקודות (כשנותרו עוד 15 בקופה), ובקאמפ נואו יודעים שהמשימה היחידה שנותרה לנגד עיניהם היא זכייה בליגת האלופות.

לסמואל אטו, מנגד, מתחיל להימאס מהמצב של הקבוצה, והצהיר על המרמור שלו מהיכולת. "אם בשנה הבאה נמשיך ככה, אעזוב", איים הקמרוני, "אני רוצה לזכות בתארים, ואם לא אוכל לזכות בהם כאן - איאלץ לעשות זאת במקום אחר".

אטו הבהיר כי אם יעזוב, יעשה זאת לקבוצה מחוץ לספרד ("אין לי מה להשיג פה שלא שלא השגתי עם ברצלונה"), אבל ניסה לשדר אמונה לקראת משחקה החשוב של הקבוצה ביום רביעי, מול מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר ליגת האלופות.

"העובדה שכולם אומרים שהם פייבוריטים רק מגדילה לנו את המוטיבציה", אמר החלוץ, "במשחקים כאלה אין חוקים, הם מתפתחים בצורה מיוחדת. אסור לשכוח שאנחנו רחוקים רק שלושה משחקים מזכייה בצ'מפיונס ליג".

מסי מחכה לרונאלדו

ואולי דווקא העובדה שברצלונה הרימה ידיים במאבק האליפות יאפשר לה להגיע מרוכזת יותר למפגש המסקרן מול היונייטד? "אני מוכן ומזומן למשחק הזה ומחכה לו בקוצר רוח", הצהיר לאו מסי, שמתחיל לחזור לעצמו מהפציעה, "גם האוהדים מחכים כבר שאראה להם ביום רביעי מה אני מסוגל. אני משתוקק להוכיח להם שאני עדיין מסוגל לתרום להצלחת הקבוצה הזאת".

המשחק יהיה גם מפגש מסקרן בין שניים מהשחקנים שנחשבים למלהיבים ביותר בעולם - מסי מול רונאדלו. הארגנטינאי נותן ליריבו הפורטוגלי את הכבוד הראוי לו. "כריסטיאנו שחקן גדול, הוא הוכיח את זה בשנתיים האחנות", אמר מסי, "אבל המשחק הוא בין בין ברצלונה ליונייטד, לא בין רונאלדו למסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully