וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הרימה ידיים לגמרי

גם חזרתו של מסי לא עזרה לבארסה לנצח את הדרבי את אספניול -רק 0:0. אלמריה הדהימה בסביליה - 1:4, אתלטיקו-בטיס 3:1

ברצלונה לא הצליחה לנצח את הדרבי הקטאלוני וסיימה בתיקו מאופס עם אספניול. בבארסה מתנחמים מחזרתו של ליאו מסי למגרשים ומקווים כי היכולת המצוינת שהציג הערב (שבת) במחצית השנייה תימשך גם במשחק הקרוב בליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד. אם ריאל תנצח מחר את סנטאנדר יגדל הפער בטבלה ל-11 נקודות, שיספיקו עבור הלבנים לזכות באליפות הספרדית כשנותרו עוד חמישה מחזורים עד לסיום הליגה.

בנוסף הפתיעה בטיס את אתלטיקו מדריד וניצחה בחוץ בתוצאה 1:3, סראגוסה הביסה בביתה את רקראטיבו 0:3. בהמשך הערב סביליה תתמודד מול אלמריה.

ברצלונה - אספניול 0:0

המשחק המרכזי של יום שבת הפגיש בין שתי היריבות המרות של העיר ברצלונה. בארסה כבר יודעת שהיא שוב לא תזכה באליפות ובאמצע השבוע הבא יש לה גם משחק בחצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד. על פניו נראה היה שמשחק הליגה הוא כרגע הדבר האחרון שמעניין את בארסה, אבל דרבי זה דרבי.

אספניול מצידה, הגיעה למשחק במצב רע יותר מאשר יריבתה. אחרי חודשים של ריצה בצמרת הגבוהה, נקלעה הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה לתקופה קשה שהגיעה לשיאה בחודש האחרון, בו הפסידה הקבוצה 4 משחקי ליגה רצופים.

המשחק לא התעלה לרמה גבוה ובמחצית הראשונה לא נרשמו אירועים מיוחדים. במחצית השנייה כל הקאמפ-נואו היה על הרגליים וקיבל במחיאות כפיים סוערות את ליאו מסי, שחזר מפציעה ממושכת. הכניסה של מסי שינתה את המשחק לחלוטין, וברצלונה החלה תוקפת גלים גלים. אך למרות היכולת המזהירה שגילה מסי, לא הצליחה בארסה לתרגם את היתרון האיכותי ליתרון והמשחק הסתיים בתיקו מאכזב לחניכיו של רייקארד.

אתלטיקו מדריד - בטיס 3:1

הקולצ'יונרוס נהנים מעונה טובה מאוד ולכל אורכה נלחמו על המקום הרביעי. כעת, כשהגיעה הישורת האחרונה, בקבוצה קיוו לשמור על המקום המוליך לליגת האלופות.

אחרי פיצוץ המשחק שלה מול בילבאו נראה היה שבטיס עומדת בפני תקופה שחורה שעלולה להסתיים בירידת ליגה, אבל דווקא בשבועות האחרונים הצליחו הורדיבלאנקוס להימלט מאזור הסכנה ולמחזור הזה הם התיצבו כשברשותם 7 נקודות מעל הקו האדום.

המשחק הפתח בקצב נהדר. בטיס עלתה ליתרון מהיר משער של חואנדה בדקה ה-15, אבל קון אגוארו, הכוכב הגדול של אתלטיקו, לא נתן לקבוצתו להישאר בפיגור ואיזן את התוצאה כבר בדקה ה-26.

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב וכבר בדקה ה-49 העלה קיסקו את בטיס ל- 1:2. בדקה ה-66 נסגר הסיפור ובטיס עלתה ל- 1:3 משער של קאפי שחתם את התוצאה.

סראגוסה - רקראטיבו 0:3

המשחקים של ברצלונה, אתלטיקו מדריד וסביליה ריכזו את מירב תשומת הלב ביום שבת, אבל אחד מהמשחקים החמים של השבועות האחרונים התקיים דווקא בלה רומרדה של ריאל סראגוסה.

הסראגוזים לא נתנו לרקראטיבו אפילו 3 דקות של חסד, כאשר עלו ליתרון 0:1 כבר בדקה השלישית משער של גרסיה. בדקה ה-21 זה היה כבר 0:2 משער של ריקרדו אוליברה. בדקה ה-41 השאיר מרקו רובן מרקראטיבו את קבוצתו בעשרה שחקנים כשהורחק מהמשחק בכרטיס אדום.

במחצית השנייה המשיכה סראגוסה ללחוץ ובדקה ה-78 כבש אוליברה את השני שלו במשחק. 0:3 חלק לסארגוסה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

סביליה - אלמריה 4:1

הקבוצה האנדלוסית פגשה השנה בלא מעט מכשולים, אבל עדיין הייתה בעמדה טובה למקום הרביעי. ובכן, איך לומר את זה? "הייתה" היא מינוח מדויק, כי הלילה הושפלה סביליה בביתה 4:1 על ידי אחת מהפתעות השנה. אלמריה נהנתה משער עצמי של דני אלבס בדקה ה-24, כששבע דקות מאוחר יותר זכתה בפנדל שאותו החמיץ אלברו נגרדו. נגרדו לא הרכין את הראש יותר מדי זמן, ובדקה ה-47 העלה ל-0:2 מפתיע. הסנסציה הפכה לתבוסה בדקה ה-62 עם שער של חוזה ברנאל אורטיז, ובדקה ה-66 הוסיף נגרדו את השני שלו כדי לקבוע 0:4 מדהים. פרדי קאנוטה השיב בהחטאת כדור עונשין משלו בדקה ה-70, וצימק בכל זאת בדקה ה-73 ל-4:1, אבל לא מנע מפח נפש מהמארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully