וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מציגה: עשר המכות

הבלאנקוס לא התרגשו מניצחונה המוקדם של ויאריאל, והגדילו את הפער בצמרת ל-10 נקודות עם 0:2 בסנטאנדר. האליפות קרובה מתמיד

ריאל מדריד מריחה כבר את האליפות. עם 15 נקודות בלבד בקופה, העלתה ריאל את הפער בצמרת ל-10 נקודות לאחר ניצחון חוץ 0:2 על ראסינג סנטאנדר. מוקדם יותר הערב (ראשון), ניצחה ויאריאל 0:2 את ויאדוליד וחלפה על פני ברצלונה בדרך למקום השני. עוד הערב: אתלטיק בילבאו - ולנסיה (22:00).

לבאנטה הפתיעה את חטאפה המידרדרת עם ניצחון 1:3, שכנראה לא יספיק לה להישארות בליגה. דפורטיבו לה קורוניה ודודו אוואט ברחו מהתחתית עם ניצחון 0:1 באוסאסונה ועכשיו בריאזור חולמים על מקום בגביע אופ"א. דני גויזה, המוזמן הטרי לנבחרת ספרד, הפציץ שלושער ומאיורקה הביסה בחוץ 1:4 את מורסיה וקירבה אותה מאוד לליגה השניה.

ראסינג סנטאנדר - ריאל מדריד 2:0

חמישה מחזורים לסיום העונה, ובמדריד יכולים להתחיל לקרר את השמפניות. ריאל עלתה למשחק הקשה באל סרדינרו כאשר היא יודעת שהפער בצמרת הצטצמם לשבע נקודות, בעקבות ניצחונה של ויאריאל. לחץ? הצחקתם את ברנד שוסטר. ניצחון חלק של 0:2 העלה את הפער בצמרת ל-10 נקודות ולפי החיבוקים של שחקני ריאל בסיום, אפשר לדעת שגם הם מבינים - האליפות כבר בכיס.

כבר בדקה ה-13 העלה ראול את הבלאנקוס ליתרון. רוביניו ספק בעט, ספק הגביה משמאל וראול שפשף בקצות את האצבעות את הכדור שחדר לרשת. המשחק היה קצבי, מהנה וסנטאנדר, שידעה שניצחון יעלה אותה למקום הרביעי, ממנו מגיעים לליגת האלופות, סירבה לוותר. המקומיים תקפו וחיפשו את השוויון אך איקר קסיאס היה מצוין ומנע כיבוש.

עמוק בתוך תוספת הזמן, כשכל סנטאנדר נמצאת בהתקפה, כבש גונזאלו היגאוין בבעיט חדה מתוך הרחבה וקבע את התוצאה הסופית. בשבוע הבא, תארח ריאל את בילבאו ובסיטואציה מסוימת, היא תוכל להבטיח סופית את הזכייה באליפות.

ויאריאל - ויאדוליד 0:2

ויאריאל מסרבת לומר נואש במאבק האליפות. לאחר שני הפסדים רצופים לאלמריה וסביליה, התאוששו חניכיו של מנואל פלגריני והשיגו ניצחון 0:2 על ויאדוליד, שמשאיר את מאבק האליפות בספרד פתוח. בעוד ברצלונה ממשיכה לאבד גובה ונקודות, נראית ויאריאל כאלטרנטיבה היחידה שנותרה לריאל מדריד.

ניהאט הטורקי כבש ראשון בדקה ה-16 לאחר מבצע אישי מצוין. 30 שניות מפתיחת המחצית השניה יצאה ויאריאל להתקפה יפהפה ששברה את מלכודת הנבדל, ובסיומה דחק סנטיאגו קרזולה מקרוב פנימה וקבע את תוצאת הסיום של המשחק. כעת, יחזיקו בויאריאל אצבעות לסנטנדר שתארח ב-20:00 את ריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אוסאסונה - לה קורוניה 1:0

מסע ההיחלצות המדהים של דפורטיבו לה קורוניה נמשך. דפור השיגה ניצחון רביעי ברציפות וחמישי מששת המשחקים האחרונים. עם דודו אוואט בין הקורות, לה קורוניה ניצחה באוסאסונה 0:1 משער של סרחיו גונזאלס בפנדל בדקה ה-64. לה קורוניה עלתה למקום התשיעי בטבלה עם 46 נקודות. ואם לפני כמה שבועות בריאזור פחדו לרדת לליגה השניה, עכשיו הם מריחים את הכרטיס לגביע אופ"א. אוסאסונה הסתבכה מאוד והיא נמצאת רק שלוש נקודות מרקראטיבו שמתחת לקו האדום.

לבאנטה - חטאפה 1:3

חטאפה ממשיכה ליפול מהרגליים. לאחר התיקו 3:3 הדרמטי מול באיירן מינכן שהוביל להדחה מגביע אופ"א, וההפסד 3:1 בגמר הגביע לולנסיה, הפסידה חטאפה שוב באותה תוצאה לנועלת הטבלה לבאנטה. שערים של חואנמה (41), מתיאו ברסון (44) ולאון פדרו סאנצ'ז (53) היממו את הקבוצה ממדריד. פנדל מוצלח של רובן דה לה רד בדקה ה-59 לא עזר לחניכיו של מיכאל לאודרפ. גם חטאפה מתחילה להריח את הקו האדום מקרוב. ההפסד הוריד אותה למקום ה-13, מרחק ארבע נקודות מהמקום ממנו יורדים לליגה השניה.

בלבאנטה, השחקנים איימו בשביתה עקב חובות ההנהלה כלפיהם, אבל הערב הם בהחלט הופיעו למשחק, מה שככל הנראה לא יעזור לקבוצה להישאר בליגה.

מורסיה - מאיורקה 4:1

בעוד קרב תחתית חשוב השיגה מאיורקה ניצחון שמקרב אותה לעוד עונה בלה ליגה. הכוכב הגדול של האי, דני גויזה שוב הגיע לעבודה עם שלושער בדקות 8, 46 ו-86 והעלה את מאזנו ל-21 שערי ליגה העונה. חואן פרננדו אראנגו כבש את השני של מאיורקה בדקה ה-18. פרננדו באיאנו רק צימק דקה לפני הסיום. מורסיה נותרה במקום ה-19 והיא קרובה מתמיד לירידה.

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 1:5

ארבעה ימים לאחר שזכתה בגביע המלך, חזרה ולנסיה למציאות העגומה האופפת אותה השנה, כשהושפלה 5:1 בבילבאו. חבייר מרטינז כבר ראשון לבילבאו בדקה ה-19 לפני שהמטווח החל במחצית השניה. פרננדו יורנטה הבקיע פעמיים בדקות ה-50 וה-66. דויד וייה צימק כעבור שמונה דקות אבל אקורד הסיום היה שייך לבאסקים. אנדוני איראולה קבע 1:4 בדקה ה-85 ואריץ אדוריז נעץ את החמישי ברשת של ולנסיה בדקה ה-90. העטלפים נמצאים במצב רע מאוד בתחתית עם 39 נקודות במקום ה-15. בילבאו נצמדה לדפורטיבו לה קורוניה במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully