וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אטו נתן, ואלדז לקח

הקמרוני כבש צמד, אבל שתי טעויות של השוער השאירו את ברצלונה עם 2:2 בלבד מול רקראטיבו. סנטאנדר סיבכה את ולנסיה

מנצ'סטר יונייטד יכולה לחייך. ברצלונה המשיכה הערב (שבת) להפגין את חוסר היציבות שלה, כשסיימה ב-2:2 מאכזב מול רקראטיבו הואלבה במסגרת המחזור ה-32 בליגה הספרדית. בארסה איבדה עוד שתי נקודות במאבק האליפות, והיא עם ניצחון אחד בלבד בשבעת משחקי הליגה האחרונים. מול היונייטד, כאמור, זה לא יספיק.

סמואל אטו פתח את ההתמודדות בצורה מבטיחה, עם שער מהיר אחרי 63 שניות וקבע 0:1. בארסה הגיעה למספר הזדמנויות, אבל הרבתה להחמיץ. מרקו רובן נגח חזק בדקה ה-41, ואלדז התקשה להשתלט על הכדור, והקוון סימן (כנראה שלא בצדק) שהכדור עבר את הקו. הקבוצות ירדו ל-1:1 להפסקה, אבל פחות מחצי דקה מפתיחת המחצית השנייה שחרר אטו טיל אדיר מ-20 מטר לחיבורים והעלה את הבלאוגרנה ל-1:2. ואלדזה המשיך להשמיט, ובדקה ה-71 מרקו רובן ניצל יציאה רעה והחלקה של השוער כדי לנגוח ולהשוות ל-2:2. ליאו מסי חזר מפציעה ושותף בחצי השעה האחרונה, אבל גם הוא לא הצליח להושיע. האליפות מתרחקת מרייקארד, וביכולת הזו - גם אליפות אירופה.

ולנסיה - סנטאנדר 2:1

הפתעת העונה בספרד, ראסינג סנטאנדר, המשיכה עם הריצה הנהדרת שלה בצמרת הטבלה גם הערב במשחק שפתח את המחזור. ניצחון 1:2 בולנסיה, השווה את מספר נקודותיה של ראסינג לזה של אתלטיקו מדריד שבמקום הרביעי, כשנותרו עוד 6 משחקים לסיום העונה.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת שבר קשר ראסינג, גונזאלו קולסה, את הקרח עם שער בדקה ה-60. כעבור 3 דקות מצאה ולנסיה את השוויון כשדויד וייה ניצל פנדל אחרי הכשלה על פרננדו מוריינטס, אבל המילה האחרונה הייתה של ממה צ'יטה, שכבש בדקה ה-83 והעניק לאורחים ניצחון חוץ יוקרתי וחשוב.

ולנסיה תשחק ביום רביע בגמר הגביע, אבל ההפסד היום הוכיח שוב שהדאגות שלה גדולות בהרבה ממפעל הגביע מכיוון שהיא מדורגת במקום ה-14 בטבלה, 6 נקודות בלבד מעל הקו האדום. ניצחון מחר של סראגוסה על חטאפה יקרב את הקבוצה של קומאן 3 נקודות מהמקום ממנו יורדים והמשבר הענק של האימפריה לא דועך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully