וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חסן על מילאן

צמד של חסן סליהאמיצ'יץ' ועוד אחד של דל פיירו גברו על צמד של אינזגי, וקבעו 2:3 ענק ליובה על הרוסונרי, שמתרחקים מליגת האלופות

כ-130 קילומטרים מפרידים בין מילאנו לטורינו, אבל המרחק בין מילאן ליובנטוס גדול הרבה יותר, והיריבות העתיקה בין השתיים הולכת הרבה הרבה שנים אחורה. כששני מועדוני הפאר האלה נפגשים, לרוב עפים ניצוצות, וזה מה שקרה גם הערב (שבת) באצטדיון האולימפי של טורינו, בירת חבל פיימונטה. מילאן, אלופת אירופה היוצאת, היתה חייבת ניצחון כדי להישאר בתמונת המאבק על מקום בליגת האלופות, אבל כשלה במשימה ונוצחה 3:2, בתום משחק מצוין מצד שתי הקבוצות.

ההתמודדות נפתחה בקצב מהיר ו-11 דקות בלבד לקח לנסיך להרשית. מאורו קאמורנסי הכניס כדור לדל פיירו, שהמשיך מזוית קשה אל הפינה הרחוקה של קאלאץ', וקבע 0:1 לזברות. שתי דקות בלבד החזיק מעמד היתרון של הביאנקונרי. קאקה פרץ מאגף ימין וכדור הרוחב שלו מצא את פיפו אינזגי, שכבש מקרוב, 1:1. הפתיחה המדהימה עלתה על הציפיות. יובה המשיכה לטווח את שער האורחים, אבל דווקא מילאן כבשה בדקה ה-30, ועלתה ל-1:2. מאסימו אמברוסיני הקפיץ כדור עומק לדניאלה בונרה, ששבר את מלכודת הנבדל של יובנטוס, מסר רוחב לאינזגי, וזה כבש מול שער חשוף. היה זה שערו את החמישי של סופר פיפו העונה בליגה. מילאן צברה ביטחון, ובדקה ה-38 קאקה ניסה לפתיע את ג'יג'י בופון עם וולה אדיר מחוץ לרחבה. הגברת הזקנה לא הרימה ידיים ודקה לסיום המחצית הישוותה ל-2:2. קאמורנסי הרים כדור מדוד מצד ימין, דויד טרזגה נגח מקרוב, קאלאץ' הדף וחסן סליהאמיצ'יץ' עט על הכדור ודחק מקרוב.

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב. בדקה ה-52 בעט זדנק גריגרה פצצה מחוץ לרחבה, ושוער מילאן, קאלאץ', הדף נפלא את הכדור שטס הישר לחיבורים. בדקה ה-56 נפצע פאולו מאלדיני בקרסול רגל ימין, ולאחר טיפול קצר חזר למגרש. בדקה ה-67 נותרה מילאן בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של בונרה. בדקה ה-80 מאלדיני הכשיל את גריגרה באגף שמאל של מילאן. קאמורנסי הרים וסליהאמיצ'יץ' נגח את השני שלו במשחק, וקבע 2:3 ליובה. בתוספת הזמן דל פיירו כמעט וכבש את הרביעי של יובה, אבל קאלאץ' הדף היטב. ההפסד הזה של מילאן השאיר אותה במרחק 4 נקודות מהרביעית בטבלה, פיורנטינה, שתשחק ביום ראשון בסן סירו נגד אינטר.

עוד קודם לכן להטה סיציליה, כשפאלרמו אירחה את קטאניה לדרבי מקומי. 33 אלף צופים ראו מחצית ראשונה מאופסת,אבל פבריציו מיקולי שלח את האוהדים המקומיים מרוצים לביתם אחרי שכבש בדקה ה-85 לזכות פאלרמו, וקבע את תוצאת המשחק, 0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully