וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1

הצהובים התגוננו בטדי, סחטו תיקו מהאלופה והשיגו נקודה חשובה. שבחון כבש ראשון (29), בואטנג השווה (54) מעמדת נבדל

אוי, כמה שבמכבי תל אביב מחכים שהעונה הזאת תיגמר. היום (ראשון) הגיעו הצהובים לטדי והציגו בונקר שלא משתמע לשתי פנים, אבל הצליחו לסחוט תיקו 1:1 מול בית"ר ירושלים והשיגו את הנקודה שכל כך חשובה להם במאבקי התחתית. יוסי שבחון הדהים את טדי כשהעלה את מכבי ליתרון בדקה ה-29, דרק בואטנג השווה בדקה ה-54 (על אף שמצלמות הטלוויזיה הוכיחו כי היה בנבדל), וההגנה של לוין הצליחה לשמור על הנקודה עד לסיום. חגיגות האליפות של בית"ר ירושלים יידחו בעוד כמה ימים, מכבי תל אביב עלתה למקום השביעי (שזו עובדה די מביכה מבחינת ליגת העל).

אם יש דבר שבקרית שלום מתגעגעים אליו, זה הכבוד. מכבי תל אביב נלחמת על חייה בליגה, עובדה שכביכול מצדיקה את סגנון המשחק ההגנתי של ניר לוין, אבל בונקר מול בית"ר ירושלים זה דבר שהאוהדים אף פעם לא אוהבים. אז נכון שהאלופה הגיעה בכושר מצוין, אחרי שתי רביעיות מרשימות, אבל בקרית שלום רק מחכים שהשנה הזאת תיגמר, ושיתחיל העידן החדש.

בית"ר ירושלים, לעומת זאת, הוכיחה היום שוב שהיא משחקת בשתי רמות מעל הליגה. הקבוצה של שומי לא הציגה מוטיבציה מיוחדת, ואף ניתן להגיד שהיא שיחקה בהליכה, אך בכל זאת הגיעה לאין ספור מצבים, שלטה לחלוטין, ורק החמצות של חלוציה מנעו ממנה ניצחון בהפרש גדול. אולי בעונה הבאה המשחק הזה יחזור להיות גדול.

מהלך המשחק

דקה 19 - עידן טל שלח טיל מ-25 מטר, יבריץ' חלם, הכדור נעצר במשקוף.

דקה 22 - בית"ר המשיכה לשלוט לחלוטין במגרש, ועידן טל בעט פעם נוספת, הפעם מקצה הרחבה. יבריץ' קלט.

דקה 29 - גול! רודי חדד העביר כדור רוחב, שבחון השתלט על הכדור ליד השמירה הרופפת של יואב זיו וכבש בבעיטה מ-11 מטר בהתקפה נדירה של האורחים. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 35 - יציאה מוזרה של קאלה השאירה את חדד במצב נוח, גרשון עצר את חדד וספק נגע ביד. השופט לא הגיב.

דקה 37 - ברוכיאן הגביה כדור מצוין לרומולו, שנגח מחמישה מטרים, אך הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 45 - ברוכיאן הוביל התקפה מהירה של בית"ר, אבל מסר לעידן טל במקום לרומולו החופשי, וטל בעט החוצה.

דקה 49 - התקפה יפהפייה של בית"ר הסתיימה בכדור רוחב של זיו, אבל זנדברג החמיץ משני מטרים מול שער ריק. החמצה מדהימה.

דקה 52 - הלחץ נמשך, והפעם היה זה ברוכיאן שבעט כדור חזק מ-20 מטר, יבריץ' קלט.

דקה 54 - גול! בן שושן הכניס כדור לברוכיאן בתוך הרחבה. הקוון לא סימן לנבדל (ברור), בואטנג השתלט על הכדור ובעט פנימה משמונה מטרים. 1:1.

דקה 60 - זנדברג בעט פעמיים מתוך הרחבה, הוריד גם את שפונגין וגם את מישאלוב, אבל הכדור נהדף לקרן. זיו נגח את כדור הקרן, שטרית הציל מהקו.

דקה 67 - מסיקה הגביה מהאגף לרודי חדד, שבעט יפה מהאוויר, אבל קאלה הדף.

דקה 83 - ברוכיאן הגביה וטוטו תמוז נגח חזק משבעה מטרים, החוצה.

הרכבי הקבוצות:
בית"ר ירושלים: טברקטו קאלה, יואב זיו, דוד אמסלם (עמית בו שושן, 46), אריק בנאדו, שמעון גרשון, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג (ג'וניור ויזה, 80), גל אלברמן, עידן טל, רומולו (טוטו תמוז, 74).

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, ג'ונתן אסוס, דן רומן, רודי חדד (רביד גזל, 76), יוסי שבחון, אלן מסודי (ארז מסיקה, 63), יאניק קאמאנן (ליאור ז'אן, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully