וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "חבל שבגלל טעויות שיפוט נגזל לנו ניצחון"

על אף הבונקר של מכבי ת"א בטדי, המאמן מתלונן על השיפוט ב-1:1 מול בית"ר ירושלים. נמני: "אני מאוד מרוצה". שום על ההחמצה של זנדברג: "לא האמנתי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

במכבי תל אביב הפסיקו בשבועות האחרונים לייחס חשיבות לצורת המשחק, אלא רק לתוצאה. היום (ראשון) הצהובים התגוננו במשך דקות ארוכות בטדי במטרה להוציא נקודה, והצליחו להוציא את ה-1:1 מול בית"ר ירושלים, שהעלה אותם למקום השביעי.

שום: "חבל שהיו לנו כל כך הרבה החמצות"

"טעויות השיפוט היו מכריעות", אמר מאמן מכבי תל אביב ניר לוין, "במחצית הראשונה הגיע לנו פנדל שלא נשרק, הגול שלהם הובקע מנבדל ברור, וחבל שבגלל טעויות נגזל לנו ניצחון.

"אבל אנחנו לא מתלוננים על הנקודה. כמובן שאנחנו גם לא יוצאים מגדרנו, כי רצינו לנצח ובאנו במטרה להביא שלוש נקודות, אבל במצבנו כל נקודה היא חשובה".

אבי נמני אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מהתוצאה, אם היו אומרים לי לפני המשחק שנצא מכאן עם נקודה הייתי לוקח את זה בשתי ידיים. אני מאוד מרוצה. היינו יכולים לשחק יותר טוב ממה ששיחקנו, שיחקנו מול קבוצה יותר טובה מאיתנו, זו קבוצה שנמצאת שתי דרגות מעל הליגה, ולהוציא פה תיקו זה מצוין".

בנוגע לידיעות על הפנייה של מכבי לבואטנג אמר הג'נרל מנג'ר: "אני לא אחראי לשמועות, מערכת היחסים בינינו לבין בית"ר כל כך טובה, אלי ארזי חבר מאוד טוב, ואלעד אייזנברג גם חבר טוב ואם היינו חושבים בכיוון היינו פונים בצורה המקובלת, זו שמועה שאין לה רגליים, אנחנו לא מתעסקים בעונה הבאה ורוצים להבטיח את ההישארות בליגה".

יוסי שבחון היה שוב זה שהעניק את הנקודות למכבי תל אביב עם שער חשוב במחצית הראשונה. "בית"ר שיחקה נהדר במחצית השנייה", אמר שבחון על ההתגוננות של חבריו, "במחצית הראשונה עוד היינו בעניינים. אנחנו לא מאוכזבים, כי 1:1 זו תוצאה שמספקת אותנו יחסית למה שהיה על המגרש. הפער בין קבוצות התחתית הוא עדיין קטן מאוד, כך שעוד לא הבטחנו את ההישארות".

מיכאל זנדברג היה חלק מהסיבות שבית"ר לא ניצחה היום, עם החמצה נוראית מול שער ריק בדקה ה-49. "אני זוכר שהכדור הגיע אליי ושמתי את הרגל טוב, אבל הכדור קפץ וברח החוצה", ניסה לתרץ זנדברג את אחת מההחמצות הנוראיות של העונה, "אין ספק, אני חייב לקבוצה גול".

גם מאמן בית"ר יצחק שום סיפר על תגובתו על הספסל להחמצה של בית"ר. "תפסתי את הראש, לא האמנתי", אמר שום, "אבל זה הכדורגל, ושחקנים גדולים יותר החמיצו. זה חלק מהמשחק, אבל חבל שהיו לנו כל כך הרבה החמצות במשחק אחד.

"הדבר החשוב מבחינתנו הוא ששיחקנו כדורגל טוב גם היום", המשיך שום, "אומנם לא ניצחנו, אבל אני נהניתי מהמשחק, ואני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה שלנו עד לסיום העונה. לפי הסטטיסטיקה, כל שלושה ניצחונות קורית לנו מעידה קטנה, אבל יש לנו הרבה נקודות, אז לא נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully