וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובתפקיד ג'יי זי: לברון ג'יימס

שחקנה של קליבלנד החל בתקופה האחרונה קרב מילולי בתקשורת מול דשון סטיבנסון מהוויזארדס. עכשיו מגיע הפרק השלישי בסדרה

ארצות הברית כבר הורגלה בלא מעט קרבות ומלחמות מתוקשרות בעשרות השנים האחרונות, ובעשור האחרון, המלחמות מגיעות דווקא מכיוון עולם הבידור האמריקאי. ידועות מכל הן המלחמות בין הראפרים, שלעיתים אף הגיעו לירי. אך גדולה מכולן, מגיעה המלחמה העכשווית והמרתקת, בין לברון ג'יימס מקליבלנד לדשון סטיבנסון, שהערב (חמישי) הוציאה פרק נוסף.

כזכור, השניים אינם אוהבים זה את זה יותר מדי, וכבר הצליחו להסתכסך בעבר, במהלך סדרת הפלייאוף ביניהן בשנה שעברה בין הוויזארדס לקאבס. העונה, שוב התנצחו השניים, ולפני שבוע במשחק בין שתי הקבוצות אותו ניצחה וושינגטון, אמר סטיבנסון על המלך: "הוא אוברייטד, ואתם יכולים להגיד שאני אמרתי את זה". לברון שמע את העקיצה, ולא נשאר חייב: "עם דשון סטיבנסון זה קטע מצחיק", אמר ג'יימס. "זה קצת כמו שג'יי זי (ראפר מוצלח) יתייחס להערה של סולג'ה בוי (ראפר פחות מוצלח). אין בזה שום היגיון".

העובדה שהשניים מתייחסים לראפרים אינה מפתיעה אם כן, אבל כשהיה נדמה שהמלחמה הוורבאלית שככה, הגיעה תגובתו של סטיבנסון היום: "אני מקווה שנשחק נגד קליבלנד. אני הולך להביא את סולג'ה בוי ולהושיב אותו בצידי המגרש עם גופייה שלי. אולי לברון יכול להביא לשם את ג'יי זה, הוא ממילא דבוק לו לתחתונים". ואם זה לא היה מספיק, לדשון היה עוד דבר אחד להגיד בנושא: "תגידו ללברון להוריד את הזקן הזה ולהפסיק לחקות אותי", אמר סטיבנסון, כשהוא מתייחס לזקן שהפך לסימן היכר שלו בעונה האחרונה. עכשיו כל שניתן לקוות הוא שכל המהלומות המילוליות הללו לא יסתיימו כמו שהן בדרך כלל מסיימות בעולם הראפ: ביריות.

סייע בהכנת הכתבה: קובי צדקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully